Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin K-marketissa miehen aloittavan juttelun tuntemattoman naisen kanssa!

Vierailija
16.04.2024 |

Tällainen tuli vastaan K-marketissa kun olin ostoksilla. Olin valikoimassa erästä tuotetta kun suht. lähellä olevan naisen luokse tuli mies ja sanoi jotain sellaista kuin anteeksi, oli pakko juosta sinut kiinni kun olet niin poikkeuksellisen kivan näköinen. Tai jotain tuollaista, en muista tarkkaan mutta jotain tosi positiivista kuitenkin. 

Nainen oli todella nätti ja mies minusta ihan kivan näköinen, mutta ei todellakaan mikään huippukomea alfa ainakaan siinä mielessä kun täällä aina väitetään suosittejun miesten olevan. Sanoisin jopa että saattoi olla muutaman sentin lyhyempi kuin nainen tai ehkä samanpituinen. Ei lihaksikas vaan enemmänkin hoikahko. 

Nainen ei käskenyt painumaan uittuun vaan sanoi jotain sellaista kuin kiitos, tulen just. kampaajalta. Ja sitten mies kommentoi siihen jotain, sitä en enää kuullut koska kävelin poispäin (en halunnut antaa vaikutelmaa että kuuntelen). Kun olin päässyt noin 10 metrin päähän pysähdyin toisen hyllyn viereen ja vilkaisin taakseni, siellä ne vielä juttelivat ja nainen hymyili.

Enpä ole tuollaista ennen nähnyt. Tuli kuitenkin mukava olo että joku uskaltaa, ja että nainen suhtautui kivasti tuttavuudentekoon. Mies oli kuitenkin ihan siisti ja selvinpäin (tai siis jos oli jotain rohkaisua ottanut niin ei ainakaan näkyvästi). 

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-markethan on mainostanut oikein että heillä syntyy suhteita. Lihatiskiltä saa muutakin kuin paistia :D

https://www.is.fi/mainos/oman-kylan-kauppa/art-2000007864786.html

Uuh. Nyt on paha kerrankin oikea "lihatiski" näin vegaanillekkin.

Tyhymä.

Seisoskele luomutuotteiden, porkkanoiden, kohdalla puoli tuntia ja ns katselet ja käpälöit  juureksiä.

Jos miestä ei näy eikä tule, osta munakoisoja, isoja banaaneja ja mielenosoituksellisesti HKBLÖÖ ja kortsuja ja liukkaria.

Vierailija
42/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin on moni parisuhde saanut alkunsa ihan tosielämässä

No hölö hölö, erittäin harvinaista on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Suomessa on tunnetusti moraalisesti aika vähän paikkoja, joissa on moraalisesti hyväksyttävämpää yrittää ns, iskeä ja tai yrittää saada seuraa itselleen. - Yleensä tällainen paikka edellyyttää hämärää valaistusta ja alkoholin, vähintään potentiaalista saatavuutta. - ja jollei ole kiinonstunut tinderistä ja muista somen paikosita hakea seuraa, niin onko ihmekään, että sinkkuna saat olla ja elää, jos tällaistakin Ap.n kuvaamaa tilannetta osa tuomitsee epätoivottuna lähentelynä....    

Kuka tuomitsee? Minä ainakin kannustan tällaiseen!

Ei kai kukaan ns. täyspäinen mutta suomalainen kulttuuri nyt vain on sellainen, että täällä tavataan arvostaa/ huomioida hänen oikeutensa omaan tilaan, eikä häiritä silloin kun hän tekee, jotain niin henkilökohtasta kuin asioi kaupassa....

Osa, osoittaa tässä kohtaa, joitain aikoja sitten joka paikassa työntynyttä  Me Too .kampanjaa, jolla varmasti aiheellisesti kampanjoitiin oikeutetusti  ei toivottuaseksuaalista häirintää vastaan, Mutta kuitenkin sen johhdosta joistain miehistä tuli perustelusti tai perusteetomasti aiempaa arempia ja varovaisempia sen kanssa, miten lähestyvät tai yrittäisivät lähestyä puoleensa vetävätä vaikuttavaa naista.  

Small talk ja rupattelun taitoa ei ole kaikilla ja edelleen moni tarvitsee tai kokee tarvitsevansa sitä varten rohkaisu ryyppyä. Uskoen että kin on juonut enemmän tai vähemmän alkoholia pohjalle vapauttaisi jännitystä ja saisi kielen kannat aukeamaan. - Tai sitten myöhemmin selittelevät tekemisiään ja toimiaan, että kai tajuat ja ymmärrät kuinka silloin olin kännissä Siksi niin mahd. läehstyjä kuin mahd. lähestyttäjä kai toivoo, että mahd läehstymsiet tapahtuisi baarissa tai kuten ed. paikassa, jossa alkoholia on ollut ainakin potentiaalisesti läsnä.

Kyllä tältäkin palstalta on saanut sen käistyksen, että osa on sitä mieltä, että jollei lainkaan tunne tai tiedä edes toista jostain (esim. sama työyhteisö tai sama opiskelupaikka) niin parempi olisi vain antaa olla ja jättää lähestymisyritykset tekemättä. - Jollei sitten löydy pelastavaa enkeliä yhteisestä kaverista tai kaverin kaverista, joka saattaisi toimia esiliinanan ja esitellä teidät mahdollisesti toisilenne, jos tai kun satutte olemaan samassa tilaisuudessa yhtäaikaa läsnä.

Vierailija
44/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se kysynyt, että annakko piparia?

Vierailija
45/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on hyvä hakea kaupasta siinä muiden ostosten lomassa. Viimeksi hain naisen bodymassagesta Chiang Maissa missä naisen sai valita suuresta akvaariosta missä naisia istui kolmessa rivissä. Valitsin numeron 304 koska hän näytti kauniilta isoilla tisseillä ja tarjoilija myös vinkkasi että hän on hyvä valinta. Siirryimme sitten privat huoneeseen tekemään lähempää tuttavuutta poreammeessa.

Vierailija
46/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiköhän mies pukille.

T.Skäbä

Varmasti, nainenhan hymyili.

Vierailija
47/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei se kysynyt, että annakko piparia?

Koska osa meistä miehistä  ja varmasti myös naisista osaa ns. käyttäytyä. - Jos yrittäsin lähestyä ja kohdata ennestään itselleni täysin tuntematonta naista, niin luulempa, että varmin tapa osoittaa, että en ole hänen pienimmänkään kiinnostuksen arvoinen on se, että viittaisin ensimmäisenä tai hyvin pian seksualiseen kanssakäymiseen hänen kanssaan suorasukaisesti.   

Sinkkumies

Vierailija
48/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on käynyt myös noin, mutta rupesi vähän ahdistamaan kun mies kertoi nähneensä mut usein lenkkipolulla ja kyseli että asunko jossain lähellä. Voi olla että ihan vaan yritti jutella, mutta ehkä ne puheenaiheet voisivat aluksi olla kevyempiä. Lisäksi olen naimisissa ja ihan tavallisen näköinen ihminen.

Tuo olisi näin sinkun näkökulmasta tosi kiva aloitus, jos mies sattuisi olemaan suunnilleen omanikäinen ja söpö. Se taas olisi ahdistavaa ja iljettävää jos mies olisi joku lähemmä kaksi kertaa itseni ikäinen paatsa.

Vierailija
49/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitko että menikö sillä naisella jalat alta vai pysyikö koko ajan pystyssä?

Vierailija
50/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vinkkinä jos joku nyt innostuu, niin kannattaa pitää ne romantiikka-ajatukset taka-alalla ja lähestyä ns. arkisessa mielessä / ihmiskontaktimielessä.

Vähän creepyä esim. toi kertomus kirpputorilla varta vasten naisia kyttäävästä...

Kun haluat ensisijassa kehittää / ylläpitää sosiaalisuuttasi ja saada arkisia kohtaamisia, et koe pettymystä jos toinen ei lämpene - mutta saatat myös yllättyä positiivisesti. Arkisesti liikkeelle, lue tilannetta.

t. varattu nainen

Vierailija
51/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin treffailemaan K-markettiin. Prismassa on niin ahdistavaa käydä, että siellä ei ainakaan mitään suhteita synny. Ei ole kuin vihaisia ihmisiä. 🤔

Vierailija
52/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaupasta etsimässä herneitä, enkä hyllyä löytänyt.  Ärisin ja murisin yksikseni niin tuli nainen ja kysyi "mikä on hukassa". Sanoin etsiväni herneitä, löysi heti.  Jäätiin juttelemaan muuta ja sanoin että huomenna olisi hernesoppaa tarjolla, yön yli leivinuunissa muhitettua.  Olin lähdössä ja nainen pyysi puh numeroni.  Kuinka ollakaan, illalla soitti ja kysyi osoitteeni ja kelloajan milloin soppa tarjolla.  Tulikin iltapäivällä sopalle ja on kavereita oltu sen jälkeen, ei millään tavalla varsinaisia kumppaneita.

Vierailija
53/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa tuli kaupassa joku nuori mies kysymään snappia. Oli kyllä niin hämmentävä kokemus vaikka olinkin otettu. Ruokakaupassa ei ole ikinä ennen lähestytty. 

Olisin varmaan itse hämmentyneenä vastannut, että en tiedä missä on sinappia enkä ole kaupassa töissä, mutta olenkin täti-ihminen ja pudonnut nuorison kelkasta :D

En minäkään tiedä mitä tuossa kysyttiin, siis tuo "snappi" vai lieneekö tuo suomalaistettu nimi jollekin vaikealle ulkomaiselle sanalle tai nimelle. 

Vierailija
54/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessako ?  uskomatonta  !

Vierailija
55/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävä ahdistelija, toivottavasti ei saanut pesää.

t. Kiltihkö mies

Vierailija
56/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vain yritti olla kohtelias, todennäköisyys sille, että tuosta syntyi mitään, on häviävän pieni. Todennäköisesti ainakin toinen oli varattukin.

Vierailija
57/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vain yritti olla kohtelias, todennäköisyys sille, että tuosta syntyi mitään, on häviävän pieni. Todennäköisesti ainakin toinen oli varattukin.

Huh, huojentavaa kuulla.

-ujo mies

Vierailija
58/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää ihmiset juttelemaan toisillenne, ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu. Vuosisadan rakkaustarina vai vuosisadan nöyryytys.

Sanon tämän teille rakkaat koska itse en uskalla lähestyä ketään. Vaikka sillä olis sinkkukori.

Minä uskaltaisin lähestyä, mutta en ole koskaan kiinnostunut kenestäkään tuntemattomasta niin paljon, että tekisi mieli mennä juttelemaan. En kiinnostu pelkästä ulkonäöstä.

Vierailija
59/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tarina! Sai minut hymyilemään. Minua tuli joskus mies iskemään kaupassa. Olin kassajonossa ja ostokset pakattuani hän juoksi minut kiinni, kehui ulkonäköä ja kysyi lähdenkö treffeille. Oli jotenkin poikkeuksellisen kohtelias ja uskaliaan oloinen. Olin silloin suhteessa joka veteli viimeisiään. Vieläkin harmittaa, että jouduin antamaan pakit. Toki tuo kohtaaminen vahvisti eroamaan, kun huomasin, että muutkaan eivät tuhlaa aikaansa, vaan tarttuvat tuumasta toimeen. 

Kannustan jokaista iskemään kiinni, jos näkee jonkun mieleisen ihmisen. Sehän on vain suuri kohteliaisuus vastapuolelle ja saatat kohottaa toisen itsetuntoa, vaikka pakit tulisikin. 

Vierailija
60/64 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan todistanut tuollaista.

Arkielämässä lähestyminen vaikuttaa ihan utopistiselta.

Todennäköisyys löytää sinkkunainen joka viehättyy myös minusta on hurjan pieni.

Sen näkee hyvin myös nettideittailun puolella miten ne on yleensä vain niitä p ullukoita tai liian vanhoja tai yksinhuoltajia jotka kiinnostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä