No niin palstan naiset, auttakaa miestä
Tilanne: ~50v mies, takana pitkähkö eroon päättynyt avioliitto. Tämän jälkeen hetki sinkkuna, sitten Tinder ja sieltä muutamien ei niin hyvien treffien jälkeen tuli vastaan mielenkiintoinen nainen. Olemme tavanneet muutaman kerran julkisella paikalla ja ilmeisesti homma on toiminut niin hyvin, että sain kutsun naisen kotiin. Mitään erikoista spektaakkelia en odota, koska kutsu oli tiistai-illaksi ja molemmilla tietysti keskiviikkona työaamu. Mutta eihän sitä koskaan tiedä, mitä tässä tapahtuu.
Niin juu, se kysymys. Mitä haluaisitte, että mies tuo tässä tapauksessa mukanaan vierailulle? Viiniä, kukkia, suklaata tms? Vai onko ylipäätään odotuksena, että mies tuo jotain mukanaan. Jotenkin ajattelin, että olisi kohteliasta jotain pientä viedä, mutta kun edellisistä treffeistä on yli 20 vuotta, niin en oikein tiedä mikä on nykydeittailussa tapana.
ps. jännittää ihan helvetisti
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mä vien aina kukat. Ei välttämättä tässä kohtaa tulipunaisia ruusuja mutta vaikka keltaisia.
Joo kukkien väri kannattaa kysyä kukkakauppiaalta, kukillakin on sanomaa!
Ennen siis ennen ennen oli tosi tarkkaa mitä kukkia vierailuille!
"kaipaan sinua" jnejne
Viiniä älä ainakaan vie. Kokisin itse sen epämiellyttäväksi koska en juo, EI ole erityistä syytä, en vain pidä alkoholista.
Suklaakin on siinä ja siinä.
Eli arvovaltainen raati päättää, kukkia!
Hauskaa iltaa sulle ja onnea!
Vie jotain pientä kivaa. Jos et keksi itse, niin aina voi kysyä: "Mitä voisin tuoda?" En itse tykkää kukista enkä juo alkoholia, mutta miesystävä tuo usein jälkkärin, jos laitan meille ruokaa. Jos nainen vastaa, että tuo vain itsesi, niin vie joku hyvä kuohuviini tai pieni rasia laadukkaita konvehteja, jos tiedät, että naiselle alkoholi tai suklaa käyvät.
Varmaan veisin vaseliinia ja kossupullon. Ei siis tarvitse käyttää sillä kertaa, mutta sitten tietää, että naisen luona on ne odottamassa kun tarvii.
Veisin jonkun pienen lemmikkieläimen, tyyliin rotan.
Kukat on turvallinen. Keltaiset ruusut on ystävyyden väri, joten punaiset ja vaaleanpunaiset paremmat. Valkeat on vähän hautajaismenoa.
voodoo-nukke, johon hän voi etsiä eksänsä karvoja
Vierailija kirjoitti:
Kukat on turvallinen. Keltaiset ruusut on ystävyyden väri, joten punaiset ja vaaleanpunaiset paremmat. Valkeat on vähän hautajaismenoa.
Komppaan tätä, kukat turvallinen "varma" valinta, mutta ilahduttavat.
Eikä tarvitse olla mitään geneerisiä ruusuja, vaan voi valita jonku keväisen sekakimpun. Tai pyytää kukkakauppiasta tekemään.
Ottaisin mukaan jonkun valokuva-albumin jossa on sukulaisia, niin ei käy aika pitkäksi!
Vierailija kirjoitti:
Veisin Keltaisen ruusun lahjakortin
Komppaan, että kukat on turvallinen valinta. Osoittaa, että haluat huomioida, mutta ei ole liiallinen indikaatio mistään mistä voisi syntyä väärinkäsityksiä tai oletuksia.
Jotain muuta kuin punaisia ruusuja niin hyvä tulee :)
Kossulesti. Sitä voi särpiä molemmat tärinäänsä.
Yksi leikkoruusu, vähempi on enemmän.
Koska kaikki kuitenkin haluavat palavasti tietää, että miten treffit sujuivat, niin raportoidaanpa pikaisesti.
Palstan ideoista kossut ja vaseliinit jätin mahdollista tulevaisuutta varten, joten luotin palstan enemmistön ohjeisiin ja vein keltaisia ruusuja. Lisäksi keksin paikallisella ostarilla palloillessani, että piipahdan Alkossa ja investoin kahteen 5 cl Baileys "pulloon". Ajattelin että saadaan kahvin kanssa pienet liköörit nautittua ja tunnelma ehkä siitä rentoutuu entisestään.
No, iltahan alkoi heti mielenkiintoisesti kun karautin paikalle fillarilla. En udellut kuinka paljon nainen on deittaillut, mutta hiukan hämmästyneeltä hän vaikutti ja olin kuulemma ensimmäinen, joka tulee fillarilla lähes ensitreffeille. En oikein saanut selvyyttä oliko tämä hänestä hyvä vai huono juttu, mutta ei sentään ovea vetänyt naaman edestä kiinni. En sentään ollut pukeutunut spandex-asuun vaan ihan normaali arkipukeutuminen farkut jne oli käytössä.
Pienten alkutakeltelujen jälkeen ilmapiiri rentoutui ja ilta sujui oikeinkin leppoisasti ja juttu luisti mukavasti. Nainen oli kyllä hienosti varmistanut pakoreitin kun hänen piti suht ajoissa lähteä hakemaan lasta harrastuksesta, joten mihinkään pitkään illan viettoon ei tässä päästy ja Baileysitkin jäi juomatta (jäivät ehkä odottamaan tulevaisuutta). Joten mahdolliset isommat romanttiset suoritteetkin jäävät seuraviin kertoihin. Ja kuten edellisestä lauseesta pystyy ehkä arvaamaan, niin saatiin sovittua seuraava tapaaminenkin jo ensi viikolle. Joten palaan sitten taas kysymään palstalta vinkkejä, että miten edetä sillä kerralla. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka tästä syntyisi vuosisadan rakkaustarina vauva.fi palstan avulla!
Veisin Tommolan, jos vaikka tarvii heitellä jotain
Ah, tuo Baileys hyvä idea! Itse kerran ostin kotiin sellaista jännää juomista 5 cl, mutt tyyppi ei tullukaan mun luo, kun hällä kertomansa mukaan viemäriongelmat ja piti palata heti treffien jälkeen kotiin desinfioimaan. Kaikenlaista,
Pari vuotta minua nuorempi eli tässä iässä voinee ja sanoa, että saman ikäinen.
Mä vien aina kukat. Ei välttämättä tässä kohtaa tulipunaisia ruusuja mutta vaikka keltaisia.