Näin K-marketissa miehen aloittavan juttelun tuntemattoman naisen kanssa!
Tällainen tuli vastaan K-marketissa kun olin ostoksilla. Olin valikoimassa erästä tuotetta kun suht. lähellä olevan naisen luokse tuli mies ja sanoi jotain sellaista kuin anteeksi, oli pakko juosta sinut kiinni kun olet niin poikkeuksellisen kivan näköinen. Tai jotain tuollaista, en muista tarkkaan mutta jotain tosi positiivista kuitenkin.
Nainen oli todella nätti ja mies minusta ihan kivan näköinen, mutta ei todellakaan mikään huippukomea alfa ainakaan siinä mielessä kun täällä aina väitetään suosittejun miesten olevan. Sanoisin jopa että saattoi olla muutaman sentin lyhyempi kuin nainen tai ehkä samanpituinen. Ei lihaksikas vaan enemmänkin hoikahko.
Nainen ei käskenyt painumaan uittuun vaan sanoi jotain sellaista kuin kiitos, tulen just. kampaajalta. Ja sitten mies kommentoi siihen jotain, sitä en enää kuullut koska kävelin poispäin (en halunnut antaa vaikutelmaa että kuuntelen). Kun olin päässyt noin 10 metrin päähän pysähdyin toisen hyllyn viereen ja vilkaisin taakseni, siellä ne vielä juttelivat ja nainen hymyili.
Enpä ole tuollaista ennen nähnyt. Tuli kuitenkin mukava olo että joku uskaltaa, ja että nainen suhtautui kivasti tuttavuudentekoon. Mies oli kuitenkin ihan siisti ja selvinpäin (tai siis jos oli jotain rohkaisua ottanut niin ei ainakaan näkyvästi).
Kommentit (64)
Mulle on käynyt myös noin, mutta rupesi vähän ahdistamaan kun mies kertoi nähneensä mut usein lenkkipolulla ja kyseli että asunko jossain lähellä. Voi olla että ihan vaan yritti jutella, mutta ehkä ne puheenaiheet voisivat aluksi olla kevyempiä. Lisäksi olen naimisissa ja ihan tavallisen näköinen ihminen.
Minulle tuli kerran mies tekemään tuttavuutta kaupassa. Mutta ensimmäisen lauseen jälkeen hän ei keksinyt mitään sanottavaa. Sitten minäkin jotenkin hämmennyin, kun hän kerta tuli juttelemaan, mutta ei ollutkaan mitään sanottavaa. Ja olen itsekin vähän ujo. No ei siitä sitten mitään enempää tullut. Ihan hauska kokemus kuitenkin.
Minä huomasin kerran kirpparilla miehen, joka taisi olla lähinnä naisen metsästyksessä, ei ostoksilla. Mies pälyili ympärilleen ja selvästi tarkasteli kaupassa olevia naisia. Huomasin hänen katselevan itseäni ja ajattelin jo, että kohta hän tulee sanomaan jotain. Mieheni tuli kuitenkin kaupan toiselta puolelta rinnalleni ja vieras mies selvästi perääntyi. Sitten huomasin, että mies kiinnitti huomionsa toiseen naiseen lähistöllä. Ajattelin mielessäni, että onhan hän aika reipas ja rohkea, mutta tuskin onni suosii. Ei nimittäin ollut onni suosinut geenilotossakaan. Toisaalta, ei se pelaa, joka pelkää, aina kannattaa yrittää.
Vierailija kirjoitti:
K-markethan on mainostanut oikein että heillä syntyy suhteita. Lihatiskiltä saa muutakin kuin paistia :D
Neljä kinkkua samassa vartaassa.
Meillä on Vuosaaren K-supermarketissa sinkkukorit. Siis tavallisten mustien ostoskorien lisäksi vaaleanpunaiset korit. Jos sellasen ottaa niin se on merkki että saa tulla juttelemaan. En oo itse vielä uskaltanut ottaa, ehkä tänään uskallan 😊
Olen uudisasukas pienellä , reilu 5000 asukkaan kylällä ja tuota tapahtuu lähes joka kauppareissu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Vuosaaren K-supermarketissa sinkkukorit. Siis tavallisten mustien ostoskorien lisäksi vaaleanpunaiset korit. Jos sellasen ottaa niin se on merkki että saa tulla juttelemaan. En oo itse vielä uskaltanut ottaa, ehkä tänään uskallan 😊
On niitä muuallakin ollut, mutta ei ole flaksi käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten myös niellä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko pääkaupunkiseudulta kun pidät ihmeellisenä sitä, että ihmiset puhuvat toisilleen?
Täällä pk-seudulla on totuttu siihen, että puhutaan kaikille ja vastataan kun kysytään. Mieheni jää joka kauppareissulla istumaan penkille ja rupeaa juttelemaan vieraille naisille. Olen tyytyväinen, saan kierrellä kaupassa rauhassa, kun tiedän, että miehelläni on ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On niitä muuallakin ollut, mutta ei ole flaksi käynyt.
Ei se tarkoita sitä etteikö jollain vois käydä flaksi vaikka sulla ei käynyt
Voi miten hienoa, oot uskaltautunut yksin kauppaan!
Juttelu on ihan yleistä ja normaalia ihmisten välistä vuorovaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten myös niellä.
Ei tartte muistuttaa.
Minäkin olen ajatellut aloittaa keskustelun jonkun viehättävän naisen kanssa, mutta kiinnostun setämiehenä niin paljon nuoremmista naisista, ettei sen takia uskalla. Nainen voi ahdistua ikäeron takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K-markethan on mainostanut oikein että heillä syntyy suhteita. Lihatiskiltä saa muutakin kuin paistia :D
https://www.is.fi/mainos/oman-kylan-kauppa/art-2000007864786.html
Uuh. Nyt on paha kerrankin oikea "lihatiski" näin vegaanillekkin.
Eilen en ollut kaupassa, mutta havaitsin heräämistä yhdessä miehessä, joka käyttäytyi kuin olisi tullut kolostaan talviunien jälkeen. Hymyä ja naurua, josta jäi hyvä mieli jälkeenpäin. Kivaa tunnelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/mainos/oman-kylan-kauppa/art-2000007864786.html
Uuh. Nyt on paha kerrankin oikea "lihatiski" näin vegaanillekkin.
Kuopio mainittu
Vierailija kirjoitti:
Eilen en ollut kaupassa, mutta havaitsin heräämistä yhdessä miehessä, joka käyttäytyi kuin olisi tullut kolostaan talviunien jälkeen. Hymyä ja naurua, josta jäi hyvä mieli jälkeenpäin. Kivaa tunnelmaa.
😄🥰
Menkää ihmiset juttelemaan toisillenne, ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu. Vuosisadan rakkaustarina vai vuosisadan nöyryytys.
Sanon tämän teille rakkaat koska itse en uskalla lähestyä ketään. Vaikka sillä olis sinkkukori.
Juu, sekä mies että nainen olivat minulle täysin tuntemattomia ja tosiaan sain sen käsityksen että eivät myöskään tunteneet toisiaan entuudestaan.