Suosittele mulle jotain ahdistavaa elokuvaa
Kommentit (87)
Ehdottomasti unelmien sielunmessu
Midsomamr oli kuin Rosemaryn painajainen ja Wicker Man yhteenlyötynä. Ihan hyvä.
Irreversible kumpi tahansa versio.
Vierailija kirjoitti:
Manaaja.
Mike Oldfieldin musiikkia: https://veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=oldfield
Manaaja ja Oldfieldin konsertti oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tää se missä rankka ja raaka raiskaus kohtaus? Syöpynyt ikuisesti mieleen
Vierailija kirjoitti:
Irreversible, Enter The Void
Gaspar Noe ylipäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää se missä rankka ja raaka raiskaus kohtaus? Syöpynyt ikuisesti mieleen
Joo, ei se muistaakseni raaka ollut mutta kestää pitkään.
Joukko ihmisiä menee tavalliselle saarelle. Saarella onkin (lähes yliluonnollinen) sarjamurhaaja joka pyrkii taloon. Ihmiset linnoittautuvat taloon (iso kuin majatalo). Silti yksi kerrallaan kuolee ja uhri jätetään johonkin killumaan kuin pelokkeeksi, kun joku yrittää aina mennä hakemaan apua tai ulos. Mikä elokuva tämä on? Takavuosina oli tällainen. Olisko 2000-luvulla vai 90. Aika harva jäi aina näistä eloon. Luulen että oli muita vastaavia elokuvia. Yksi oli jotain viemäreissä pakoa kontaten lähes tai vesi nousee taloon, siellä sukeltavat.
Vierailija kirjoitti:
Joukko ihmisiä menee tavalliselle saarelle. Saarella onkin (lähes yliluonnollinen) sarjamurhaaja joka pyrkii taloon. Ihmiset linnoittautuvat taloon (iso kuin majatalo). Silti yksi kerrallaan kuolee ja uhri jätetään johonkin killumaan kuin pelokkeeksi, kun joku yrittää aina mennä hakemaan apua tai ulos. Mikä elokuva tämä on? Takavuosina oli tällainen. Olisko 2000-luvulla vai 90. Aika harva jäi aina näistä eloon. Luulen että oli muita vastaavia elokuvia. Yksi oli jotain viemäreissä pakoa kontaten lähes tai vesi nousee taloon, siellä sukeltavat.
Dog Soldiers (2002)?
Bastard out of Carolina voi olla joidenkin mielestä ahdistava
My Friend Dahmer. Ahdistava kokemus.
Irreversiblessä se raaka kohtaus sisältää vaahtosammuttimen... :)
Henry: Portrait of a Serial Killer.
Minusta tuo oli komedia.