Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska liikkeet tuntuu 2.odotuksessa??

22.01.2007 |

Heippa!

Olen 2lasta odottava 29v äippä. Koska olette tunteneet selviä liikkeitä masussa? Minulla nyt rv 17+3 eikä vielä mitään tunnu. :o(

Terv äippä+p1,6v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa..Odotan toista lasta rv17+5, enkä ole vielä tuntenut liikkeitä. Pari " aavistusta" on ollut lauantaina, mutta ne saattoivat olla muutakin. Esikoiselta tuntui selkeesti jo rv16+3 ja siksi meinaakin pankiikki iskeä. Monet asiathan liikkeitten tuntumiseen vaikuttaa - vauvan asento, istukan sijainti ym. Silti on vaikeeta olla panikoimatta, vaikka raskaus on tähän mennessä sujunut hyvin. Täällä neuvolakäyntejäkin on alkuun tosi harvoin ja " paniikkiaikojenkin" saaminen on kiven takana. Kävin viimeeksi rv13 ja seuraava on rv20, rakenneultraa ei kunta tarjoa. Kiva siis odotella, että kuulis edes sydänäänet..

t. Senniina + poika 7v ja rv17

Vierailija
2/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan myös toista lasta rv 20. Liikkeitä aloin tuntea jo rv 16 lähtien. Nyt liikkuminen tuntuu jo selvästi, mutta yhtään " napakkaa" potkua ei ole tullut. Esikko potki todella kovaa jo rv 18, mutta nämä potkut ovat todella hentoja.

-Tomaatti + poika 10kk + rv20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mulla kans tuntui ekasta jo rv17 selvästi ja siksi tässä jo hieman odottelen että jotain tapahtuisi. No mulla torstaina nvla, niin kuulis ainaki syd.äänet. :o) Mulla ollu todella kauhee pahoinvointi, viimex oksensin la pvn reilusti. Sais jo helpottaa...

Vierailija
4/4 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa on syytä huoleen. :) kyllä ne sieltä tulee sitten ajallaan. <3

Tunsin tässä toisessa raskaudessa hirmu aikasin (omasta mielestäni) 16+2 oli viikkoja kasassa. Esikoisesta tunsin tasan rv 19. Molemmilla kerroilla on ollut istukkakin etuseinässä.

t:tiitiäinen, poika 2v1kk ja Oiva rv 21+6