Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Au pairit Maltalla OFFICIAL

Vierailija
17.04.2024 |

No niin, tästä se lähtee. Mitä mieltä kohdemaasta ja au paireista?

Tässä ovat Au pairit -ohjelman uudet osallistujat! - MTVuutiset.fi

Au pairit Maltalla | Yle Areena

Kommentit (1176)

Vierailija
141/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy on nätti nimi. Harmi jos tyttöä kiusattiin :/

Lisäksi nimen voi kirjoittaa yhdellä ainoalla kreikan aakkosella, nimittäin isolla myyllä!

Kätevää!

Vierailija
142/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei ole kuin yksi ns. bilettäjä. Sekin ex-lestadiolainen :D

Täytyy ottaa vahinko takaisin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks noi maltalaiset on niin epäkohteliaita, eikä niitä kiinnosta kysellä mitään?

Vierailija
144/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks noi maltalaiset on niin epäkohteliaita, eikä niitä kiinnosta kysellä mitään?

Ne pelkää että joku syyttää niitä rasismista, jos ne kysyvät että miksi 'suomalais'tyttö on niin musta!

Parempi olla kysymättä, näkeehän sern tältäkin palstalta!

Vierailija
145/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikseivät voineet ottaa Myytä mukaan edes välillä, jos ei nyt joka tapaamiselle? Törkeä jättää ulkopuolelle, kun tuolla kuitenkin ollaan yhdessä reissussa! Ja vielä kun Myy sanoi, että kaipaa muiden seuraa. Surullista. 

Ottivathan ne välillä. Surullista, ettet sinä ilmeisesti ymmärrä mitä sarjassa tapahtui.

Juuri katsoin kaikki jaksot. Ajattelin ettei olisi paljon vaadittu, jos olisivat pitäneet enemmän yhteyttä Myyn kanssa. Vain kahdesta kuukaudesta oli kysymys. Ja vielä aikoivat sanoa hänelle päin naamaa, ettei seura miellytä. Onneksi sentään jättivät sanomatta. Myy oli tosi mukava toisen perheen lasten kanssa. Ihmettelin, miksi tuotanto oli valinnut ensimmäiseksi perheeksi niin vaativan tapauksen. Eihän nuoren tytön vastuulle voi antaa vaikeasti autistista lasta, siinä on hirveä vastuu, kun lapsi riehuu niin että saattaa vahingoittaa itseään.

Vierailija
146/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susina lukee "Liisan" tervetuloa kortissa lentokentällä kotiinpaluussa. Vimppa jakso. Miksi nimi ei ole "Susanna"? 🤔

Vierailija
147/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon pikkuvanhan Myyn yliolkainen käytös on kyllä käsittämätöntä. Uskomatonta naama väärällään olemista. Voisi katsoa peiliin, ei kukaan halua sitruunan syönyttä hoitamaan lapsiaan. 

Olihan toinen perhe tyytyväinen Myyhyn, ja hän viihtyi hyvin lasten kanssa. Minä luulen, että "naama väärällään" johtuu fysionomiasta. Joillakin meistä on syntymälahjanaan hymyhuulet, toisilla on toisenlainen, vakavampi perusilme. Kaikki emme voi olla Elastisia ja päästä hammastahnamainoksiin.

Vierailija
148/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten se ruotsalainen äiti veti herneen nenuunsa, kun Liisa yritti asiallisesti keskustella. Olen itse ollut au pairina 90-luvulla, silloin tehtiin kirjalliset sopimukset ja perhe oli tiedossa ennen lähtöä, tuntuu uskomattomalta, että nämä eivät olisi tehneet mitään sopimuksia, kun tuotantokin mukana. 

Luulen että siksi ettei Liisa tehnyt mitään. Ei sopimuksia koska muuten ei saada draamaa. Tuli kyllä selväksi mihin ne Liisan aamut meni.

Vierailija
149/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluu kulttuuriin, ovat aika sisäänpäin kääntyneitä ellei niillä oikeasti synkkaa sinun kanssa. t. Maltalla liian pitkään asunut

Vierailija
150/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisan perheen ruotsalainen äiti käyttäytyi kyllä todella ikävästi ja meni riidassa henkilökohtaisuuksiin. Tapahtuikohan jotain mitä ei näytetty? Ehkä se mies oli vähän liian kiinnostuneesti katsellut kaunista Liisaa? Olivat ruotsalaisen kanssa vähän epäsuhtainen pari

Tai sitten Liisa oli oikeasti ollut epäkypsempi kuin annettiin ymmärtää.

Ongelma on lähinnä se, että ruotsalaisessa keskustelukulttuurissa ei koskaan sanota mitään suoraan päin naamaa kuten Suomessa on tapana. Siitähän sen äidin kuppi meni nurin ja viesti hukkui kokonaan omaan järkytykseensä, että miten tuo kehtaa sanoa minulle suoraan päin naamaa. Ruotsissa yksinkertaisimmastakin asiasta pitää vääntää puolituntia keskustelua, että kaikki saavat sanoa mielipiteensä. 

Vierailija
151/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota Myyn ulkopuolelle jättämistä oli oikeasti ahdistavaa katsoa. Kun Myy vielä sanoi, että haluais nähdä muita enemmän, niin olivat vaan vaivaantuneina hiljaa. En ymmärrä mikseivät voineet reissun ajan edes yrittää ollaa porukassa. Onhan niitä aiemmilla kausillakin ollu hankalia tyyppejä, mutta ketään ei oo jätetty samalla tavalla ulkopuolelle. 

Toivottavasti häpeävät nyt jälkeenpäin edes, kun katsovat ohjelmaa.

Vierailija
152/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on erikoista, että tuon tumman tytön nimi on Liisa

Sama täällä. Ei varmasti ole sen oikea nimi!

Onkohan se ympärileikattu? Noilla on kotiseuduillaan sellainen kaamea tapa leikata tytöiltä pienenä kaikki pois ja ommella haava umpeen, niin että niille jää vain kuiva, kova arpi!

Iso osa Suomessakin oleskelevista somalitytöistä on leikelty ja viimeistään synnyttäessä siitä muodostuu vakava vaara ja ongelma.

Totta! Synnytys vaatii silloin aina leikkausta. Miksei kouluterveydenhuolto voisi seurata asiaa, jotta tuosta tavasta päästäisiin viimein eroon edes Suomessa!

Vierailija
153/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy ja perheen äiti kirjoittivat sopimusta aikatauluista, niin Myy oli siinä se "aikuinen". Ahdistais olla tossa perheessä! 

Kuka se arabi siinä Myyn perheessä on? Ei kerrota mitään. Katsojalle tulee vaan utelias olo miksi loisii kiinalaisen asunnossa.

Ei minulle vaan tullut yhtään utelias olo. 

Onko sinulla jokin erityinen uteliaisuus ulkomaalaisen näköisiä ihmisiä kohtaan ja suuri tarve ihmetellä heitä? Mene asumaan ulkomaille vähäksi aikaa, voisi avartaa ajattelua. 

Said oli kiinalaisen äidin toyboy. Erikoinen pari, olikohan siinä jotain hyvä*sikäyttöä puolin ja toisin? Said oli ulkonäkönsä ja nimensä perusteella ihan mu s l immaasta lähtöisin.

Vierailija
154/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Liisa alkoi vääntämään vasta loppumetreillä työvuoroistaan ja tehtävistään? Ja se äiti flippas ihan täysin. Ei jäänyt hyvät välit puolin eikä toisin.

Vierailija
155/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sympatiat on kyllä itsellä juurikin myyn puolella. Erityisesti Valmasta tuli heti sellaiset koulukiusaajavibat ja on hyvä esimerkki siitä mitä on toksinen positiivisuus. Hän itse valittaa lähes taukoamatta, mutta se ei oo mitään valittamista koska hän sanoo että ei saa valittaa, sitten otti sen perusteella Myyn heti silmätikuksi ja oikein pyrki jättämään ulkopuolelle luultavasti että ei itse jäis. Ihan peruskauraa tyttöporukoissa. 

Ja muut sit seuraa tietysti lampaana perässä sen toivossa että ei itse jää porukan ulkopuolelle. Ja tuo perustelu sille että miksi myylle ei sanota mitään oli että "siis mulle tulee niin huono omatunto jos sille tulee paha mieli" eli taas oli vaan kyse siitä että hänelle ei tulisi pahaa mieltä, ei Myystä. 

Jotenkin ihan oiva esimerkki siitä että miten ne koulukiusaajat toimii ja miksi aina koulu**pumisten jälkeen julistetaan että "joo ei sitä kukaan oikeesti kiusannut". Koska ne kiusaajat on siinä niin hyviä että ne saa kyllä sen uhrin epäilemään sitä jopa itse että kiusataanko häntä. En siis näitä tekijöitä mitenkään sympatisoi vaan ihmettelen että miten nämäkin tytöt voi ees olla sellaisessa joukkops*koosissa että edes kuvittelevat toimivansa jotenkin oikein tai jalosti kun satuttavat ja sumuttavat minkä ehtivät.

Vierailija
156/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisalla oli huippu hyvä runko mutta kasvoiltaan ei kauneimmasta päästä. Pituus oli pettymys. Luulin, että olisi ollut 180-185cm pitkä. Olisi ollut hänelle mallin töihinkin eduksi.

Vierailija
157/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy ja perheen äiti kirjoittivat sopimusta aikatauluista, niin Myy oli siinä se "aikuinen". Ahdistais olla tossa perheessä! 

Kuka se arabi siinä Myyn perheessä on? Ei kerrota mitään. Katsojalle tulee vaan utelias olo miksi loisii kiinalaisen asunnossa.

Onko sinulla jokin erityinen uteliaisuus ulkomaalaisen näköisiä ihmisiä kohtaan ja suuri tarve ihmetellä heitä? Mene asumaan ulkomaille vähäksi aikaa, voisi avartaa ajattelua. 

Itse käsitin, että se oli niiden lasten isä? Eli sillä kiinalaisella ja naisella ja arabimiehellä 10v ikäero.

Vierailija
158/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Said oli kiinalaisen äidin toyboy. Erikoinen pari, olikohan siinä jotain hyvä*sikäyttöä puolin ja toisin? Said oli ulkonäkönsä ja nimensä perusteella ihan mu s l immaasta lähtöisin.

Ne lapset eivät näyttäneet siltä, että olisi vain kiinalaista verta. Näyttivät juuri kiinalaisen ja lähi-itäläisen yhdistelmältä. Eli Said oli lasten isä.

Vierailija
159/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osasikohan se Myyn ekan perheen äiti edes englantia? Poikaystävä räpläsi luuriaan. 11-vuotias tytär kokkasi. Sairas poika hyppi keittiön pöydän päällä, oksenteli vähät syömisensä ja kieri pitkin lattioita "vanhempien" jo käytyä nukkumaan. Outo perhe kertakaikkiaan.

Vierailija
160/1176 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Said oli kiinalaisen äidin toyboy. Erikoinen pari, olikohan siinä jotain hyvä*sikäyttöä puolin ja toisin? Said oli ulkonäkönsä ja nimensä perusteella ihan mu s l immaasta

HYI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan