Au pairit Maltalla OFFICIAL
No niin, tästä se lähtee. Mitä mieltä kohdemaasta ja au paireista?
Tässä ovat Au pairit -ohjelman uudet osallistujat! - MTVuutiset.fi
Kommentit (1176)
Älkää vastatko noihin rasistisiin kommentteihin ja ruokkiko trolleja, sitähän he juuri haluavat. Että rasistinen keskustelu jatkuisi, että he määräävät mistä keskustellaan.
Valma ihan mainio tyyppi, joka varmasti pärjää missä vain. Jopa isäntäperheen isä kyynelehti Valman lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo Liisan perheen ruotsalainen äiti noin kilahti? Esittikö Liisa, että kaikki on hyvin ja yhtäkkiä syyttikin mammaa jostain?
No en ihmettele yhtään. Liisahan on patalaiska eikä tee oma-aloitteisesti mitään.
Toinen laiskuri on Sinna. Kuinka se kehtaa maata puoleen päivään pers homeessa.
Sinnan perheen äiti kohteli Sinnaa kuin toivottua vierasta. Ihana tyyppi.
Aivan ihana perhe, joka tosiaan huolehti Sinnansta kuin omasta lapsestaan. Äiti oli silti tyytyväinen Sinnaan.
"Itse olen ainakin kiinnostunut kaikkien ihmisten sopeutumisesta kaikkiin itselleen vieraisiin kulttuureihin, mutta minäpä en olekaan tuollainen rasisti, niin kuin sinä!
Juuri siitähän tässä koko sarjassa on käsittääkseni kysymys ja katsojia tuntuu myös kiinnostavan!"
Samoin olen itse kiinnostunut KAIKISTA kulttuureista, enkä hyväksy joidenkin rasistien asennetta täällä! Keskustelua yritetään taas tukahduttaa, poistaa kommentteja ja jatkaa sitä tavallista häiriköintiä.
Kulttuurit ovat erilaisia kuten myös kansat! Miksi niistä ei saisi olla kiinnostunut?
Mulle tuli Myystä kuva että on aika itsenäinen,fiksu ja vahva. Joskus tämäntyyppisten naisten on vaikea päästä porukoihin.
Tuon pikkuvanhan Myyn yliolkainen käytös on kyllä käsittämätöntä. Uskomatonta naama väärällään olemista. Voisi katsoa peiliin, ei kukaan halua sitruunan syönyttä hoitamaan lapsiaan.
Epäreilua vain jättää Myy ulkopuoliseksi. Selän takana puhutaan pahaa kuin kiusaajat ainakin. Eivät tytöt uskaltaneet kertoa Myylle suoraan, että negatiivisuus haittaa heitä. Myylle ei annettu edes mahdollisuutta muuttaa käytöstään.
Onko nämä pimut jotain 11-vuotiaita?
Miten voi olla tietämättä, ollaanko Atlannilla vai Välimerellä?
Mikseivät voineet ottaa Myytä mukaan edes välillä, jos ei nyt joka tapaamiselle? Törkeä jättää ulkopuolelle, kun tuolla kuitenkin ollaan yhdessä reissussa! Ja vielä kun Myy sanoi, että kaipaa muiden seuraa. Surullista.
On kyllä lapsellisia neitosia.
Kun pissiksillä ei ole ollut muuta elämää kuin IPhone, some, rätit ja oma peffa, niin parikymppisenäkin ollaan kuin varhaisteinejä.
Miten sitten toisilla on jo oma itsenäinen elämä, opiskelut, työt, ja jopa oma perhe ja lapsiakin?
Mulle tuli mieleen, että ehkä Liisa on kutsumanimi, jos oikea nimi on suomalaisittain vaikea.
Muistatte varmaan, kenen alkuperäiset etunimet ovat Iyabode Ololade Remilekun :)
Myy, ja Myyn kaltaiset ihmiset, voisi pitää sitä "sokeria" käsilaukussa. Olisi ensiapu lähellä eikä sokeri/nälkäkiukku pääsisi "yllättämään".
Käsikirjoittajille palautetta...Eikö perheet salli kuvaamista enempää kun ohjelman anti itse au pair työhön jää sivuosaan. Ei se nelikon yhteiselo ja hurvittelu ole sitä au pair työtä.
Kauhea eukko se Liisan host-perheen ruotsalainen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät voineet ottaa Myytä mukaan edes välillä, jos ei nyt joka tapaamiselle? Törkeä jättää ulkopuolelle, kun tuolla kuitenkin ollaan yhdessä reissussa! Ja vielä kun Myy sanoi, että kaipaa muiden seuraa. Surullista.
Ottivathan ne välillä. Surullista, ettet sinä ilmeisesti ymmärrä mitä sarjassa tapahtui.
Tällaista reality-roskaa ei pitäisi tuottaa ja esittää Ylellä verovaroin.
Kaupallisella puolella on ihan riittävästi tällaista scheissea.
Vierailija kirjoitti:
Tällaista reality-roskaa ei pitäisi tuottaa ja esittää Ylellä verovaroin.
Kaupallisella puolella on ihan riittävästi tällaista scheissea.
Sitähän sinä et ole päättämässä, että mitä ohjelmia milläkin kanavalla tulee.
Se pitkähiuksinen blondi on ihan söötti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottivathan ne välillä. Surullista, ettet sinä ilmeisesti ymmärrä mitä sarjassa tapahtui.
Niin, silloin kun oli yhteisiä kuvauksia. No kerropa mulle mitä en ymmärtänyt?
Sinnan perheen äiti kohteli Sinnaa kuin toivottua vierasta. Ihana tyyppi.