Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin K-marketissa miehen aloittavan juttelun tuntemattoman naisen kanssa!

Vierailija
16.04.2024 |

Tällainen tuli vastaan K-marketissa kun olin ostoksilla. Olin valikoimassa erästä tuotetta kun suht. lähellä olevan naisen luokse tuli mies ja sanoi jotain sellaista kuin anteeksi, oli pakko juosta sinut kiinni kun olet niin poikkeuksellisen kivan näköinen. Tai jotain tuollaista, en muista tarkkaan mutta jotain tosi positiivista kuitenkin. 

Nainen oli todella nätti ja mies minusta ihan kivan näköinen, mutta ei todellakaan mikään huippukomea alfa ainakaan siinä mielessä kun täällä aina väitetään suosittejun miesten olevan. Sanoisin jopa että saattoi olla muutaman sentin lyhyempi kuin nainen tai ehkä samanpituinen. Ei lihaksikas vaan enemmänkin hoikahko. 

Nainen ei käskenyt painumaan uittuun vaan sanoi jotain sellaista kuin kiitos, tulen just. kampaajalta. Ja sitten mies kommentoi siihen jotain, sitä en enää kuullut koska kävelin poispäin (en halunnut antaa vaikutelmaa että kuuntelen). Kun olin päässyt noin 10 metrin päähän pysähdyin toisen hyllyn viereen ja vilkaisin taakseni, siellä ne vielä juttelivat ja nainen hymyili.

Enpä ole tuollaista ennen nähnyt. Tuli kuitenkin mukava olo että joku uskaltaa, ja että nainen suhtautui kivasti tuttavuudentekoon. Mies oli kuitenkin ihan siisti ja selvinpäin (tai siis jos oli jotain rohkaisua ottanut niin ei ainakaan näkyvästi). 

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vain yritti olla kohtelias, todennäköisyys sille, että tuosta syntyi mitään, on häviävän pieni. Todennäköisesti ainakin toinen oli varattukin.

Uteliaisuudesta: Jos jätetään pois laskuista Tinder ja somen ja muut nimenomaiset seurahakupalvelimet, niin missä olisi live:na yhtään sen todennäköisempää ja huomattavasti isompi mahdollsiuus löytää ja kohdata ja edelleen saada itselleen seuraa naisesta (tai miehestä) jota ei entuudestaan tietäsi tai tuntisi mistään, eikä haluaisi yrittää onneaan niistä paikoista, joista joku jo täällä kuvaili kirjoituksessaan moraalisesti hyväksyttävimmiksi paiikoiksi, joita yhdistää se, että niissä on alkoholi potentaalisesti läsnä ja usein hämärämpi valaistus eli ts. baareista, yökerhoista tms.

Toiseksi saattaisi mennä välillä vähän hankalaksi, jos pitäsi varmsitua siitä, että elääkö itselle ennestään täysin tuntematon parisuhteessa ell onko hän ns varattu ennen kuin saisi tai voisi hyväksytysti yrittää lähestyä häntä toiveissa, että hänestä saattasii mahdollsiesti saada itselleen seuraa...

Tietenkään se, että on sinkku ei merkitse velvollsiuutta, että tulisi osoittaa mitään kummoisempaa kiinnostusta, jos joku sattuisi osoittamaan kiinnostusta ja halua seurakseen. - Kummosemmalla tarkoitam että jos joku yrittää lähestyä, niin toki kohteliasta vastata toisen "huomioimiseen"; - Olettaen, että tämä huomioiminen / yritys osoittaa kiinnostusta on tai on ollut asiallinen tahdikas/ hyvien tapojen mukainen. - Ei aina helppoa mutta luulisi suurimman osan yleisesti tajuavan millainen käytös on sopivuuden rajoissa ("sallittua") ja millainen vähemmän sopivaa ja mahd. jopa loukkaavaa.    

Sinkkumies   

Vierailija
62/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aloin viimeksi kaupassa jutella ventovieraalle. Totesin että hän voisi kai mennä kassajonoon edelleni kun on vain korissa ostoksia ja mulla täysi kärry, kuten usein teenkin.

No vastasi että ei kai hänen tarvitse. Meni sitten kuitenkin. Sitten tuli "vapaa kassa" ja odotin että mies olisi siirtynyt, mutta eipä se sitten. Katsoi minua kuin aikoen sanoa jotain, ja totesin sitten että no minäpä sitten menen.

Ihan tavallista juttelua, itse en edes katsonut tyyppiä kunnolla, toivottavasti hän ei ajatellut että vanha ruma akka yritti jotain :D

Usein tulee päästettyä muita edelle, niin miehiä kuin naisia tai lapsia ja nuoria, niillä kun on vain usein joku limu ja karkkipussi, ja minulla isot ostokset kun en käy kaupassa joka viikkokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain tuommoisessa arkielämässähän on vaikea arvella onko toinen sinkku. Mutta jutellahan aina voi, oli nainen tai mies, tai ihan eri ikäluokkaa.

Vierailija
64/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on osunut kaksi tuttavuuden yrittäjää pitkän matkan junassa. Kolme bussipysäkillä.

Olin vähän nuorempi. Olin ystävällinen kaikille, toisen junatuttavuuden kanssa juttelimme pari tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi