Hei, köyhä, ne pullo- ja tölkkirahat voi sijoittaa osakkeisiin. Ei niitä ole mikään pakko ryypätä.
Itse laitan pullo- ja tölkkirahat rahastoon kasvamaan. Pullojen keräily on ihan mukavaa, kun siinä samalla tulee ulkoiltua paljon.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Olen pienituloinen, ehkä jonkun mielestä köyhäkin, mutta en ryyppää. Kyllä niitä tölkkejä osuu kulkureitille päivittäin kun ulkoilee ja pitää silmät auki. Jos vaikka 1e saa päivässä niin se on useampi satanen vuodessa. Jos jättää muovikassin ostamatta ja ostaa yhden laputetun tuotteen niin se on helposti 2e per päivä. Siinä on yhteensä jo 1000e aika vähällä vaivalla. Sen voi laittaa poikimaan tai lähteä vaikka aurinkoon viikoksi rentoutumaan :)
Miksi lähteä aurinkoon, kun se aurinko tulee tänne taas kesällä ja on vieraillut täällä jos useampaan otteeseen kevään aikana?
Nyt jos koskaan itse kunkin PITÄÄ suosia kotimaanmatkailua eikä viedä rahojaan ulkomaille. Kotimaanmatkailuun käytetyt rahat jää kiertämään tänne Suomeen ja tuottaa yhteistä hyvää meille kaikille kertautuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni osakesijoittamisesta on se, että.kannattaa mieluummin ryypätä rahansa, koska pullopanteista jää enemmän jäljelle.
Ei ihme, että olet köyhä luuseri, kun oma terveytesikin on sinulle noin halpa. Itelläni indeksirahastoon sijoittaminen tuottaa ihan mukavasti. Pitää olla pitkäjänteinen eikä odottaa pikavoittoja, koska semmoisia osuu vain aniharvan kohdalle.
ap
Kyllä se salkku on pitkäjänteisesti miinuksella, kohta kymmenen vuotta.
Noh kokeile sitten indeksirahastoa. Itelläni homma toimii. Tutustu pankin sivulla erilaisiin vaihtoehtoihin. Myös määräaikaisella talletustilillä hyvä tuotto verrattuna tavalliseen tiliin, jolla raha vain makaa arvoaan laskien.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni osakesijoittamisesta on se, että.kannattaa mieluummin ryypätä rahansa, koska pullopanteista jää enemmän jäljelle.
Ei ihme, että olet köyhä luuseri, kun oma terveytesikin on sinulle noin halpa. Itelläni indeksirahastoon sijoittaminen tuottaa ihan mukavasti. Pitää olla pitkäjänteinen eikä odottaa pikavoittoja, koska semmoisia osuu vain aniharvan kohdalle.
ap
Noh kokeile sitten indeksirahastoa. Itelläni homma toimii. Tutustu pankin sivulla erilaisiin vaihtoehtoihin. Myös määräaikaisella talletustilillä hyvä tuotto verrattuna tavalliseen tiliin, jolla raha vain makaa arvoaan laskien.
<
Jos sinulla on rahat indeksirahastossa, et halua minun sijoittavan siihen.