Suosittele mulle jotain ahdistavaa elokuvaa
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Viisi valittua
No tuo on kyllä painajainen
Vierailija kirjoitti:
Ponterosa on ahdistavin mitä olen nähnyt.
Hytösen osuus leffassa on paha...
https://hikipedia.info/wiki/Hikinews:Leffa-arvio:_Hallituskriisi_viihdy…
Eka osa jäi vähän pannukakuksi. Tää uusi vaikuttaa tosin vakuuttavammalta.
We need to talk about Kevin. Taitaa olla Poikani Kevin suomeksi. Julmetun ahdistava elokuva. Tilda Swinton pääosassa erinomainen.
Nekromantik 1 (1988)
Nekromantik 2 (1991)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joukko ihmisiä menee tavalliselle saarelle. Saarella onkin (lähes yliluonnollinen) sarjamurhaaja joka pyrkii taloon. Ihmiset linnoittautuvat taloon (iso kuin majatalo). Silti yksi kerrallaan kuolee ja uhri jätetään johonkin killumaan kuin pelokkeeksi, kun joku yrittää aina mennä hakemaan apua tai ulos. Mikä elokuva tämä on? Takavuosina oli tällainen. Olisko 2000-luvulla vai 90. Aika harva jäi aina näistä eloon. Luulen että oli muita vastaavia elokuvia. Yksi oli jotain viemäreissä pakoa kontaten lähes tai vesi nousee taloon, siellä sukeltavat.
Dog Soldiers (2002)?
Joku One By One tyyppinen elokuva. Tai murhasaari tyyppinen juttu. Voi olla maallakin. Dog nimeä en muista olleen. "Tavallisia ihmisiä" kai olivat tai näyttelivät.
Threads. Vain yksi osa, toista ei tule.
Miksei tätä ole mainittu:
Tulikärpästen hauta (Grave of the Fireflies)
1988 Sota/Kauhu 1 h 29 m
Vierailija kirjoitti:
Sinister
The omen
Babadook
KAHDEKSAN SURMANLUOTIA.
No se Hohto.
Se on vanha elokuva jo, mutta niin ahdistava.
Nykyään vanhempana ja viisaampana en katso ahdistavia elokuvia.Haluan pitää mieleni hyvänä ja positiivisena.En halua vetää puoleeni tietentahtoen ahdistavia asioita omaan elämääni.
Marttyyrit (alkuperäinen ranskalainen versio), Dancer in the Dark, Infinity Pool, Beau Is Afraid, Henry: Portrait of a Serial Killer.