Kohosiko arvoni nyt? (yksinhuoltajuudesta ym..)
Alkanu ihan hirveesti tökkiä jatkuva yksinhuoltajien mollaaminen, ihan kuin olisivat jotenkin alempaa kastia.
Itse olen ollut useamman vuoden " yhteishuoltajuudessa" , mutta käytännössä hoitanut lapset itse. Eivät ole siis kertaakaan olleet isillä, eikä isistä ole ollut muutenkaan apua. Olin oikein tyytyväinen tilanteeseen ja lasten kanssa sujui hyvin.
Nyt olen kuitenkin vuosien jälkeen muuttanut yhteen miehen kanssa ja naimisiin menossa.
Alkanut vaan ärsyttää nyt, että koetaanko nyt jotenkin ihmisarvoni parantuneet? Tuliko minusta parempi? Jne.
Itse olisin pikemminkin huolissani huonoissa suhteissa elävistä pariskunnista ja heidän lapsistaan kuin yksinhuoltajaperheistä.
Viime aikoina paljon miettinyt parisuhdeasioita ja katsellut ympärillä olevia liittoja ja toden totta, useimmat niistä aika kehnoja. Ihmiset näyttävät tyytyvän huonoihin puolisoihin ja onnettomaan perhe-elämään, sääli!
Kommentit (3)
uuden liiton johdosta! Ihan yhtä hyvä olet nyt kuin ennenkin, yritä olla välittämättä näistä kirjoituksista. Ne kertoo enemmän kirjoittajasta kuin sinusta.
Onnea sinulle uuden liiton johdosta! Itsekkin vielä toivoin tapaavani elämän miehen, saa nähdä miten käy. T: reilut kaksi vuotta yh:na
Oikea ratkaisu lapsen kannalta on turvallinen lapsuus ja koti. Oikeassa olet ollut sen valitessasi. Minä arvostan yh-äitejä ja -isejä, koska ovat tehneet parhaan ratkaisun lapsen puolesta. Lapsi ei kulisseja kaipaa.