Käyn enää joka toinen viikko kaupassa
Siinä välissä syön mitä kaapeista löytyy: puuroa, munakasta, pakastimen jämiä, maustettuja uuniperunoita, säilykkeitä, paistan teeleipää jne. Ruokalasku on tippunut satasia.
Kommentit (27)
Tilaan jokatoinen viikko ruuat kotiin. Pidän huolen että joka sorttia löytyy. On iso pakastin ja kylmäkaappi. Listaan perästä mikä sorttia alkaa loppumaan.Ennen tilausta tarkistan tarjoukset. Asun yksin.
Ilmiannettu!!
Minun ainakin täytyy joka päivä saada tuoretta avokadoa, tilliä ja valuvaa jogurttia, sekä latte ja päivän lehti.
Ei myöskään sovi unohtaa päivän tarjouksia eikä tuoretta kalaa ja rapuja.
Lisäksi sushi Ei säily pitkään jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Tilaan jokatoinen viikko ruuat kotiin. Pidän huolen että joka sorttia löytyy. On iso pakastin ja kylmäkaappi. Listaan perästä mikä sorttia alkaa loppumaan.Ennen tilausta tarkistan tarjoukset. Asun yksin.
Ei se ruoan säilöminenkään ole ilmaista, sähköä vievät isot pakastimet yksinäisellä turhaa menoa.
Ei mulla mene viikossa kaapit tyhjäksi kokonaan. Toki niitä täytyy täydentääkin, mutta öljyä, jauhoja, säilykkeitä, siemeniä, puurohiutaleita jne. on aina sen verran, että ei ne viikossa lopu. Toki tästä voi joku saivarrella, että "no sittenpä joudut ostaa lisää jauhoja", mutta on se silti halvempaa ostaa se jauhopussi kerran kuussa, kuin monta kertaa viikossa leivät, mehut, jogurtit, kermat, hedelmät jne. mitä nyt sieltä mukaan tarttuukaan. Ja väitän myös, ettei siinä viikossa ehdi saada mitään puutostiloja, jos nyt ei ole seitsemää sorttia tuoreita hedelmiä. Ja voihan se joskus olla vähän ankeaa, mutta rahaa säästyy tehokkaasti ja kaikkeen myös tottuu. Ap
Minä käyn nykyään kerran viikossa, ennen 2 kertaa vk. kohta pitää aloittaa pakastelokeron tyhjäksi syöminen kesää varten.
Hyväå konsti. Säästät 50% ruokamenoissa.
Mutta mitäs sitten kun aloittaja on syönyt kaikki kaappinsa tyhjiksi? Sitten on taas lähdettävä kauppaan tekemään isompia ostoksia. Ei taida olla pitkäaikainen säästö?