Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Au pairit Maltalla OFFICIAL

Vierailija
17.04.2024 |

No niin, tästä se lähtee. Mitä mieltä kohdemaasta ja au paireista?

Tässä ovat Au pairit -ohjelman uudet osallistujat! - MTVuutiset.fi

Au pairit Maltalla | Yle Areena

Kommentit (1176)

Vierailija
1001/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Liisan itä-helsinkiläinen roadmantyyli puhua on ihan hirveen kuulostaa. Sen sisko puhuu alussa ihan normaalisti, niin miksi tää ei voi? Samat terveiset youtubeen Alhalle ja Molybros

Vierailija
1002/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnan ois pitänyt siirtää Myyn ekaan perheeseen. Oisin nauttinut siitä suuresti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ikävä kyllä raakaa faktaa, mut hei, posin kautta ja kaikki saa valita seuransa. Jos jonkun naama miellytä, ei o pakko olla, kunhan itsellä kaikki hyvin!

No posin kautta hei. Itse sain erään tyypin takia elämäni ensimmäisen paniikkikohtauksen ja olen aina lopen uupunut, jos joudun olla hänen seurassaan. Vaikka hän monen muun mielestä on bileiden sielu, ihana höpöttäjä ja ilopilleri.

Todellakin priorisoin itseni enkä ole hänen seurassaan, koska ei ole pakko.

Vierailija
1004/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valmalla on kauniit silmät. Enpä ole koskaan nähnyt noin isoja silmiä. Onko hänellä joku meikkikikka vai onko ne vaan oikeesti niin isot. 

Valmalla on tosiaan suuri etu elämässä, kaunis ulkonäkö on eduksi monessa paikassa. Myös työelämässä, miesmaailmasta puhumattakaan.

Vierailija
1005/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten tuo Liisan perheen ruotsalainen äiti noin kilahti? Esittikö Liisa, että kaikki on hyvin ja yhtäkkiä syyttikin mammaa jostain? 

Siis mulle tuli vaan olo että tämä Liisa halusi loppuajan vapaata. Kaksi viikkoa olisi enää ollut jäljellä. Meni maku hänestä kyllä.

Oli kyllä niin joustava ja ahkera siihen asti, asettamatta rajoja apuna olemiselleen, että olisihan tuo hiukan lomaa ansainnut.

Eikös ne lähtenyt töihin eikä lomalle?

Vierailija
1006/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos kiusataan lihavuuden takia, niin toki se on väärin. Mutta jos sellainen ihminen jätetään ulkopuolelle, joka on toistuvasti tyly kaikille muille, niin onhan se aika inhimillistä. Miten lapsilta ja nuorilta vaaditaan, että pitää olla kaveri kaikkien kanssa, kun aikuisille riittää, että tullaan toimeen? Ja siis tässä en puhu ohjelman ihmisistä, vaan kiusaamisesta yleisesti. "

Kuka on vaatinut? 

Lähes kaikki tässä ketjussa. Tässä kerjussa vaaditaan kaveraamista vapaa-ajalla.

Kukaan ei ole vaatinut olemaan toistuvasti tylyn ihmisen kaveri.

Ei ole. Moni on vaatinut kaveeraamaan ihmisen kanssa, jonka käytöksestä ei pidä. Se että joku ei ole kaikkien m

Sisiliassakin totesivat jotain et "tästä on hyvä jatkaa, näillä kynsillä ja tällä porukalla", kun olivat kolmistaan liikenteessä. 

Vierailija
1007/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni kommentoi, etteivät tytöt antaneet Myylle edes mahdollisuutta, vaan tuomitsivat tutustumatta.

Joillain ihmisillä on vahva intuitio, ja he tietävät jo ensitapaamisella, synkkaako jonkun kanssa vai ei. Minusta ainakin näytti siltä, että nuo kolme muuta olivat ihan eri aaltopituudella kuin Myy.

Toiseksi mietin, että jos Myyn käytös reissun alussa oli kovin negatiivista, niin helpostihan siinä tulee muille muutenkin stressaavassa tilanteessa sellainen olo, että tuollaista en kaipaa elämääni nyt yhtään enempää.

Myöhemmin sitten, kun elämä oli asettunut itse kullakin aloilleen ja tuotanto ehkä puski tyttöjä viettämään aikaa nelistään, Myystä alkoi näkyä muitakin puolia.

En millään suostu uskomaan, että tässä on sen suurempaa dramatiikkaa taustalla, lähinnä kypsymättömyydestä johtuvaa puhumattomuutta. Eivät nuo tytöt miltään hirviöiltä vaikuta, vaikka heitä sellaisiksi monet maalaileva

Ei kukaan pysty ensitapaamisilla sanomaan ihmisestä yhtään mitään vaikka kuinka selität jostain vahvasta intuitio. Toki, jos sä otat ite sen asenteen, että tuo ihminen on paska ja pidät sitä yllä, niin vika on sinussa ei siinä ihmisessä ja näin et edes anna mahdollisuutta.

Vierailija
1008/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä moni kommentoi, etteivät tytöt antaneet Myylle edes mahdollisuutta, vaan tuomitsivat tutustumatta.

Joillain ihmisillä on vahva intuitio, ja he tietävät jo ensitapaamisella, synkkaako jonkun kanssa vai ei. Minusta ainakin näytti siltä, että nuo kolme muuta olivat ihan eri aaltopituudella kuin Myy.

Toiseksi mietin, että jos Myyn käytös reissun alussa oli kovin negatiivista, niin helpostihan siinä tulee muille muutenkin stressaavassa tilanteessa sellainen olo, että tuollaista en kaipaa elämääni nyt yhtään enempää.

Myöhemmin sitten, kun elämä oli asettunut itse kullakin aloilleen ja tuotanto ehkä puski tyttöjä viettämään aikaa nelistään, Myystä alkoi näkyä muitakin puolia.

En millään suostu uskomaan, että tässä on sen suurempaa dramatiikkaa taustalla, lähinnä kypsymättömyydestä johtuvaa puhumattomuutta. Eivät nuo tytöt miltään hirviöiltä

Tietysti kaikille pitäisi pyrkiä olemaan ystävällinen, riippumatta siitä maillaisen ensivaikutelman heistä ulkonäön perusteella saa. Kavonpiirteiden ja luonteen vastaavuutta on fysiognomia kylläkin tutkinut jo kauan, katsoin wikipediasta että jo Vanhan Testamentin aikoina on viittauksia tähän, ja myöhemmin mm. antiikin Kreikassa ja Roomassa. Minulla on yksi tätä aihetta käsittelevä kirja. Ihmeesti mätsäävät jotkut kuvaukset muutamaan tuttavaani. Toiaalta en ihmettele vastaavuutta, onhan ihminen psykofyysinen kokonaisuus. "Silmät ovat sielun peili" ehkä muutenkin kuin kuvaannollisesti.

Vierailija
1009/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ja nämä kolmehan miettivät keinoja kertoa Myylle, miten se Myyn jatkuva negatiivisuus masentaa muitakin. Mutta he eivät keksineet keinoja,kuinka kertoa.  

Vierailija
1010/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pysty ensitapaamisilla sanomaan ihmisestä yhtään mitään vaikka kuinka selität jostain vahvasta intuitio. Toki, jos sä otat ite sen asenteen, että tuo ihminen on paska ja pidät sitä yllä, niin vika on sinussa ei siinä ihmisessä ja näin et edes anna mahdollisuutta.

Toisin päin ainakin voi. Minulla oli mieheni kanssa rakkautta ensi silmäyksellä reaktio. Hänellä myös. Heti ensi tapaamisella oli selvää, että tässä on puolisoni. Tuosta on 10 vuotta aikaa ja edelleen on sama puoliso eikä vaaleanpunaiset lasit ole tippuneet. Myös parhaasta kaveristani tuli aikoinaan samanlainen reaktio, vaikka olen hetero ja hän kanssani samaa sukupuolta. Hän oli kuumeessa eikä todellakaan parhaimmillaan ja silti tiesin heti, että meistä tulee ystävät. Tuosta on aikaa 25 vuotta. Oltiin au pairien ikäisiä silloin.

Vierailija
1011/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Ja nämä kolmehan miettivät keinoja kertoa Myylle, miten se Myyn jatkuva negatiivisuus masentaa muitakin. Mutta he eivät keksineet keinoja,kuinka kertoa.  

Miettivät miten kertoa, kun heille tuli siitä "vähän pahamieli". Siis siitä että jättivät Myyn ulkopuolelle ja valehtelivat. Ei siinä Myytä ajateltu vaan neidit ajatteli siinäkin pelkästään vaan itseään ja omaa oloaan.

Vierailija
1012/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisin päin ainakin voi. Minulla oli mieheni kanssa rakkautta ensi silmäyksellä reaktio. Hänellä myös. Heti ensi tapaamisella oli selvää, että tässä on puolisoni. Tuosta on 10 vuotta aikaa ja edelleen on sama puoliso eikä vaaleanpunaiset lasit ole tippuneet. Myös parhaasta kaveristani tuli aikoinaan samanlainen reaktio, vaikka olen hetero ja hän kanssani samaa sukupuolta. Hän oli kuumeessa eikä todellakaan parhaimmillaan ja silti tiesin heti, että meistä tulee ystävät. Tuosta on aikaa 25 vuotta. Oltiin au pairien ikäisiä silloin.

Alapeukkua 😂. Koska et itse ole kokenut niin ilmiötä ei voi olla olemassa 😂💀. Jesh.

Vierailija
1013/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinpä, kun on kaikkea muutakin kuormitusta ei jaksa sitäkään mitä normaalisti. Ja ei, en puolusta kiusaamista. Olen vaan opiskellut psykologiaa tavallista tallaajaa enemmän ja pidän reaktiota inhimillisenä.

Vierailija
1014/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En millään suostu uskomaan, että tässä on sen suurempaa dramatiikkaa taustalla, lähinnä kypsymättömyydestä johtuvaa puhumattomuutta. Eivät nuo tytöt miltään hirviöiltä

Kuka sanoi, että toinen pitää tuomita ensitapaamisella paskaksi? Tuo on taas sitä mustavalkoista ajattelua.

Mä olen tuollainen, että tiedän jo ensitapaamisella, kohtaavatko kemiat vai ei, ja haluanko tutustua enemmän. Jos eivät kohtaa, en koe tarpeelliseksi hakeutua henkilön seuraan enää uudestaan, vaan käytän aikani ja energiani mielekkäämpään tekemiseen. En kuitenkaan ajattele, että toinen olisi mikään paska, eivätkä varmaan ajatelleet Valma, Sinna ja Liisakaan Myystä.

Vierailija
1015/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tuollainen, että tiedän jo ensitapaamisella, kohtaavatko kemiat vai ei, ja haluanko tutustua enemmän. Jos eivät kohtaa, en koe tarpeelliseksi hakeutua henkilön seuraan enää uudestaan, vaan käytän aikani ja energiani mielekkäämpään tekemiseen. En kuitenkaan ajattele, että toinen olisi mikään paska, eivätkä varmaan ajatelleet Valma, Sinna ja Liisakaan Myystä.

Sama. En ajattele, että ihminen on kaikkien mielestä kamala, jos minä en hänestä tykkää. Olemme kaikki erilaisia ja kaikki ei tykkää kaikista ja hyvä niin. On kiva, että kaikki eivät ole samanlaisia. Nämäkin tytöt hoitivat sovitut ryhmäkuvaukset, eivät kieltäytyneet niistä. Tässä ketjussa kinastellaan siitä, mitä ihmisen pitää tehdä vapaa-ajallaan.

Vierailija
1016/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettivät miten kertoa, kun heille tuli siitä "vähän pahamieli". Siis siitä että jättivät Myyn ulkopuolelle ja valehtelivat. Ei siinä Myytä ajateltu vaan neidit ajatteli siinäkin pelkästään vaan itseään ja omaa oloaan.

Ei niitä kolmea tyttöä ollut palkattu ohjelmaan terapoimaan sitä yhtä.

He kaikki olivat siellä töissä ja kun eivät olleet töissä, niin viettivät omaa vapaa-aikaa. Vapaa-aikansa saa jokainen viettää miten haluaa ja missä seurassa haluaa olla.

Vierailija
1017/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Special kaudelle kaikki mukana olleet miespuoliset. Muistaakseni kuusi heitä oli. 

Vierailija
1018/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinna vaikutti ainakin ohjelmassa nähtyjen jaksojen perusteella negatiivisuuden lietsojana Myytä kohtaan. Tuntui siltä, että muut lähtivät tämän myötä selkäänpuukotukseen sekä yksin jättämisen mukaan. 

Sinna toteaakin jaksossa, että häntä luullaan aina "kiltiksi tytöksi". Mutta totuus on toinen. Laiska likka, joka nukkuu klo 12 asti. Olisi nyt yrittänyt edes nostaa perseensä ylös sängystä ja auttanut vanhaa mummoa. 

Vierailija
1019/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. En ajattele, että ihminen on kaikkien mielestä kamala, jos minä en hänestä tykkää. Olemme kaikki erilaisia ja kaikki ei tykkää kaikista ja hyvä niin. On kiva, että kaikki eivät ole samanlaisia. Nämäkin tytöt hoitivat sovitut ryhmäkuvaukset, eivät kieltäytyneet niistä. Tässä ketjussa kinastellaan siitä, mitä ihmisen pitää tehdä vapaa-ajallaan.

No ei kai tässä kukaan ajattele, että pitäisi väkisin parhaiksi kavereiksi alkaa, mutta kyse oli parista kuukaudesta vieraassa maassa ja oudossa ympäristössä, joten oli äärimmäisen kylmää jättää yksi ulkopuoliseksi ja ilman sosiaalisia kontakteja perheen ulkopuolella. Itsekin myönsivät, että pahalta tuntui jättää ulkopuolelle. Aivan eri asia kuin kotona, jossa voit hakeutua turvalliseen ja sinut hyväksyvään seuraan tuollaisen torjumisen jälkeen.

Vierailija
1020/1176 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin noi tarvii noi valtavat matkalaukut? Etenkin jos menee pitemmäksi aikaa niin voi hankkia sieltä vähän kaikkee. Toki oiihan ne kaikki tavarat siellä Italiassakin.