Tapailunaisella on täyden kympin pimppi!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas, kun se 10 pomppi synnyttää...
On synnyttänyt jo kahdesti.
Useamminkin ! Ja kymppi on edelleen. En vaihda
Ootko kuullu Joku Iiris -nimisen artistin mainion kappaleen nimeltä ETSIN NAISTA? Suosittelen!
Olen myös löytänyt naisen, jolla oli täydellinen pimppi. Harmittaa, että en tarttunut, kun nainen oli silloin viitisen vuotta vanhempi ja jo yli viidenkymmenen. Olisi varmasti ollut ikimuistoisia vuosia niin kauan kuin sitä olisi jatkunut. Nyt olen tapaillut vain pettymyksiä satunnaisesti.
Mulla on kans vaimolla ihan pirun hieno pimppi. En ole varma omalla otannalla onko 10/10, mutta ainakin 9/10. Semmoinen pimppien Porsche 911. Ihastelen joka kerta nähdessäni, vaikka ollaan oltu kauan yhdessä. Ihana nainen kerta kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen myös löytänyt naisen, jolla oli täydellinen pimppi. Harmittaa, että en tarttunut, kun nainen oli silloin viitisen vuotta vanhempi ja jo yli viidenkymmenen. Olisi varmasti ollut ikimuistoisia vuosia niin kauan kuin sitä olisi jatkunut. Nyt olen tapaillut vain pettymyksiä satunnaisesti.
Minkäs ikäinen sitten itse olit silloin, kun ei kelvannut? Kauanko olet nyt pettymyksiä kohdannut? Turhaahan se kuitenkin jälkikäteen harmitella miksei käyttänyt tilaisuutta kun se kohdalle sattui.
Oli silloin vielä suhde lasteni äitiin, tosin lähes seksitön jo vuosia. Ei rohkeus riittänyt ja vastuuntunto oli päälimmäisenä.
Mulla on ollut yksi nainen kumppanina jolla oli myös mielestäni täydellisen ihana pimppi. Mun kalulle just sopiva ja tietty myös päinvastoin (kysyin). Oli juhlaa lykkiä menemään.
Suhde kaatui yhteensopimattomuuteen noin muuten, minun aloitteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, kuinka paljon tällainen ns täyden kympin pimppi antaa anteeksi muita puutteita naisessa? Esim elämänhallinta, ulkonäkö, talous, alkoholismi jne?
Täydellisen pimpim omistavalla naisella on automaattisesti ulkonäkö kunnossa. Se on joku geneettinen juttu.
Ja kyllähän sitä sitten antaa paljon anteeksi. Toki alkoholismi ja elämänhallinnan puute vanhentuvat naisen nopeasti ja sen myötä menee pimppikin epäkuntoon.
Vaikkapa Jenna Jamesonista voi katsoa kuinka nykyään tavallinen lähiön yh-äitikin on kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, kuinka paljon tällainen ns täyden kympin pimppi antaa anteeksi muita puutteita naisessa? Esim elämänhallinta, ulkonäkö, talous, alkoholismi jne?
Täydellisen pimpim omistavalla naisella on automaattisesti ulkonäkö kunnossa. Se on joku geneettinen juttu.
Ja kyllähän sitä sitten antaa paljon anteeksi. Toki alkoholismi ja elämänhallinnan puute vanhentuvat naisen nopeasti ja sen myötä menee pimppikin epäkuntoon.
Vaikkapa Jenna Jamesonista voi katsoa kuinka nykyään tavallinen lähiön yh-äitikin on kauniimpi.
Höpö höpö. Täydellinen kympin pimppi ei riipu pimpin ulkonäöstä, vielä vähemmän naisen ulkonäöstä, vaan siitä miehen paratiisista mitä on pimpin sisällä. Vaimon oravapillu on kympin pimppi, antaa ja on antanut anteeksi kaikessa muussa. Mikään nautinto ei voita tuota kullinmurskaajaa työssään. Kullin on pitänyt olla ja onneksi on ollut betonia, ettei pillu ole tehnyt hakkelusta. On uskomaton tunne, kun pillu puristaa kullia niin kovaa, että laukeaminen viivästyy, kulli meinaa räjähtää samoin pää. Voin sanoa kokemuksesta, ettei sen käsittelyn jälkeen tee mieli vieraita naisia. Parhaimmillaan ja pahimmillaan kulli ollut arka vielä seuraavanakin päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei anna anteeksi mitään, ainakaan parisuhteessa. Täydellinen pimppi on vähän kuin kirsikka kakun päälle, jos nainen on muuten tosi ihana ja mukava.
Vierailija kirjoitti:
Tosi paljon antaa anteeksi .vaikka kyllä minä muutenkin haluaisin naiseni kanssa olla eikä vain seksin tähden.
Aika halpa
Yleensä se on siinä kaks sataa kerta
Mistä noin halvalla saat? Mun tapailunainen pyytää kahta kymppiä.