Nainen imetkö omia nännejäsi
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan onnistu 75b, eli en oo nuollut eikä oo käyny mielessäkään
Oletko testannut. Imisitkö jos onnistuisi
Ei onnistu C70. Ja vaikka onnistuisi en jaksa uskoa että tekisin koska en erityisemmin pidä siitä että kukaan imee.
Testasin, onnistuu koko 80F
En saa siitä kiksejä. Toki kun joku toinen tekee sitä mun nähneille niin se on ihanaa!
Mulla on A75, mutta olen tosi notkea ja venyvä kaula. Pienellä harjoittelulla onnistui ja nyt olen pari vuotta nautiskellut. Saan myös molemmat jalat kaulan taa.
Se on kiihottavan näköistä kun nainen nuolee omia nännejään....
imen aina, kun pidän omaa kivaa ja tuntuu ihanalta. omaan isot rinnat ja valtavat nännit, joten sen takia helppoakin.
n.33v
Pitää olla kirahvin kaula, tai tissien ulottua polviin, että onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
imen aina, kun pidän omaa kivaa ja tuntuu ihanalta. omaan isot rinnat ja valtavat nännit, joten sen takia helppoakin.
n.33v
Minkä kokoiset tissit
Jos ette itse yletä imeen nännejä niin pyytäkää joku muu imeen niitä
Yhdellä panolla oli niin isot tissit, että hän imi samalla nännejään kun panin edestä päin
Saan hyvinkin nännini suuhun. Statifayer klitorikselle ja sitten näykin, livon ja imen tissiä valtavan hyvän olon saan näin. Sitten kun olen tullut ensimmisenkerran niin vaihdan rintaa ja tulen toisen kerran. Saatan näin touhuta monta orgasmia kun pidän omaa kivaa. miia 28.
Vierailija kirjoitti:
Saan hyvinkin nännini suuhun. Statifayer klitorikselle ja sitten näykin, livon ja imen tissiä valtavan hyvän olon saan näin. Sitten kun olen tullut ensimmisenkerran niin vaihdan rintaa ja tulen toisen kerran. Saatan näin touhuta monta orgasmia kun pidän omaa kivaa. miia 28.
Rintojen koko? Imetkö niitä myös yhtäaikaa jonkun kanssa?
Pervo-Pertti taas drunkkailemassa.
Ihanaa imeä tissiä... Itse olisin mielelläni tissillä vaikka koko illan. Parasta on jos Nainen saa imettämällä vielä orgasminkin.
-tissinimija
Ei ainakaan onnistu 75b, eli en oo nuollut eikä oo käyny mielessäkään