Onko teistä ok, jos 19v nainen seurustelee 36v työttömän miehen kanssa?
Miten itse kokisit asian, jos kyseessä olisi oma tyttäresi?
Kommentit (139)
Tyttö lähtee kuitenkin ensi syksynä muualle opiskelemaan, joten tuo juttu kuivuu alkuunsa.
Kysyisin aikooko hän ruveta miehen omaishoitajiksi kun ikää alkaa tulla.
No, en kyllä hyväksyisi seurustelusuhdetta...
Kuinka usein olette nuorena kyselleet kenenkään hyväksyntää teoillenne???
Mitä nuoret naiset näkevät noissa, melkein kaksi kertaa itseään vanhemmissa miehissä?
Ei ole ok, koska ikäero. Onko mies fiksu, kiva, kunnollinen vai renttu, juova? 19v naisen kannattaisi olla sinkkuna, tehdä oma koti ja elämä, tai sitten miettiä tarkemmin kenen kanssa on. Sillä on väliä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein olette nuorena kyselleet kenenkään hyväksyntää teoillenne???
Pitäisi kyllä, ja uskoa viisaampia.
Vierailija kirjoitti:
Tyttö lähtee kuitenkin ensi syksynä muualle opiskelemaan, joten tuo juttu kuivuu alkuunsa.
Läheskään kaikki ei mene opiskelemaan missään korkeakoulussa, en itse tunne yhtäkään nuorta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nuoret naiset näkevät noissa, melkein kaksi kertaa itseään vanhemmissa miehissä?
Näitä on aika paljon myös, omassa tuttava piirissä, joissa mies on naista 10-15v vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
No, minä seurustelin 19-23-vuotiaana miehen kanssa, joka oli tavatessamme 47. Oli paljon kivampaa seuraa kuin ikäiseni, jotka olivat kovin lapsellisia. Sen sijaan että huvit olisi olleet tyyliä haalaribileet, festarit, yökerhot, yms. jossa en viihtynyt yhtään, käytiin konserteissa, kivoilla matkoilla, hoidettiin yhdessä miehen talon puutarhaa. Puheenaiheet ja kiinnostuksetkin oli jo silloin itselläni sellaisia, että nuoret pitivät tylsänä, vähän vanhemmat taas olivat kiinnostuneita usein samoista jutuista. Lisäksi olen vielä aina pitänyt vanhempia miehiä komeampina, nuoret voi olla söpöjä mutta ei herätä mussa mitään seksuaalisia tunteita, ne on sellaiset jo vähän harmaantuvat ja kokeneen näköiset miehet joista tulee innostus.
Tytär seurustelee parhaillaan 34-vuotiaan kanssa. Ei haittaa ollenkaan meitä vanhempia ikäero. Täysi-ikäinen, fiksu ja järkevä ihminenhän tuo tytär on. Emme me hänen tekemisiinsä puutu. Tuskin hän sen miehen kanssa naimisiin menee tai mitään, mutta eipä sitä semmoista tarvikaan. Voi elämästä nuorena muutenkin nauttia, vain tutkia ja kokeilla eri juttuja. Tämä mies on myös ulkomaalainen ja muslimi, mikä on enemmän huolia aiheuttanut kuin ikäero, mutta tosiaan, täysi-ikäinen on vapaa tekemään mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on aika paljon myös, omassa tuttava piirissä, joissa mies on naista 10-15v vanhempi.
Joo, osalla miehistä on myös lapsia edellisestä suhteesta. Sitten naiset tekee vielä lisää lapsia, näille työttömille rentuille...
Vierailija kirjoitti:
Kysyisin aikooko hän ruveta miehen omaishoitajiksi kun ikää alkaa tulla.
No eipä juuri kukaan 19-vuotiaana mitään avioliittoa tms loppuelämän suhdetta etsi, vaan pidetään hauskaa. Jolloin tämmöisillä ei ole mitään merkitystä. Se on ihan ok olla jonkun kanssa vaikka vain vuosi tai pari, tai vaikka viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, osalla miehistä on myös lapsia edellisestä suhteesta. Sitten naiset tekee vielä lisää lapsia, näille työttömille rentuille...
Aamen!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ok, koska ikäero. Onko mies fiksu, kiva, kunnollinen vai renttu, juova? 19v naisen kannattaisi olla sinkkuna, tehdä oma koti ja elämä, tai sitten miettiä tarkemmin kenen kanssa on. Sillä on väliä.
Mitä väliä sillä muka on? Itselläni oli kaikenlaisia lyhyitä parisuhteita ikävuosina 18-26. Se oli mukavaa ja hyviä muistoja kaikista. Ei niistä minkäänlaista haittaa ollut. Ei kai kukaan ole enää niin vanhoillinen, että ajattleisi että naisen pitäisi jotain "puhtautta" varjella ja pyrkiä löytämään se loppuelämän mies heti nuorena, kokeilematta muita. En minä ainakaan. Minusta oli nuorena selvää, että ei tässä aviioliittoa edes etsitä, kunhan kokeillaan mitä yleensä tykkää miehistä ja parisuhteista.
En voi niin kauheasti moittia, kun itse iskin yliopistolta ekana opiskeluvuotenani 53-vuotiaan professorin ja 4 vuotta oltiin yhdessä :) Hyviä muistoja.
Ei kiinnosta yhtään!