Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla kiihottavia fantasioita, joihin ei sisälly lainkaan seksiä perinteisessä mielessä?

Vierailija
16.04.2024 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin 2-3 naisen orjaksi. Minua piiskattaisiin siveysvyössä ja naitaisiin anukseen sträppärillä. Joutuisin nuolemaan heitä vuoronperään  kun he istuisivat naamallani. Lopuksi he pissisivät päälleni ja naamalle ja komentaisivat kotia. Kotiin joutuisin siveysvyössä hirveässä kiimassa, enkä pystyisi runkaamaan ennen kuin avain tulisi postissa muutaman päivän päästä.

Vierailija
82/87 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä. Siinä naisella on tiukkaan nyöritetty korsetti, siveysvyö, klassinen sisäkön uniformu ja 10 cm:n piikkikorolla olevat korkkarit. Naisen tehtävänä on yksinkertaisesti tehdä kotityöitä tuossa asussa. Minä valvon asiaa ja laatupuutteet korjataan piiskalla. Naisen on myös muistettava aina niiata, kun haluaa puhutella minua ja on muistettava teititellä ja käytettävä sanaa "herra". Väärin puhumisesta saa suukapulan.

Hommaan ei sisälly perinteistä seksiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut outo fetissi homoksi muuttumisesta. Joku nainen pakottaisi syömään pillerin joka tekisi minusta homon ja saisi naisvartalon näyttämään ällöttävältä kiihottavan sijaan.

Vierailija
84/87 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tarvitse olla kuin tiukoissa nahkahousuissa tai nahkaleggingseissä oleva nainen joka avoimesti flirttailisi minulle.. toki kesämekko, tiukat farkut+toppi sekä flirttailu nostaa kyllä halut kattoon.

Vierailija
85/87 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitten on seksiä, mikä erotiikkaa vaikea rajata.

Minä miehenä fantasioin, että voisin olla nuorehkolle yhden lapsen äidille "hyvä ihminen" joka auttaa uupunutta äitiä saamaan hyvää oloa. Hieman kodin siivoilua, kokkausta, hierontaa naisen hartiolle ja empatiaa sielulle. Nuori nainen on väsynyt kun hänellä pienehkö lapsi ja mies ollut huono ja häpynyt (onneksi) hänen elämästään eikä ikinä ollut läsnä ja auttanut missään. Nainen on ulkoisesti kaunis, vähän/keskipaljon pullea ja haluaa olla luomu. Edellinen mies ei hyväksynyt mitään luomuilua, mutta nainen ei halua pitää tekoripsiä eikä ajaa karvojaan mikä sopii minulle. Nainen arvostaa tällaista empaattisuutta. Toki tällaisessa kuviossa haluaisin seksiäkin, mutta riittää myös ajatus että nainen kokee hyvää oloa kun on hyväksyvä auttaja läsnä eikä määräilevä ilkeä ukko. Nainen saattaa haluta antaa näytöksen kun hän sormeilee karvaisen pillunsa kanssa kylvyssä orkut ja samalla minun kalu vuotaa ilman kosketustakin siemenet kylppärin lattialle.

Mulla on tämä aivan sama. :) 

Vierailija
86/87 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin joutumisella johonkin joukko terveystarkastukseen esim armeijan alokas tarkastus. Tarkastus tehtäisiin isossa salissa ilman sermejä tai näköesteitä. Me alokkaat jouduttaisiin riisuuntumaan alasti kaikkien nähden. Sitten jonossa eri tarkastuksiin. Otettais pituus paino näkö ynnä muuta vastaavaa nämä tekisi nuoret naishoitajat. Loppua kohden sitten pahenis. Hoitajat antaisivat rokotteet pakaroihin ja olkapäihin yhtä aikaa. Sen jälkeen mieslääkärit kopeloisivat kivekset ja peniksen lopuksi joutus pyllistään ja mieslääkäri tunnustelisi peräreijän huolellisesti ja kivuliaasti ja nuoret naishoitajat ja muutkin näkisivät tämän kaiken. Olisi todella nöyryyttävän kiihottavaa. Ja armeija kuri olisi kokoajan. En tämmöiseen oikeasti haluaisi fantasiana vain ällöttävää ja kiihottavaa. Ja joo tiedän ettei armeijassa oikeasti ole tuollaista.

Vierailija
87/87 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muille ole kiihottavaa mutta minulle on. Haluaisin tulla kohdelluksi koirana. Niin että minut pakotetaan siihen ja rankaistaan jos teen jotain mitä koira ei tekisi. Esim puhun tai yritän nousta jaloilleni. Omistaja saisi olla vanhempi mies, väh 55, mielummin 60-70. Ilkeän oloinen. Tämä tapahtuisi maalla syrjässä. Sen verran hienohelma olen etten fantasiassa tulisi vieraiden näkemäksi ja että tarhassani olisi kunnolla tilaa ettei pidä olla ihan omien tarpeidensa vieressä. Erityisen kiihottavaa olisi että minut pestäisiin koiranahampoolla siinä pihalla. Näin talvisin joutuisin sitten ryömimään koppiin, se olisi koossa johon ihminen mahtuu muuta muuten tosiaan sellainen eristetty eteismallinen koppi mitä koirillakin on... Ehkä kopinlämmitin ja sulavesikuppi, kun en ole arktista rotua. Omistajani ei panisi minua, eihän hän mikään eläimiinsekaantuja olisi. Mutta jos saisin makoilla tuvassa hän saattaisi esimerkiksi masturboida siinä nojatuolissaan nähteni, eihän koiralla niin väliä.