Poikkeuksellisen KYLMÄÄ vuodenaikaan nähden ! Kestääkö ilmastouskonto ? Horjuuko kultti ?
Kommentit (291)
Vierailija kirjoitti:
Kovin äkkiä unohtuivat viime kesän Välimeren alueen helteet ja maastopalot turistikohteissa. Ennätyskuumaa ja -kuivaa
Mutku juuri minä en ollut siellä silloin, niin ei sitä lasketa.
Eipä tuo vaikuta mitenkään siihen ilmastonmuutokseen uskomisen, kun ymmärtää miten muutos toimii.
Aikuisten oikeesti, miten joku viitsii vieläkin julistautua tiedevastaiseksi hörhöksi, se tässä on kummallisinta. Netti on täynnä tietoa ja videoita, missä koko karmeus paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin yksinkertainen, että luulet että pelkästään Suomen tilanteesta voi mitään päätellä? Ilmastomuutos on maailmanlaajuinen ilmiö, ja maapallon lämpötila on jatkuvassa nousussa. Säiden ääri-ilmiöt lisääntyvät samalla.
Mitkä ääri-ilmiöt?
Ensin kaikki hyväksyivät sen, että ilmastonmuutos on todellinen asia, ja johtuu ihmisen toiminnasta.
Mutta sitten:
Yhdysvalloissa käynnistyi kampanja, joka alkoi kiistää ilmastonmuutosta.
SITAATTI: YouTube / Greening Earth Society 1998
These reports are pretty powerful, and pretty scary, but are they true? Are all these terrible things going to happen?
Tuon kampanjan rahoittivat öljy- ja hiiliyhtiöt.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ollut oikeassa koko ajan, ensin koronapelleilyn kanssa ja nyt ilmastohumpan. Olisin toivonut olevani väärässä, mutta ei, ilmasto vaan kylmenee.
Niin, nämä huijaukset on otettu käyttöön vain ja ainoastaan, jotta voidaan suitsia ja hallita kansoja tekemään päättäjien (d iktaattorien) tietty oma tahto.
Kyse on orjuuttamisagendasta.
Olemme astumassa "vesimiehen" aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten oikeesti, miten joku viitsii vieläkin julistautua tiedevastaiseksi hörhöksi, se tässä on kummallisinta. Netti on täynnä tietoa ja videoita, missä koko karmeus paljastuu.
Just siksi että tuo "varmuus" (mikä ei ole yksiselitteistä/mielistä) mahdollistaa niin paljon "teidän täytyy luopua tästä ja tuosta koska ilmasto". Meneekö esim vastuujaot reilusti?
Jo pelkästään mantranomainen tunnepitoinen hokeminen,pelottelu ja epämääräinen syyllistys on se mihin moni on täysin kyllästynyt. Mitkä muut asiat jäävät syrjään kun voi ohjata huomion ilmastopainostukseen?
Miksi ilmastonmuutoksesta ei voi puhua niin, että minäkin ymmärtäisin? Aina puhutaan jostain monimutkaisiata asioiata, esimerkiksi keskiarvoista. Ei kai nyt juuri kukaan ymmärrä niin vaikeaa käsitettä kuin vuoden keskilämpötila!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hemmetin idiootit, kuinka monta kertaa pitää toistella että SÄÄ ON ERI ASIA KUIN ILMASTO!
Tiede ei horju. IlmastoKRIISI on fakta. Kattokaa googlesta jos teidän idioottikuplassa sellainen on.jos niin on, niin lupaathan, ettet tule tänne puhumaan sään ääri-ilmiöistä, se kun ei ole sama asia kuin ilmasto?
Yksittäinen sään ääri-ilmiö on eri asia kuin ilmasto. Ääri-ilmiöiden yleisyys on yksi ilmaston ilmenemismuoto.
Vierailija kirjoitti:
Vastahan viikko sitten Lappeenrannassa mitattiin yli 20 C, mikä oli kaikkien aikojen aikaisin 20 asteen ylitys Suomessa koskaan. Juuri tätä ilmastonmuutos tuo tullessaan. Sään ääri-ilmiöt vaihtelevat jatkuvasti, eikä normaalia säätä enää ole.
Ja Helsingissä on nyt pakkasta, vaikka ollaan Joensuuta etelämpänä. Ei mitään järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Kovin äkkiä unohtuivat viime kesän Välimeren alueen helteet ja maastopalot turistikohteissa. Ennätyskuumaa ja -kuivaa
Sää ei ole ilmasto, paitsi helteellä :D
Keskiarvon kun laskee sen perusteella, että ottaa huomioon meidän jääkauden ja eteläisempien maiden helteet, niin keskilämpötila tuskin on paljon muuttunut. Lämpö on nyt vaan jakaantunut epätasaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen ollut oikeassa koko ajan, ensin koronapelleilyn kanssa ja nyt ilmastohumpan. Olisin toivonut olevani väärässä, mutta ei, ilmasto vaan kylmenee.
Niin, nämä huijaukset on otettu käyttöön vain ja ainoastaan, jotta voidaan suitsia ja hallita kansoja tekemään päättäjien (d iktaattorien) tietty oma tahto.
Haiskahtaa VKK:lta tai muulta foliohattuporukalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maastopalot oli pak-olaisten tarkoituksella sytyttämiä. Miten ne liittyy ilmastoon? Suomessakin on joskus maastopaloja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä on "tiedevastaisuus"? Tiesitkö, että tiedettä tehdään juuri niin, että kyseenalaistetaan jokin asia tai ilmiö ja halutaan siitä UUTTA tietoa. Tiede ei ole kiveen hakattua ja muuttumatonta. Se on itseään korjaava prosessi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin yksinkertainen, että luulet että pelkästään Suomen tilanteesta voi mitään päätellä? Ilmastomuutos on maailmanlaajuinen ilmiö, ja maapallon lämpötila on jatkuvassa nousussa. Säiden ääri-ilmiöt lisääntyvät samalla.
Aika kätevää, kun pelkkää vesisadettakin voi kutsua sään ääri-ilmiöksi ja sillä todistaa olevansa oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ne vasta tyhmiä ovatkin, jotka eivät tajua elävänsä kontrolliyhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla alueilla on aina kesäisin kuumaa ja kuivaa. Nytkö se onkin joku ihme.
Ilmeisesti tosiaan olisi kannattanut noihin alueisiin tutustua hiukan tarkemmin
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kylmenee, muualla kuivuu ja lämpenee. Kyllä voi olla hidas, kun ei se tunnu menevän päähän millään. Ehkä sitten, kun ilmastopakolaiset rynnivät rajoille. Tosin tästä tulee niin surkea paikka, että tänne tuskin kukaan tulee.
Ai tämä on muuttunut. Aiemmin se oli "tämä on SÄÄ ei ILMASTO".
Tuokin on vain paikallista säätä. Sää on vain 1/30 ilmastosta. Ilmastovyöhykkeitä on kymmeniä erilaisia ympäri maailman, riippuen vähän millä jaottelua niitä tarkastellaan.