Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskausajan pettäminen

Vierailija
22.01.2007 |

Onko täällä ketään, jota olisi petetty odotusaikana? Kun saitte asian selville, miten te siitä selvisitte? Jatkuiko liitto vai laitoitteko miehen pihalle? Miten olette suhtautuneet lapseen, jota pettämisen aikana odotitte tai siis onko se muistuttamassa tapahtumista vai oletteko saaneet sen jotenkin " ulkopuolistettua" tapahtumista?

Pettäminen on miehen sanojen mukaan jäänyt tunnetasolle, mutta miten tästä voi selvitä ja voinko enää koskaan luottaa? En ole jaksanut tästä tilanteesta ainakaan vielä lähteä, koska raskaus on tässä loppuvaiheessa ollut aika hankala ja toinen lapsi on myös aika työläs. Vauva-aika pelottaa jo valmiiksi, hormonit, yövalvomiset ja muu, että siihen sitten vielä päälle tämä asia.

Mies tuntuisi haluavan jatkaa tässä liitossa, mutta asiaa ei ole vielä millään lailla käsitelty loppuun, koska pelko ennenaikasesta synnytyksestä painaa molempien mieltä. Miten saan miehen tekemään päätöksen, etten itse joutuisi ottamaan vastuuta asiasta? Jos olette laittaneet miehen valitsemaan, miten on käynyt? Pystyykö asian antamaan anteeksi ja jatkamaan liittoa?

Ja miten helvetissä mä olen joutunut tällaiseen tilanteeseen?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnusti, niin silloin uskon hänen vilpittömästi haluavan jatkaa kanssasi. On ehkä itsekin tajunnut, että sinä ja perhe olette tärkeimpiä, ja on kenties vähän säikähtänyt tunteitaan..

Minä olen myös sitä mieltä, että ns. tunnetasolla pettäminen on pahempaa kuin " pelkkä seksi" , mutta tässä on se ero, että tunteilleen kun ei voi mitään (tämän tietää jokainen!). Sen sijaan olen onnellinen, että miehesi on tehnyt asialle voitavansa: eli ei ole mennyt suutelemaan tai sekstailemaan. Toisin kuin luullaan, niin kyllä se kontrolli näissä asioissa pelaa miehilläkin, jos halua kontrolliin löytyy. Nämä tunteet sitä toista naista kohtaan kyllä voivat laimeta ajan kanssa, ja varmasti näin käykin, kunhan saatte asioita puhuttua ja selvitettyä.

Haleja ja tsemppiä sulle ap. Ja toivon, että saatte miehen kanssa keskusteltua asiasta. Toivoa on niin kauan, kuin molemmat haluavat vielä yrittää!

Vierailija
22/22 |
22.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasella pettämisellä? Miten te voitte olla niin kiinni miehissänne, että teiltä puuttuu oma identiteetti kokonaan??? Mua ainakin oksettaisi tuollanen ripustautuminen. Se että katselee myös muualle, ei vähennä rakkautta omaan naista kohtaan. Jokainen tarvitsee oman identiteetin vahvistusta jollain tavalla. Teille monille se näkyy olevan lapset ja mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi