Tapailunaisella on täyden kympin pimppi!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, kuinka paljon tällainen ns täyden kympin pimppi antaa anteeksi muita puutteita naisessa? Esim elämänhallinta, ulkonäkö, talous, alkoholismi jne?
Hyvä pointti. Minulla on viittäkymppiä lähestyvä, kaunis vaimo, jolta monesti kysytään papereita kaupassa jos on alkoholijuomia hihnalla. Mutta hänellä on matala ÄO, alkoholi- ja mielenterveysongelmia sekä elämänhallinta pahasti hukassa. Pillu on kyllä hyvä, mutta kun muu akka on silkkoa sisältä, niin eivät ne isot häppärit ja aina liukas pillu paljoa lohduta. Toivottavasti löytää vertaisensa miehen jostain VKK:n porukoista.
Unelmahan olisi sellainen nainen jossa olisi jokin vipu mistä kääntää erilaisia moodeja päälle tilanteen mukaan. Haluamani vaihtoehdot olisivat älykäs keskustelija, empaattinen kuuntelija, karismaa
Mä olen täällä!👋
Kiitos, sullakin on mahtava vehje!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänen nimensä lopussa .jpg?
Ei, vaan -nen.
UTRIS?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänen nimensä lopussa .jpg?
Taitaa olla vanha tuhruinen .gif
HELENA.
Peruukki päähän ja naamari tai nai takaapäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan uteliaisuudesta kysyn, kuinka paljon tällainen ns täyden kympin pimppi antaa anteeksi muita puutteita naisessa? Esim elämänhallinta, ulkonäkö, talous, alkoholismi jne?
Hyvä pointti. Minulla on viittäkymppiä lähestyvä, kaunis vaimo, jolta monesti kysytään papereita kaupassa jos on alkoholijuomia hihnalla. Mutta hänellä on matala ÄO, alkoholi- ja mielenterveysongelmia sekä elämänhallinta pahasti hukassa. Pillu on kyllä hyvä, mutta kun muu akka on silkkoa sisältä, niin eivät ne isot häppärit ja aina liukas pillu paljoa lohduta. Toivottavasti löytää vertaisensa miehen jostain VKK:n porukoista.
Ja sinäkö sitten olet fiksu mies, kun olet ottanut vaimoksesi naisen, jonka ominaisuudet ovat mitä ovat, Olet itse mokannut oman valintasi.
Mikä siitä värkistä tekee niin hyvän?
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ja käyttöominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä ulkonäöltään kympin pillu sinun tapauksessasi näyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🍑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailioja kirjoitti:
🍑
halvalta!! sarasen pillukin on aika huono
Mistäs päin suomea täydellisen pinpin löysit? Oliskohan niitä siel enemmänkin...?
Vierailija kirjoitti:
Mistäs päin suomea täydellisen pinpin löysit? Oliskohan niitä siel enemmänkin...?
Turusta tietenkin.
Mä olen täällä!👋
Minkä arvosanan antaisit pimpillesi?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen täällä!👋
Jos omistaisin pimpin, ni 10 tietysti!
Ainii, mä oon täällä 👋
Vierailija kirjoitti:
Mä olen täällä!👋
8 1/2. Ei enää ihan nuori, mutta tekee sen mitä pitääkin.
Kieltämättä.
T. koeajolla käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turusta tietenkin.
Olikko Pallivahas, jottei iha Nättinummelt?
Unelmahan olisi sellainen nainen jossa olisi jokin vipu mistä kääntää erilaisia moodeja päälle tilanteen mukaan. Haluamani vaihtoehdot olisivat älykäs keskustelija, empaattinen kuuntelija, karismaattinen johtaja, ja sitten se kaunis tiukkapyllyinen, liukas pilluinen, ja ahnaasti imevä syväkurkkuinen nainen.