Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok, jos 19v nainen seurustelee 36v työttömän miehen kanssa?

Vierailija
17.04.2024 |

Miten itse kokisit asian, jos kyseessä olisi oma tyttäresi?

Kommentit (139)

Vierailija
121/139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuviosta tulee mieleen 19v "piripimppi" tyttö joka hengailee ex-linnakundin kanssa vanhemman sellaisen !. koska hänellä on alueen suurin piripussi...?

Onhan kaikenlaisia tarinoita, mutta esimerkiksi omalla kohdalla (M34) tyttöystäväni on 19-vuotias, tulee hyvästä perheestä ja opiskelee lääketiedettä. Ei ole siis mikään luuseri. Itse olen akateemikko. 

Vierailija
122/139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä taitaa olla isäsuhdeongelmia? Alitajuisesti etsii isän korviketta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytöllä taitaa olla isäsuhdeongelmia? Alitajuisesti etsii isän korviketta.

Etsii isän korviketta työttömästä miehestä, joka ei pysty tätä elättämään? Kuulostaa päinvastoin siltä, että tyttö äitimäisesti elättäisi tuota miestä.

Vierailija
124/139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nuoret naiset näkevät noissa, melkein kaksi kertaa itseään vanhemmissa miehissä?

Ei mitään

Vierailija
125/139 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Nuutuneet kukat vaihdetaan uusiin. On se vain ilo silmälle kun uusi kukka puhkeaa loistoonsa. Tänäänkin näin oikein sievän kukkaan puhkeavan tytön. Se palava halu elää täysillä, valtavalla energialla ja moitteetttoman näköisenä saa miehenkin innostumaan taas.

Vierailija
126/139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat ovat aikuisia, joten tehköön mitä huvittaa 

Vierailija
127/139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuori aikuinen ja setämies ei ole hyvä yhdistelmä. Ihan erilainen elämäntilanne.

Vierailija
128/139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te saatte näin monta sivua juttua näin mitättömästä aiheesta?

Vierailija
129/139 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tietysti ok, jos se on rakkautta, vain sillä on merkitystä.

Vierailija
130/139 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko syntyvyyden lasku ihme kun 25+ pitäisi jo ajatella olevansa kohta kuoleva kääkkä tämän palstankin mukaan

Vierailija
131/139 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ihmetyttää suunnattomasti, että miten jotkut löytää naisia jatkuvasti, kun itse en lyödä ketään. Olen siisti työssä käyvä ja tasa-arvoa kannattava 174cm, sekä 68g mies, mutta minua oman ikäiset naiset eivät huoli tai huomaa olleenkaan. Ei käy tasan onnen lahjat.

T. M 25v

Olet lyhyt ja hintelä eikä tasa-arvo ole seksikästä

Vierailija
132/139 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, mitä mä just luin... nyt ei ole normaali seurustelusuhde kyllä kyseessä. Jotain vikaa naisessa taitaa olla, kun työssä käyviä miehiä on sinkkuina pilvin pimein ja nainen valitsee työttömän rotan, joka loisii omasta tahdostaan yhteiskunnan rahoilla.

:D 

Ei taida löytyä Nyrkki-Kyllikille seuraajaa?

Vierailija
133/139 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttö lähtee kuitenkin ensi syksynä muualle opiskelemaan, joten tuo juttu kuivuu alkuunsa.

Ei välttämättä kuivu jos mies saa naisen raskaaksi. 

Vierailija
134/139 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suosittele. Minulla oli 12 vuotta vanhempi mies, ja molemmat ollaan siis duunareita. Ei rikkaita kumpikaan. 

Otin eron kun mies täytti 60 vuotta ja seksi loppui kun mies oli päälle 50 v. Oli lihonut 30 kg, polttanut tupakkaa yli 40 vuotta, ei liikkunut ja tuli 2tyypin diabetes. Hän muuttui impotentiksi ja äkäiseksi. Selkää särki kroonisesti ja oli äkäinen ja aina väsynyt. 

Itse olin urheilullinen, hoikka ja energinen 48 v ja huolehdin ulkonäöstä ja terveellisistä elämäntavoista. Minulle jäi kodista huolehtiminen ja ruoanlaitto ym. 

Tajusin, että elämäni on pilalla vanhenevan puolison takia. En suosittele

Jos juo ja polttaa,  se impotenssi rupee salakavalasti tulemaan jo nuoremmallekin :Ddd

Vierailija
135/139 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttö lähtee kuitenkin ensi syksynä muualle opiskelemaan, joten tuo juttu kuivuu alkuunsa.

Ei välttämättä kuivu jos mies saa naisen raskaaksi. 

Onneksi abortin saa helposti.

Vierailija
136/139 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kuviosta tulee mieleen 19v "piripimppi" tyttö joka hengailee ex-linnakundin kanssa vanhemman sellaisen !. koska hänellä on alueen suurin piripussi...?

Onhan kaikenlaisia tarinoita, mutta esimerkiksi omalla kohdalla (M34) tyttöystäväni on 19-vuotias, tulee hyvästä perheestä ja opiskelee lääketiedettä. Ei ole siis mikään luuseri. Itse olen akateemikko. 

Ihan varmasti olet akateemikko.

Vierailija
137/139 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ok, mutta reilun 5 vuoden päästä on jo 25v, joten pitää alkaa jo sitten katsella tuoreemman lihan perään.

Vierailija
138/139 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuori aikuinen ja setämies ei ole hyvä yhdistelmä. Ihan erilainen elämäntilanne.

Entä jos on samanlainen elämäntilanne, eli esim. kumpikaan ei ole töissä?

Vierailija
139/139 |
08.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä se minulle kuuluisi. Eikä se varmaan kuulu muille kuin parisuhteen osapuolille. Osaavat varmaan päättää itse mitä haluavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän