Löysikö Allu eilen naisen Zetorista?
Kommentit (16)
Mä muuten kävin mielenkiinnosta kattomassa millainen tää tyyppi on. No ei ollut vaivan väärti.
N32
Siis se Allu on mun mies. Menikö hän Zetoriin katteleen toisia naisia? Ihmettelinkin että miksi hän ei noussut keittämään mulle aamukahvia?
Vierailija kirjoitti:
Mä muuten kävin mielenkiinnosta kattomassa millainen tää tyyppi on. No ei ollut vaivan väärti.
N32
Käyttäytyikö oudosti?
Allusta en tiedä, mutta kaverini Väinö kyllä pokasi itselleen sieltä n 20v vanhemman tuhdin tädin yöseurakseen.
Vierailija kirjoitti:
Siis se Allu on mun mies. Menikö hän Zetoriin katteleen toisia naisia? Ihmettelinkin että miksi hän ei noussut keittämään mulle aamukahvia?
Onkohan Allu saanut minusta tarpeekseen? Mitä jos menetän hänet?
Kuorsaan kyllä kun nukun mutta onko se nyt niin paha juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Allu saanut minusta tarpeekseen? Mitä jos menetän hänet?
Kuorsaan kyllä kun nukun mutta onko se nyt niin paha juttu.
En voi kuvitella elämääni ilman häntä. Hän on niin älykäs ja seksikkään näköinen ja hieroo ihanasti kipeitä hartioitani. Osaa tehdä hyvää ruokaa ym.
Miksi tämä palsta on täynnä mielisairaita?
Vierailija kirjoitti:
Tuhti täti pokattu!!
Ihanaa, jos löysi jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhti täti pokattu!!
Ihanaa, jos löysi jonkun.
Ihanaa???
Oletko sitä mieltä että Allu voi noin vaan jättää minut jonkun Zetorin hempukan vuoksi? Taidan muuttaa iskan ja äidin luo.
No huh huh. Mammat vaan aina jaksaa Allua pilkata, vielä senkin jälkeen vaikka olisi vihdoin jonkun sattunut löytämään. Itseasiassa toivon että Allu löytänyt jonkun ja jättänyt tämän katkerien kotkien palstan. Huvittas jos Allu pääsis elämässä eteenpäin, mutta mammat jäis edelleen palstalle ulisee
Vierailija kirjoitti:
No huh huh. Mammat vaan aina jaksaa Allua pilkata, vielä senkin jälkeen vaikka olisi vihdoin jonkun sattunut löytämään. Itseasiassa toivon että Allu löytänyt jonkun ja jättänyt tämän katkerien kotkien palstan. Huvittas jos Allu pääsis elämässä eteenpäin, mutta mammat jäis edelleen palstalle ulisee
Allun pilkkarit
Pillun alkkarit
Vierailija kirjoitti:
N32
Mistä tiesit mikä niistä on allu?
Minunkin mielestäni olisi hyvä, jos Allu olisi sieltä jonkun löytänyt.
Ja tuolle kommentoijalle, joka kävi huvikseen katsomassa minkälainen tyyppi Allu on, niin hanki elämä, idiootti.
Tuskin. Jos ei siellä sattunut sitten olemaan jonkun autistiliiton kesäillan karkelot.