Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen työtön helsinkiläinen enkä pääse millään muuttamaan pois täältä halvemmalle seudulle

Vierailija
17.04.2024 |

Asumistuen laskun vuoksi pitäisi muuttaa pois kalliilta Pk-seudulta. Ihan mielelläni voin muuttaa, järkeväähän se on. Olen soitellut monen kunnan asuntotoimistoon ja kaikissa vastaus on sama, emme tule myöntämään sinulle täältä kunnan vuokra-asuntoa, jos sinulla ei ole täältä ennakkoon työpaikkaa tiedossa. Eli eivät halua kuntaan lisää työttömiä. Eli miten pääsen muuttamaan halvempaan täältä? 

Kommentit (108)

Vierailija
1/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Hmm... Hmmm... Hmmm... Jos et itse tiedä vastausta, nii asu kadulla sitten. Lehtiroskiksessa on lämmin talvella. 

Vierailija
2/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen saamattomia ihmisiä.

Ota oikotie ja valitse. Mitä sä kunnan asuntoa kaipaat, jos on yksityisiäkin tarjolla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaamassa sen työpaikan. Ihan mikä hyvänsä käy.

Vierailija
4/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vankilaan hankiuduttava. Sieltä saa yksiön suihkulla ja vessalla, ruokaa kolme kertaa päivässä, vaatteet, terveydenhoidon, tekemistä ja 5 euron päivärahan.

Vierailija
5/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan provo. Ei kai noin avuttomia ole olemassa.

Vierailija
6/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota oikotie ja valitse. Mitä sä kunnan asuntoa kaipaat, jos on yksityisiäkin tarjolla

Luuletko tosiaan että yksityinen ottaa tukieläjää. 

Vierailija
7/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta muualle kuin kunnan asuntoon. Varsinkin paikkakunnilla joissa asunnot on edullisia, yksityisen vuokra-asuntojakin voi saada ihan pilkkahintaan, tai noilta erilaisilta säätiöiltä jotka vuokraa asuntoja. 

Vierailija
8/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraovi.

Oikotie vuokra-asunnot.

Vierailija
9/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jossain muuttotappiopaikkakunnalla, jolla vaihtoehdot on että se kämppä on tyhjänä ties kuinka pitkään, tai sitten pitää ottaa tukieläjä, monikin ottaa vuokralle. Eikä tukieläjät välttämättä ole edes mitenkään epäluotettavia vuokralaisia, koska sieltähän ne tuet tulee hyvin luotettavasti. Täytyy vaan vähän haastatella millainen ihminen on kyseessä, että onko tunnollinen ja kunnollinen vai joku hunsvotti joka juo rahat ja jättää vuokrat maksamatta.

Vierailija
10/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön mies. Vuokra-asuntoja on löytynyt ilman luottotietojakin. Tosin pitää etsiä paikkakunnilta joissa on todella runsaat muuttotappiot. Esim. Varkaus tai Pori.

Vierailija
11/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaaniin ja sossulta muuttorahat

täällä on tosi paska elää kun on vain mummoja ja urpoja ja ei mitään tekemistä

mutta Suomen paras ruokajono, jossa on 2 kertoo viikossa ruokajako ja kunnolla lihaa ja kalaa, 2 kertaa ilmainen lounas ja 5 kertaa viikossa ilmainen aamupala

Vierailija
12/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunta ei minullekkaan vuokrannut asuntoa koska olen työtön.

Vierailija
13/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mahdollisuus on vuokrata huone jostakin isosta asunnosta. Niin ennen tehtiin. Moni ikäihminen voi olla tiukilla myös ja vuokraa mielellään huoneen. Win - win tilanne.

Vierailija
14/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaa tai otti ainakin minut. Tosin luottotiedot olivat kunnossa. Ja syynä asunnon hakemiseeni oli se, etttä ns. valmistuin kun sain opintoni päätökseen, enkä voinut jatkaa opintojeni perusteellla saamassani asunnossa asumista.

Vierailija
15/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta sukulaisesi luo ja ryhdy ilmaisen asumisen vastineeksi sukulaisesi kodinhoitajaksi ja käytännössä omaishoitajiksi. Olen itsekin työtön Helsingistä ja olen itse joutunut tällaiseen kun muu ei ole mahdollista.

Vierailija
16/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitäkin, useampaan olen soittanut niihinkin pikkupaikkakunnille, mutta eivät halua vuokrata työttömälle, kun epäilevät, että en maksaisi vuokraa. Ja epäilevät etten saisi töitä sieltäkään vieraalta paikkakunnalta. Nyt asun Hekalla. Ap

Vierailija
17/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen työtön mies. Vuokra-asuntoja on löytynyt ilman luottotietojakin. Tosin pitää etsiä paikkakunnilta joissa on todella runsaat muuttotappiot. Esim. Varkaus tai Pori.

Suosittelen Varkautta. Siellä mummot ja papat kuolee lujaa vauhtia, lapsia ei synny ja nuoret muuttavat pois. Paljon epätoivoisia vuokaisäntiä jotka ottavat jopa narkkeja.

Vierailija
18/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder. Hommaat itsellesi kumppanin, muutat sen luo ja siitä sitten omilleen.

Vierailija
19/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porista löytyy halpoja vuokra-asuntoja vapailta markkinoilta. Miinuksena sitten Porissa asuminen.

Vierailija
20/108 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne ottaa kun vuokralaisista puutetta. Tuttu toimeentulotuella ja vuokralaisena yksityisellä. Luottotiedot on hänellä kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä