Onko muita kaltaisiani, jotka vihaavat baareja ja yökerhoja yms yli kaiken
Ihan puistattaa nuo tyhmien ihmisten kokoontumispaikat, joissa örvelletään yhdessä kännissä. Saisivat mennä kaikki kiinni! Kun katselee sitä kännisten touhua ulkopuolelta, niin tekisi mieli näyttää se kuva niille ihmisille itselleen, että hei katsokaa tajuatteko miten tyhmää tuo on!? Käytän itsekin alkoholia kyllä, kotona. Baareissakin kävin nuorempana kavereiden kanssa, koska se oli muka "normaalia", vaikka se tökki jo silloin eikä ollut mitään hauskaa loppujen lopuksi. Jotenkin niin ääliömäistä, istua kökötetään, juodaan humaltumistarkoituksessa, sitten hölistään kaikkea tyhmää kännissä. Jee, onpa tosi siistiä ja kivaa. Juu ei.
Kommentit (68)
En yleensä ajattele baareja ja yökerhoja arjessani.
En tykkää juottoloista. En käy edes kahviloissa kun ei oo rahaa sillai. Baareihin en menis vaikka olis. Humalaiset..
Ei ole munkaan juttu. Olen käynyt pari kertaa joskus 20 vuotta sitten enkä edes humaltunut tai yrittänyt.
Nykyisin olen vain illat kotona yksin omien juttujen parissa.
Kotona juominen on viksumpaa, kuin baarissa kännääminen.
Kyä se on jämpti niin.
mä kanssa vihaan yökerhoja. on tosi kiva käydä niissä.
Ainoa baariin tai yökerhoon verrattavissa oleva paikka jossa käymisen ymmärrän, on keikat. Paikka, jossa on kunnollinen äänentoisto ja esiintymislava. En tarkoita nyt mitään räkälän nurkassa olevaa karaokenurkkausta, vaan kunnon keikkalavaa. Tosin sielläkin ne humalaiset ärsyttää ihan yhtä lailla.
Täällä. Ensimmäinen aviomies löytyi netistä ja toinen töistä.
Sitten joku hoilottaa karaokea, niin ei voi keskustella kuin huutamalla. Ei kiitos enää baareihin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten joku hoilottaa karaokea, niin ei voi keskustella kuin huutamalla. Ei kiitos enää baareihin.
Niinpä, ja muutenkin toi kännikaraoke on kans sellasta itsensä nolaamista että huhhuh
Ei minulla ole noin vahvoja tunteita asiaa kohtaan, mutta ei kiinnosta kyllä yhtään noihin paikkoihin mennä ja siellä oleskella. käytiin kavereiden kanssa yökerhoissa silloin 18-22v ja siihen se sitten jäi. Nyt päälle nelikymppisiä ollaan. Se mitä en ymmärrä että miten nuorilla riittää nykyään rahaa noissa käydä.
Oli se kivaa silloin parikymppisenä, hyvää musiikkia ja tanssia. Nyt tunnen olevani liian vanha yökerhoihin (34v.). Edelleen tykkään konemusiikista, mutta ei vaan kiinnosta enää mennä Suomessa sellaisiin yökerhoihin. Alkoholia en muutenkaan juurikaan käytä.
Luin vain otsikon. En nyt vihaa, mutta en todellakaan käy. Seuraava kysymys?
Olen käynyt yökerhossa vain muutaman kerran elämässäni. Ei ollut kivaa. Baareissa olen käynyt hieman enemmän. Jos on hyvä tanssittava bändi, niin voi olla kivaa. Jos ei, niin siellä ei ole mitään kivaa. Kulutan viiniä suurkulutuksen rajalla. Ihan kotona netflixin ääressä. Sitten on kivaa.
Mistäköhän tuo kiukku kumpuaa?
Ei baarissa ole kenenkään pakko käydä, mutta outoa jos se herättää noin voimakkaita tunteita että jotkut haluavat niissä aikaansa viettää.
Ymmärrän aloittajan pointin. Baareihin sisään astuessa tuli aina sellainen epämukava olo, kun niissä aikoinaan tuli käytyä. Aina joku juopporemmi kommentoimassa jo heti ovella jotain. Ja aina kun oli jotkin illanistujaiset kavereiden kesken, niin ihmetytti aina se kaikkien kiire sinne juottoloihin, vaikka olisi ollut kuinka hauskaa jo valmiiksi. Nykyään ehdoton ei edes alkoholille.
Sama juttu, en voi sietää. En edes silloin tykännyt kun asuin Jenkeissä ja kaverin kontakteilla pääsin aina suoraan jonojen ohi VIP-alueelle.
Tykkään käydä viini- ja cocktailbaareissa missä meno on vähän sivistynempää, mutta nämä örveltämisbaarit kierrän kaukaa. Samaten jos jokin tunnettu DJ vetää settiä saatan mennä musiikin vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, ja muutenkin toi kännikaraoke on kans sellasta itsensä nolaamista että huhhuh
Hä, meinaakko, että mun "Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku" vuonna -91 Kuopijossa olis jotenki nolo?
Jos itse ottaa kotona omassa rauhassaan niin mitä siihen vaikuttaa mitä muut tekevät.
Naurahdin, kuvasit ajatukseni täydellisesti! Yli 10 vuotta sitten käynyt viimeksi baarissa eikä ole ollut ikävä.