Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Hyvätuloisen Jannen ehdotus: Tällä laskukaavalla pienituloisilta ei tarvitsisi leikata

Vierailija
16.04.2024 |

www.iltalehti.fi/politiikka/a/d324f3ef-3f1e-464b-ad38-cc9b64b118fb

No miten olisi, hyvätuloiset? Suostuisitteko 50-200 euron hyvätuloisiin täsmennettyihin veronkorotuksiin Suomen pelastamiseksi? Tässähän on nyt kyse hyvinvointivaltion pelastamistesta, niin eiköhän kaikkien kuuluisi osallistua?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin

Vierailija
2/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisin kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veroprosentti on jo 42

Vierailija
4/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin kyllä. 

Ja en ole hyvätuloinen vaan keskituloinen, ja kyllä silti tuo 50-100e irtoaisi. 

Vierailija
5/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä hätää Janne 

valyion toimilla otetaankin hyvätuloisilta noin 350 euroa ja keskituloinen saa noin 100-150 euroa vähemmän jatkossa 

Vierailija
6/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä että jengi suostuisi, kun täällä palstalla vaan huudetaan köyhille että menkää töihin tai táppakaa ittenne.

Katsotaan onko kokkarehallitus ottanut hyvästä ehdotuksesta vaarin, vai viitataanko kintaalle. "Mutku ne osakkeenomistajat ja osingot....."

Vierailija
7/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekee iot-insinööri?

Vierailija
8/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässähän on nyt kyse hyvinvointivaltion pelastamistesta, niin eiköhän kaikkien kuuluisi osallistua?"

Det är orsaken till att latas snålskjuts ens i någon mån bromsas. Det går inte att jämt beskatta samma 1/10 av befolkningen mera och mera. Janne kan dra sin röv över sitt huvud och sedan fortsätta babbla om sig själv.

Vierailija
9/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin kyllä. 

No paljonko menee kuussa veroihin? Minulla menee noin 3000 € ja ei todellakaan irtoaisi edes 50 enempää.

Kyllä sitten on talouden hallinta pahasti pielessä, jos tuollaisilla tuloilla ei ole viittäkympiä löysää. 

Vierailija
10/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta. 

Vierailija
11/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä ns. huipputoimittaja Ida Erämaan suoltamaa luokatonta paskaa.

Vierailija
12/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko loinen millaisen määrän maksan veroja palkastani enkä saa vastineeksi juuri mitään kun ei ole lapsia, ei sairauksia, hammaslääkärikin pitää maksaa itse. Tuloveron lisäksi maksan hunajaa autostani ja bensan veroina ja vastineeksi tiet jätetään hoitamatta siten että ne rikkovat auton.

Kuule, sun verorahasi ei riitä siihen mitä kulutat kun sairastut pahasti. Martti Ahtisaari sanoi aikoinaan, että me jokainen tarvitsemme jossain elämämme vaiheessa apua.

Vierailija
13/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurituloisilta otetaan jo ja paljon 

sikdi kukaan ei investoi tännevtsi ei saadaa asiantuntijoita hommiin tänne 

ei Suomessa kannata tehdä töitä 

No voi hemmetti, kyllä kannattaa töitä tehdä. Hitto mitä tyhjän vinkujia hyvätuloiset on. Suurin osa tekee ihan surkealla palkalla töitä ja elättää lapsensa sillä.

Vierailija
14/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan 2200 handuun ja olisin valmis satasella kans osallistumaan ettei köyhemmiltä oteta.

Vierailija
15/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko loinen millaisen määrän maksan veroja palkastani enkä saa vastineeksi juuri mitään kun ei ole lapsia, ei sairauksia, hammaslääkärikin pitää maksaa itse. Tuloveron lisäksi maksan hunajaa autostani ja bensan veroina ja vastineeksi tiet jätetään hoitamatta siten että ne rikkovat auton.

Olet hyvätuloinen valtion rahoittaman koulutuksesi ansiosta ja uliset täällä, ettet muka saa mitään vastineeksi veroistasi.

Vierailija
16/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tuosta Tourusesta tiedä, mutta kun itse joudun maksamaan kaiken elämisestäni yksin enkä voi jakaa kuluja puolison kanssa niin kyllä se sata euroakin tuntuu, vaikka bruttopalkka onkin tuolla hänen hyväpalkkaiseksi mainitsemansa rajoissa.

Vierailija
17/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko mäntti että lapsettomana voit käyttää rahasi pelkästään itseesi, yhdenkin lapsen elatus on nykysuomessa lähes 1000e kuussa menoja. Eikä kukaan pakota ajamaan autoa, voisit käyttää joukkoliikennettä jolloin ilmastokin kiittäisi. Mokoma törppö.

Vierailija
18/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin kyllä. 

No paljonko menee kuussa veroihin? Minulla menee noin 3000 € ja ei todellakaan irtoaisi edes 50 enempää.

Kyllä sitten on talouden hallinta pahasti pielessä, jos tuollaisilla tuloilla ei ole viittäkympiä löysää. 

ai että annetaan toisten makaa himassa ja ne jotka jo käy töissä voi aina heittää satkun kuussa lisää, kun eihän ne sitä tarvitse. Tää on yhtä viisas ehdotus kun että kenenkään ei pitäisi tienata 3000e enempää. Tänään julkaistuissa leikkauksissa ei ollut mitään kohtuutonta. Opiskelijoidenkin tekee hyvää palata vanhaan hyvään niukkaan aikaan eikä silleen että tuilla elelee paremmin kuin ekasta vakipaikasta tullaan maksamaan.

Vierailija
19/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisin, jos sillä valtionvelkaantuminen loppuisi. Vaan kun usko moiseen. Silti pitäisi leikata menoja tai korottaa muitakin, kuten kulutusveroja.

Nim. 6000€ brutto, 4000€ netto.

ei se loppuisi, annettaisiin vain lisää rahaa Suomesta ulos kun nyt on kerran hyvä tilanne..eikä tollaset olisi vain 3v..montako määräaikaista maksua on nykyään pysyviä.

Vierailija
20/49 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurihan ne hyvätuloiset maksavat muutenkin koko lystin.

Ja silti se koko lysti on kaatumassa.....