Onko teistä ok, jos 19v nainen seurustelee 36v työttömän miehen kanssa?
Miten itse kokisit asian, jos kyseessä olisi oma tyttäresi?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Minulla oli 12 vuotta vanhempi mies, ja molemmat ollaan siis duunareita. Ei rikkaita kumpikaan.
Otin eron kun mies täytti 60 vuotta ja seksi loppui kun mies oli päälle 50 v. Oli lihonut 30 kg, polttanut tupakkaa yli 40 vuotta, ei liikkunut ja tuli 2tyypin diabetes. Hän muuttui impotentiksi ja äkäiseksi. Selkää särki kroonisesti ja oli äkäinen ja aina väsynyt.
Itse olin urheilullinen, hoikka ja energinen 48 v ja huolehdin ulkonäöstä ja terveellisistä elämäntavoista. Minulle jäi kodista huolehtiminen ja ruoanlaitto ym.
Tajusin, että elämäni on pilalla vanhenevan puolison takia. En suosittele
Kun ikäero on suuri, on riski juurikin, että näin voi käydä.
Mitenkään elämänkokemustasi vähättelemättä, on myös tapauksia, jossa ihminen elää pätkäsuhteissa omanikäistensä kanssa, muttei yrityksestä ja vahvasta halusta huolimatta löydä tai onnistu muodostamaan pitkää suhdetta oman ikäluokkansa edustajan kanssa. Vaikka omanikäinen puoliso antaa juurikin mahdollisuuden yhdessä vanhenemiseen ja siten eniten aikaa kummallekin oman elämänvaiheensa elämiseen, niin joskus isommalla ikäerolla oleva suhde onnistuu myös, kun ihmiset ovat muuten toisilleen sopivia.
Ehkä parhaimpia, vaikkakin suurelle yleisölle tuntemattomia, esimerkkejä verrattain suuren ikäeron onnistuneesta suhteesta on Torsten ja Haga Liljeberg, jotka isosta ikäerosta, ~14-15 vuotta, huolimatta, elivät yhdessä aina miehen kuolemaan saakka 102 vuoden iässä. Kumpainenkin oli toki rautaisia mestariurheilijoita, joten kuntonsa puolesta ikäero ei varmaankaan ollut heille niin paha rasite kuin meille tavallisille kuolevaisille.
https://areena.yle.fi/1-4156712
Voisin panna 19 v naista. Mutta olenkin töissä
Ei ole ok. Työttömien kanssa ei seurustella.
Itseäni ihmetyttää suunnattomasti, että miten jotkut löytää naisia jatkuvasti, kun itse en lyödä ketään. Olen siisti työssä käyvä ja tasa-arvoa kannattava 174cm, sekä 68g mies, mutta minua oman ikäiset naiset eivät huoli tai huomaa olleenkaan. Ei käy tasan onnen lahjat.
T. M 25v
Ikä ei ole ongelma sillä molemmat parhaassa iässä. Miehen työttömyys taas on ongelma jota ei voi hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
En suosittele. Minulla oli 12 vuotta vanhempi mies, ja molemmat ollaan siis duunareita. Ei rikkaita kumpikaan.
Otin eron kun mies täytti 60 vuotta ja seksi loppui kun mies oli päälle 50 v. Oli lihonut 30 kg, polttanut tupakkaa yli 40 vuotta, ei liikkunut ja tuli 2tyypin diabetes. Hän muuttui impotentiksi ja äkäiseksi. Selkää särki kroonisesti ja oli äkäinen ja aina väsynyt.
Itse olin urheilullinen, hoikka ja energinen 48 v ja huolehdin ulkonäöstä ja terveellisistä elämäntavoista. Minulle jäi kodista huolehtiminen ja ruoanlaitto ym.
Kansi vakkansa valitsee. Olen 60, hoikka, nuorekas ja sporttinen. Yleensä luullaan yli 10v nuoremmaksi. Ei ole allergiaa lukuunottamatta mitään sairauksia. Olen akateemisesti koulutettu ja varakas. Suurin osa kavereistani menee samaan muottiin.
Kiva tietää että vielä näin 35 vuotiaana voi saada hyvin nuoren naisen.
Työttömyys saattaa tarttua tähän tyttäreen kun parhaassa työiässä oleva mies näyttää esimerkkiä joutilaana olemisesta. Yöt valvotaan ja päivät nukutaan ja rahoilla mitä annat niin ostetaan pizzaa ja keppanaa ja sidukkaa. Varsinkin jos on elämäntapa työtön niin sehän on unelmavävy. Kuskaa tulevaisuudessa sinuakin kauppaan mikäli Corolla kestää ja annat bensaan ja sätkäaskiin rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma se on kun voi erota jos mies vanhemmiten muuttuu hyödyttömäksi? Erohan usein kuitenkin tulee ja naiset ovat lähes poikkeuksetta se osapuoli joka eron laittaa vireille. Sitten kun on eronnut niin vanhatkin naiset saavat helposti nuoria miehiä.
Huolestuisin. Isot ikäerot on ok, mutta toinen ei saisi olla noin teini.
Vierailija kirjoitti:
Ap onko tämä se 36v työtön mies? :D
Ei herran jumala sentään 😅! Tää oli kova 😁
Vierailija kirjoitti:
Kiva tietää että vielä näin 35 vuotiaana voi saada hyvin nuoren naisen.
Totta kai, miksei. Edellinen tyttöystäväni oli esimerkiksi 18 v, ja joskus huomaan nuorempienkin lukiotyttöjen tsekkailevan. M33
On o.k. mutta se, että joku kyttää heitä ei ole o.k.
En mitään sen kummempaa, kuin siitäkään ,että 34v nainen seurustelee 19v. miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Wtf? Miten tuo on edes madollista, naisella ei taida olla nyt kaikki muumit laaksossa?
On neiti saanut miehen töihinkin, kun herra jo keräilee pulloja ja kauniisti kiikuttaa kassaneidille pullokuitit niin saa leivän päälle muutakin kuin ylähuulensa. Ennen ei tehnyt mitään, kun oli selkä pas*kana, mutta nyt on aktivoitunut, ja pitää meidänkin iloksi kulmakunnan siistinä, ettei tyhjät tölkit loju pitkin poikin kadulla. Kyllä siinä on oikea kultajyvä kelle tahansa tyttöselle. 😍
Mies on pelkästään p*llun perässä.