Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääseekö raskausarvista eroon kun laihtuu ja ihon kiinteytymisen myötä? Lihomisen seurauksena aivan kamalat arvet koko vatsan pituudelta.

Vierailija
02.04.2023 |

Kuin vatsa olisi vain "räjähtänyt" siis pintakerros ja yhtäkkiä vatsassa onkin kamalat arvet.
No myönnetään, en paljoa ole halunnut katsoa itseäni peilistä. Lihoin todella nopeasti ja katselin itseäni tarkkaan juuri peilistä.

Raskausarvet ovat laajat, ne ulottuvat alavatsasta rintojen alle, arpia on todella monta viirua. Arpia on myös rintojen ja kainaloiden välissä paljon, Lisäksi lantiossa selän puolella (jenkkakahvoissa) sekä kainaloiden alla selän puolella.
Aivan jäätävän näköistä.
Olen nuori, kiinteytyykö iho laihtumisen myötä ja katoavatko arvet? Mitä niille voisin tehdä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katoa mutta vaalenee.

Vierailija
2/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on syvällä kudoksessa, joten ei ne häviä. Niiden kanssa pitää oppia elämään. On niitä miehilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se iho siitä välttämättä kiinteydy vaikka laihtuisikin. Monelle laihduttajallehan jää muistoksi roikkuva iho kaikkine arpineen.

Vierailija
4/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on siitä kun kasvoi nopeasti pitkäksi.

Vierailija
5/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät katoa.

Vierailija
6/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne katoa koskaan. Tosi monella on raskausarpia. Niitä voi tulla nopean kasvuspurtin seurauksenakin. Mun miehellä on niitä nivusissa ja reisissä kun kasvoi ihan älytöntä vauhtia. Pelasi jääkiekkoa ja reisiin tuli aikamoiset lihakset niin sekin aiheutti kudosten venymistä. Kaikenlaisilla ihmisillä siis voi olla raskausarpia.

Vierailija
7/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon säännöllinen kosteutus saa ajan kuluessa ne vähemmän näkyviksi ja muuttuu vaaleiksi.

Vierailija
8/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin suhteellisen hoikillekin tulee rauskausarpia. Ei ne ole mikään turn off normaaleille miehille.

Vierailija
9/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin suhteellisen hoikillekin tulee rauskausarpia. Ei ne ole mikään turn off normaaleille miehille.

Ai ettei ole turnoff?

Vierailija
10/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä ne eivät katoa ikinä, vaalenevat kylläkin ja niiden kanssa kyllä pystyy elämään.

Olin tosi hoikka teiniäiti kun aloin odottaa lastani, n. 20 kg tuli äkkiä lisää ja siinäpä vatsa ja peffakin sai osansa.

Laihduin nopeasti melkein alkuperäisiin kiloihin, mutta kroppa oli muuttanut muotoaan.

En ole jaksanut murehtia sitä. Jos vauvoja tekee, niin melkein väistämättä kehoon tulee muutoksia.

Vierailija
11/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ettei ole turnoff?

Sulle voi olla, mutta ihmiset ja mieltymykset on erilaisia

Vierailija
12/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaalenee. Laihtuessa ne myös aiheuttavat ihoon "ryppyjä". Rumaa, mutta sellaista se on.

Vierailija
13/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle jäi jonkin verran. Olen ajatellut niiden oleva osa äitiyttäni. Olen oikeastaan ylpeä niistä.

Minullakin kaunis kroppa, minun.

Olen kantanut kolme lasta kohdussani.

Itsellä ei aiemmin ole ollut. Tyttärelläni jo parikymppisenä sellaista. Ihan hoikka luonnostaan. Kudostyypistä varmaan johtuu.

Tytär on tyytyväinen omaansa. Hän suhtautuu luonnollisemmin naiseuteen ja hyväksyvämmin kehoon ja sen muotoon ja olemukseen.

Häneltä opin, että olen hyvä näin.

Samoin mieheni usein sanoo kauniiksi ja näkee kokonaisuuden kauniina. Olen lastensa äiti. Arvostaa.

Tämä kroppa on tämän elämän ajan ja on monta aikaa ja erilaista ajanjaksoa elämässämme.

Olemme orgaanisia. Kyllä elämä saa näkyä.

Se joka tapauksessa näkyy.

Hoivata kehoa ja pitää siitä hyvää huolta. Joku sanoi sitä temppeliksi.

Vierailija
14/14 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi hoitaa laserilla. Käy kysymässä neuvoja esimerkiksi plastiikkakirurgiselta sairaanhoitajalta, jos arvet pahasti häiritsevät. Ei niitä kokonaan pois saa tuollakaan konstilla, mutta kyllä niistä huomaamattomampia tulee. Laser kiinteyttää samalla myös ihoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi