Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita kaltaisiani, jotka vihaavat baareja ja yökerhoja yms yli kaiken

Vierailija
17.04.2024 |

Ihan puistattaa nuo tyhmien ihmisten kokoontumispaikat, joissa örvelletään yhdessä kännissä. Saisivat mennä kaikki kiinni! Kun katselee sitä kännisten touhua ulkopuolelta, niin tekisi mieli näyttää se kuva niille ihmisille itselleen, että hei katsokaa tajuatteko miten tyhmää tuo on!? Käytän itsekin alkoholia kyllä, kotona. Baareissakin kävin nuorempana kavereiden kanssa, koska se oli muka "normaalia", vaikka se tökki jo silloin eikä ollut mitään hauskaa loppujen lopuksi. Jotenkin niin ääliömäistä, istua kökötetään, juodaan humaltumistarkoituksessa, sitten hölistään kaikkea tyhmää kännissä. Jee, onpa tosi siistiä ja kivaa. Juu ei. 

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin paljon paikasta. On paikkoja joihin en ikinä menisi ja on paikkoja joissa käyn mielelläni. Juon vaan maltillisesti käydessäni eli en ole mitenkään kännissä. Asiat ei ole ihan niin mustavalkoisia ja kuppiloitakin on erilaisia jotka vetää erilaisia ihmisiä. :)

Vierailija
62/68 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita kaltaisiasi. Normaali hnekilö - Ei vihaa Yli kaiken  jotakin vain selalista joka ei ole niin "mun juttu". Aika marginaalista milloin käytetään sanaa Vihaan. Jos joku polttaisi sun kodin, hakkaisi sut teholle, tappaisi tai raiskaisu sun lapsen,, keinottelisi jotnkin sun elämän piloille valheilla yms. Se, että maailmalla on baareja joihin sun ei tarvitse Ikinä mennä, voi kääntää pääsi pois jos kävelet ohi, voit valita frendit joilla ei yhteuksiä yöelämään, nin miten moinen aiheuttaa vihaa. Tarvitset kyllä jotain apua. ONhan tuo ongelmallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sinänsä mistään asiasta tarvitse pitää. Kuitenkin jos on oikeasti vihaa jotain tällaista asiaa kohtaan, muiden tyhmäksi haukkumista, muiden valintojen arvostelua ja itsensä pitämistä jotakuta toista parempana, niin sellainen kertoo lähinnä itsestä eikä niinkään niistä muista. Asiaa voisi olla myös sen kummemmin ajattelematta.

Vierailija
64/68 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn silloin tällöin monenmoisissa baareissa edelleen, vaikka olenkin jo keski-ikäinen. Useimmiten gastropubeissa, olut- tai viinibaareissa, cocktail -baareissa tai vastaavissa, mutta satunnaisesti myös yökerhoissa. En käy niissä kuitenkaan Suomessa. Tähän on sikäli luonnollinen syy, että vietän Suomessa vain 2-3 kk vuodesta, ja täällä ollessani asun maaseudulla.

Asun osan vuodesta Aasiassa, käyn melko usein myös Etelä-Euroopassa. Näissä maissa ulkona käyminen on ihan luonnollista, sosiaalista käytöstä. Ihmiset tapaavat toisiaan lasillisen äärellä, eikä sitä paheksuta. Yökerhoissa käy kaiken ikäisiä ihmisiä  -vaikka pääpaino on toki nuorissa. Ei ole sellaista ikädiskriminointia kuin Suomessa, että 40+ ihminen olisi yökerhossa nolo ilmestys.

Kun asiaa ajattelen, niin en tiedä suomen kielen lisäksi yhdessäkään toisessa kielessä olevan sanoja  "juottola" tai "räkälä" vastaavia termejä. Tämä yksityiskohta kuvaa hyvin sitä skitsofrenistä suhtautumista alkoholin juomiseen ja ulkona käymiseen, joka meillä vallitsee.

Vierailija
65/68 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona juominen on viksumpaa, kuin baarissa kännääminen.

Kyä se on jämpti niin.

Ainoa kotona juomisen etu baarissa juomiseen verrattuna on, että se tulee paljon halvemmaksi. Muuten en kyllä kalsarikännejä hehkuttaisi.

Vierailija
66/68 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt ikä tekee tehtävänsä, turha on yli kolmikymppisenä moralisoida parikymppisten illanvietto baareja ja kännejä. Kivaa niissä on aikanaan ollut. Ei niissä nyt enää vanhempana ketään käy jos ei lavatansseja lasketa. Nostan silti hattua muutomillle vanhemmille kavereille jotka lähtevät kanssani kerran vuodessa keikoille tai festareille. Suurin osa homehtuu kotona ja kuvittelevat olevansa jotenkin parempaa luokkaa kun eivät juo ja juhli. 

Mä oon parikymppinen, enkä koskaan ole pitänyt yöelämässä roikkumisesta. Onko noin vaikea uskoa, että ihmisiä on moneen junaan? Ei kyllä sinänsä kiinnosta muiden ihmisten tekemiset, että ryypätköön niin paljon kuin huvittaa, kunhan eivät minua raahaa tahmeaa lattiaa pitkin yökerhoon.

Vierailija
67/68 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois tosi kiva käydä välillä jossain, mutta ei ole varaa ja matkakin niin pitkä että tarvis taksiinkin löytyä rahaa.

Pari vuotta sitten kävin reissussa Helsingissä yhden keikan vuoksi, ja tuli siinä eksyttyä baariinkin sateensuojaan, sitä edellinen kerta on ollut joskus toistakymmentä vuotta sitten.

Lähinnä kai olisi kiva tavata ihmisiä kun muuten olen niin yksin, mutta usein kyllä baarissakin saa istua yksin...

Vierailija
68/68 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 60 ja minusta on kiva käydä yökerhoissa ja baareissa. Vähän tosin haittaa menoa, kun niissä on lasten kavereita. Ei viitsi ihan julkisesti honglata, vaikka ei se aina ole menoa haitannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän