Onko teistä ok, jos 19v nainen seurustelee 36v työttömän miehen kanssa?
Miten itse kokisit asian, jos kyseessä olisi oma tyttäresi?
Kommentit (139)
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut
Sitten sika mies vaihtaa taas nuorempaan kun nainen täyttää 30 vuotta.
Kyllä se aina piristää, kun saa tiukkaa pillua!
t. 36v työtön mies
Onko tuo 36 v taas työtön ns jännämies jolla aseita ja vankilakokemuksia? Nehän vetää nuoria naisia puoleensa jostain syystä jota me emme tajua. Tihkuvat jotakin miesenergiaa?
Ei se silti ole ok. Hyväksikäyttöä ja alistamista, sairasta touhua.
Eihän tuo ole vielä mitään. Katso Helmiä ja Dannya.
Mitä se työttömyys tähän liittyy?
Tietenkin koska mitään tasoja ei olemassa eivätkä naiset tunnetusti ole ikäsyrjijöitä. Ihmisen sisin ja luonne ratkaisee.
Seurustelen 48 v työttömän miehen kanssa. Olen 40v nainen. Ei mitään ongelmaa seurustella. Emme asu yhdessä mutta mies on luonani usein yötä.
Vierailija kirjoitti:
Kautta historian keski-ikäiset miehet ovat panneet ja naineet nuoria naisia, jopa täällä suomessa. Siitä ei pääse mihinkään. Ap ymmärrän kyllä sen, että sinua häiritsee miehen työttömyys sekä iso ikäero naiseen nähden. Ap sinun on vaan hyväksyttävä se tosiasia, että sukulaisnainen seurustelee tämän työttömän miehen kanssa, etkä sinä tai kukaan muukaan voi asialla mitään.
Niin, alfat vaan panee naisia. Olivat alfat töissä tai eivät. Betat vikisee, kun ei saa naista millään. Olivat betat töissä tai eivät. Betat voivat saada alfalta käytetyn naisen, jos käy hyvä tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelen 48 v työttömän miehen kanssa. Olen 40v nainen. Ei mitään ongelmaa seurustella. Emme asu yhdessä mutta mies on luonani usein yötä.
Et olekaan 19 v. kuten aloituksen teini oli. Työttönyys ei ole ongelma, paitsi elämäntapa sellainen.
Ikäero on valtava kun toinen oli vasta 19 v.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan eri asia. Nyt kyseessä on 19v naivi nainen, joka toimii tunteiden varassa eikä järjen. Itse en hyväksyisi tuon ikäisen oman tyttären suhdetta, melkein tuplasti vanhempaan ideologisesti työttömään mieheen. Joku raja nyt sentään pitää olla, ettei nuori nainen pilaa nuoruuttaansa sekä mahdollissesti sitä myötä loppuelämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Miten tuo on edes madollista, naisella ei taida olla nyt kaikki muumit laaksossa?
Katsos naisen hoivavietti... kun kyseessä on työtön mies, niin naisella herää halu auttaa sitä työtöntä miestä!
On ne naiset kyllä outoja olentoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuoret naiset näkevät noissa, melkein kaksi kertaa itseään vanhemmissa miehissä?
No, minä seurustelin 19-23-vuotiaana miehen kanssa, joka oli tavatessamme 47. Oli paljon kivampaa seuraa kuin ikäiseni, jotka olivat kovin lapsellisia. Sen sijaan että huvit olisi olleet tyyliä haalaribileet, festarit, yökerhot, yms. jossa en viihtynyt yhtään, käytiin konserteissa, kivoilla matkoilla, hoidettiin yhdessä miehen talon puutarhaa. Puheenaiheet ja kiinnostuksetkin oli jo silloin itselläni sellaisia, että nuoret pitivät tylsänä, vähän vanhemmat taas olivat kiinnostuneita usein samoista jutuista. Lisäksi olen vielä aina pitänyt vanhempia miehiä komeampina, nuoret voi olla söpöjä mutta ei herätä mussa mitään seksuaalisia tunteita, ne on sellaiset jo vähän harmaantuvat ja kokeneen näköiset miehet joista tulee innostus.
Huh huh. Jos 19-vuotiasta kiinnostaa puutarhanhoito ja konsertit, niin voisihan sitä katsella jotain 32-vuotiaita viisikymppisten sijaan. Silloin olisi eläkeikäisen ukon sijaan se 47-vuotias charmikas herrasmies käsipuolessa, kun on itse kolmevitosen kieppeillä.
kuviosta tulee mieleen 19v "piripimppi" tyttö joka hengailee ex-linnakundin kanssa vanhemman sellaisen !. koska hänellä on alueen suurin piripussi...?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuoret naiset näkevät noissa, melkein kaksi kertaa itseään vanhemmissa miehissä?
Koitappa arvata
On. Myös elättäminen o4f tuloilla on ok.
Siis, mitä mä just luin... nyt ei ole normaali seurustelusuhde kyllä kyseessä. Jotain vikaa naisessa taitaa olla, kun työssä käyviä miehiä on sinkkuina pilvin pimein ja nainen valitsee työttömän rotan, joka loisii omasta tahdostaan yhteiskunnan rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis, mitä mä just luin... nyt ei ole normaali seurustelusuhde kyllä kyseessä. Jotain vikaa naisessa taitaa olla, kun työssä käyviä miehiä on sinkkuina pilvin pimein ja nainen valitsee työttömän rotan, joka loisii omasta tahdostaan yhteiskunnan rahoilla.
Kohta on nainen kanssa ideologisesti työtön, kun tarpeeksi oleilee tuon loisen kanssa, joka saa käännettyä naisen työttömäksi.
On se ihanaa käydä töissä sekä maksaa veroja, jotta työttömät saavat rauhassa seurustella minun verorahoilla. Samalla kun itse en lyödä ollenkaan seurustelukumppania, sillä arkisin olen töissä ja viikonloppuisin en aina jaksa, koska minulla on raskas fyysinen työ.
Tyttärestänne on tulossa yksinhuoltaja kovaa vauhtia. Teidän vanhempien vastuulla on estää se.