Onko sinulla kiihottavia fantasioita, joihin ei sisälly lainkaan seksiä perinteisessä mielessä?
Kommentit (58)
Olis aika mukavaa saada joku nuori kaunis ja komea pari suostuteltua siihen, että saisi tulla seuraamaan, miten he toisensa hoitelevat. Olisi aika juhlaa saada vain seurailla heidän ilonpitoaan.
Vierailija kirjoitti:
Että minut "pakotettaisiin" riisumaan jonkun lätkäjoukkueen pelaajien varusteet hikisen pelin jälkeen😅
Tähän ei siis liity mitään suoranaista seksiä. Minä vain aukomassa luistimia ja riisumassa suojuksia, konttaamassa lattialla ym. Eikä ole kyse mistään työporukan höntsäjengistä, vaan jostain Mestis-tasolta ylöspäin. Kovakuntoisia ja hikisiä miehiä
Tämä on varmasti monen muunkin lätkäjätkiä ihailevien nuorten kollien unelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että minut "pakotettaisiin" riisumaan jonkun lätkäjoukkueen pelaajien varusteet hikisen pelin jälkeen😅
Tähän ei siis liity mitään suoranaista seksiä. Minä vain aukomassa luistimia ja riisumassa suojuksia, konttaamassa lattialla ym. Eikä ole kyse mistään työporukan höntsäjengistä, vaan jostain Mestis-tasolta ylöspäin. Kovakuntoisia ja hikisiä miehiä
Minulla olisi vähän vastaava naisporukan kanssa. Joku hyvännäköinen mimmiporukka olisi vaikka vuokrannut jonkun saunatilan. Vaikka just joku urheiluporukka, vaikka pesäpallojoukkue.
Minä olisi siellä ainoana miehenä huolehtimassa tarjoilusta ja tekemässä mitä ne ikinä pyytävätkin. Joutuisin sitten riisumaan ne, kun menevät saunaan ja en saa katsoa niitä. Aina kun jään, kiinni siitä, että vilkaisen jotain naista väärin, niin minua läpsäistään pesäpalloräpylällä.
K
Just tällaista tarkoitin! Joku hyvännäköinen miesporukka (yleensä mun fantasioissa lätkäjätkiä) komentelemassa ja alistamassa, pitäisi toteuttaa niiden kaikki toiveet. Tähän liittyy itselläni vielä tosi vahvasti se, että miehet ovat hikisiä ja varusteet nihkeänkosteita. En edes tiedä miksi.
Mutta mahtavaa törmätä samanhenkiseen tyyppiin täällä! Harvoin tästä fantasiasta tulee puhuttua missään.
Hokihutsu95
Vierailija kirjoitti: Yksi tällainen on, että saisin erektion viehättävän naispuolisen lääkärin/hoitajan tutkiessa sukuelimiäni. Hän pyrkisi suhtautumaan ammattimaisen asiallisesti, mutta ilmeistä ja elekielestä näkyisi, että hän on huvittunut tilanteesta.
Olin urologilla, missä oli naispuolinen sairaanhoitaja. Vaikka sairaanhoitaja oli nuori, erittäin viehettävä ja piteli kaluani kumikäsineillä, ei siinä erektiota kyllä tullut. Olisi varmasti muuten tullut, mutta kun sillä +60v urologimiehellä oli kädessään sellainen rosterinen putki joka oli tarkoitus työntää kalusta sisään, kauhun tunne voitti kiihotuksen sata nolla.
Samaan aihepiiriin liittyen, se olis kiihottavaa, jos naispuolinen lääkäri tekisi eturauhastutkimusta jalkojeni välissä, tunnustelisi ja hieroisi sormellaan eturauhastani sisäpuolelta, ja tuntisin lämpimän hengityksen kalullani samaan aikaan. Fantasiatasolla lämmin hengityksen tuntu muuttuisi tietysti lämpimän ja puristavasti liukuvan suun tunnuksi.
Mikä sitten on seksiä, mikä erotiikkaa vaikea rajata.
Minä miehenä fantasioin, että voisin olla nuorehkolle yhden lapsen äidille "hyvä ihminen" joka auttaa uupunutta äitiä saamaan hyvää oloa. Hieman kodin siivoilua, kokkausta, hierontaa naisen hartiolle ja empatiaa sielulle. Nuori nainen on väsynyt kun hänellä pienehkö lapsi ja mies ollut huono ja häpynyt (onneksi) hänen elämästään eikä ikinä ollut läsnä ja auttanut missään. Nainen on ulkoisesti kaunis, vähän/keskipaljon pullea ja haluaa olla luomu. Edellinen mies ei hyväksynyt mitään luomuilua, mutta nainen ei halua pitää tekoripsiä eikä ajaa karvojaan mikä sopii minulle. Nainen arvostaa tällaista empaattisuutta. Toki tällaisessa kuviossa haluaisin seksiäkin, mutta riittää myös ajatus että nainen kokee hyvää oloa kun on hyväksyvä auttaja läsnä eikä määräilevä ilkeä ukko. Nainen saattaa haluta antaa näytöksen kun hän sormeilee karvaisen pillunsa kanssa kylvyssä orkut ja samalla minun kalu vuotaa ilman kosketustakin siemenet kylppärin lattialle.
Töiden kautta tapaamani nuori nainen teki ihan alussa selväksi miten kiva olisi jos voitaisiin olla kavereita ja käydä yhdessä vaikka leffassa ja lenkillä kun hän on sinkku eikä uskalla kokeilla parisuhdetta koska pari yritystä olivat päättyneet traumaattisesti kun seksi miesten kanssa ei selvästikään ollut hänen juttunsa.
Tämä oli kiihottunut elämänsä aikana ainoastaan parin tytön seurassa mutta nämä olivat olleet tiukkapipoisia umpiheteroita jotka olisivat katkaisseet välit jos hän olisi yrittänyt edes ehdottaa mitään.
Minulla oli pitkään fantasiana että voisimme harrastaa "yhdessä" seksiä hankkimalla yhteiseksi leluksi subitytön jota voisimme panna yhdessä tai vuorotellen niin että toinen katselee ja runkkaa.
Kun kumpikin on tyydyttänyt itsensä voisimme dumpata subin sohvalle tai kotiin ja nukkua kahdestaan mikä kyllä olisi ollut OK kunhan tämän ei olisi tarvinnut pelätä että hänen pitäisi harrastaa seksiä miehen kanssa ja joutua paniikkin kun mies ei nauti siitä ja alkaa haukkua häntä.
Plugi pepussani ja vaipat jalassa haluisin imeä Mamin tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Plugi pepussani ja vaipat jalassa haluisin imeä Mamin tissiä.
Pluki pluki
Vierailija kirjoitti:
Housuun pissaus naisen tai naisporukan edessä
Muistan kuulleeni sivukorvalla perhejuhlissa joskus 2000-luvun alkupuolella poliisina työskenneeltä sukulaisnaiselta, että joltain pidätettävältä oli tullut housuun pidätystilanteessa. Mietin silloin teininä salaa itsekin että uuuh mikä nainen ja ajattelin sitä tapahtumaa.
Tarkoititko tällaista?
https://other.literotica.com/s/lammasvarkaan-rallatusta
Myös minulla on tuon kirjoituksen kaltaisia synkkäkuvioisia kauhufantasioita. En ole vain uskaltanut niitä kirjoittaa.
Fantasioin siitä että joku nainen, tuttu tai tuntematon, yllättää minut masturboimassa ja hölmistyneenä jää katsomaan tilanteen siemensyöksyyn saakka. Ei siis mitään muuta kontaktia kuin katse, ehkä joku reaktio, ehkä muutama sana.
Fantasioin kumppanini jättämisestä.
Haluaisin vetää rattaita, joilla istuisi joku piiskan kanssa. Hän ohjastaisi minua kuin hevosta ja päättäisi miten lujaa kuljetaan, mihin pysähdytään jne. Ei mitään seksiä, vain vetojuhtana oloa niin kauan kunnes totaallisesti uupuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.... lopuksi hän ottaisi suihin. Se olisi mielestäni parempi lopetus. Voisin hyväillä pillua niin että hän saisi pari orgasmia.
Ja tuoko ei ole "seksiä perinteisessä mielessä"?
Luulen että ymmärsin mitä ap tarkoitti mutta esimerkkiä on vähän hankala keksiä.
Muistan että joskus teininä minulla oli fantasia jossa minulla oli kaverina poikatyttö joka haluaisi olla vain paras kaveri minun kanssani eli jonkinlainen aseksuaali tyttö kauan ennen kuin koko termiä oli yhdessäkään mediassa..
Tämä haluaisi kuitenkin auttaa minua kaverina aina kun panettaa niin että se menisi vaikka kontalleen farkut ja pikkuhousut nilkoissa että saan runkata sen paljasta pillua katsellen. Halutessani saisin työntää yhden sormen sisään (se on tietenkin neitsyt) että saan maistella ja haistella sen mehuja.
Tämä ei olisi tytöstä epämiellyttävää eikä se tie
Minulla taisi olla joku tällainen järjestely maapurin pojan kanssa. Olimme pienenä ko harrastaneet lääkärileikkej. Teini-iässä kysyin siltä kerran vähän poikien murrosikäasioista ja siitähän se lähti. Mutta ei pantu eikä tyydytetty toisiamme eikänitsejämme. Poika ei ollut komea eikä sillä tavoin vedonnut minuun mutta mukava ja fiksu poika.
Kyllä se tuohon alistamis- ja häpäisyfantasiaan menee. Haaveilin ainakin yhdestä typerästä ja ilkeästä ihmisestä että se olisi köysissä ja pelottelisin sitä. Ja läpäisin avokämmenellä sen lihavaa vartaloa. En olisi pannut häntä, eikä hän ollut millään tavoin viehättävä. Mutta silti kun kuvittelin miten hön silmät peitettynä ja sidottuna itkisi ja huutaisi niin kiihotuin älyttömästi ja tumputin itselleni hyvät orkut. Samalla tunsin syyllisyyttä moisista sadistisista kuvitelmista.
Tämä taitaa olla ihan konkreettinen ongelma / tehtävä eikä vain joku fantasia. Näin vaihdevuosi-iän ylittäneenä karvat haihtuvat ja villiintyvät siten että kasvavat miten sattuu. Ennen oli kaunista vähän kiharaa, nyt kamalaa ja liian pitkää ja suoraa.
Tarvitsin puutarhurin puutarhani hoitajaksi. Sakset käteen ja muotoilisi sitten kaiken hienoksi. Mitään posliinia en siis halua mutta hyvinhoidetun puutarhan. Sehän olisi ihan yhteinenkin asia.
Olenko ainoa tällä asialla? Pitäisikö perustaa puutarhanhoitajarinki?
Tilanne missä mies vahingossa joutuisi laittamaan kasvonsa jalkoväliini, ja minun olisi pakko myös painaa pilluni miehen kasvoille ja suuta vasten. Esim täpötäydessä bussissa, joka jarruttaisi nopeasti ja kaikki menettäisivät tasapainon ja joutuisi toisten päälle erilaisissa asennoissa.
Ai niin, unohdin että tämä on seinähullujen palsta.