Tori diili, onko turvallinen käyttää?
Kun tunnistautuu, niin tulee teksti että tori saa käyttöön pankkitilin numerot, saldot ym. Onko ihan turvallista käyttää? Onko joku kokeillut?
Kommentit (221)
Ei se mitään saldoja saa. Se saa sen, että onko katetta vai ei. voitko maksaa vai et.
Ei se mitään summia saa tietoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Lisäys vielä edelliseen, että olen monesti huomannut kuinka jo ostopäätöksen tehnyt ostaja alkaa empimään, jos tavara ei menekkään pienimpään pakettiin. Se kolmen euron korotus muka olis liikaa. Itse en vaan tykkää herkästi hajoavaa tavaraa iskeä sellaseen laatikkoon minne ei saa mitään pehmikettä, sanomalehteä, kuplamuovia tms. enää mukaan, vaan pitäis pelkkä arvokas astia työntää pahvilaatikkoon ja rukoilla sekä toivoa, ettei hajoa matkalla.
Miksi sä sitten kerrot, että se menee pieneen?
Voithan sinäkin joustaa hinnassa.
Miksi ne ei sitten siirrä niitä heti?
Vierailija kirjoitti:
Siis missä lukee että tori saa pankkitilin saldot ja kaikki?
Ei missään, koska ei saa.
Oletteko huomanneet että Tori hylkää todella herkästi ja mielivaltaisesti ilmoituksia joissa on Toridiiliä. Ihan järjetön systeemi.
siis tuo toridiili on näin harrastaja myyjänä todella iso riski ainakin tuotteissa jotka voi helposti mennä rikki. Vaatteet jne on hyvä lähettää toridiilillä mutta kuvitelkaa tilanne kun lähetätte vaikka elektroniikkaa joka ei perillä enää toimikkaan kuten piti vaikka olet lähtiessä vielä tarkastanut kaiken. elektroniikka varsinkin puhelimet ja läppärit jne sisältää niin herkkiä komponenetteja että niitä voi rikkoutua pelkästään kuljetuksessa. Nyt se ensimmäinen huijari perseilijä sattui toridiilin kautta. Osti näppäimistön ja kuvissa ja ilmoituksessa mainitsin että tuote on toimiva ja hyvässä kunnossa mutta käytöjälkeä on pientä. Paketti meni hyvin perille mutta sitten tulivat valitusviestit että tuotteessa on jälkeä ja kulumaa.... no ei se missään vaiheessa ole uutena ollut myynnissä saati uuden veroinen. Muutenkin en tajua näitä ääliöitä jotka katsoo käytettyä tavaraa ja sitten sovittuna kaupat niin alkaa se ihmettely miksi on käytön jälkiä kuinka tyhmä täytyykään olla... no yleensä käytetyn tavaran paikassa myydään käytettyä tavaraa. Reklamoin ostajan ja koko kaupan torin asiakastukeen vaan saa nähdä saavatko mitään aikaiseksi kun ei sinne kunnolla yhteyttäkään tahdo saada aina. 7 toridiiliä takana ennen tätä missä kaupat menneet hyvin ja oikein tyytyväiset ostajat
Onko kenelläkään oikeasti kokemusta tori-diilistä vaan pelkkiä tarinoita mitä voi tapahtua?
Tässä on vaan se mahtava puoli että huijareiden on helppoa nostella vaan rahat pois ja sanoa että kyllä on paketin lähettänyt mutta sitä vaan ei missään näy
Olen myynyt useamman tavaran toridiilillä ilman ongelmia. Nyt ongelma on kuitenkin ilmaantunut. Postitin tuotteen ja posti ilmoitti, että tuote palautetaan minulle. Tuotetta ei näkynyt ja olin yhteydessä postiin. Sieltä kerrottiin, että ostaja on saanut tuotteen kuukausi sitten. Rahoja ei ole tullut. Torin mukaan minun pitäisi itse selvittää asia ostajan kanssa torin viesteissä. Kerroin ettei ostaja vastaa viesteihini ja kysyin, kuka korvaa minulle tuotteen hinnan. En ole saanut vastausta useampaan päivään.
Vierailija kirjoitti:
Tori ottaa 2 e jokaisesta diilistä ja sen maksaa asiakas. Siten tuote voi olla 10 e, postitus 5 e ja diilistä lisämaksu 2 e, 10 e noudettuna maksava tuote maksaakin 17 e .
Eli jos ostan samalta ihmiseltä kolme eri myyntiartikkelia maksan jos 2€ per diili 😳 + postimaksun jokaisesta. Ohho onpa järki taas
Hei
Itse kokeilin myyjän tuota diili hommaa en suosittele kenellekään kyseistä palvelua...eilen olisi pitänyt olla tilillä ja päivitty täksi päivää rahat on tilillä...asiakaspalvelu kanssa ihan surkeaa.
Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta...
-Pettynyt myyjä
Vierailija kirjoitti:
Tuo Diili on = Rikollisten temmellyskenttä.
Kuin luoti RIKOLLISTEN ikiomaksi diiliksi. He ottavat tavaran/vaatteen/tuotteen ja rahoja ei tule ikinä myyjälle.
Pelkkää vedätystä.
Millä tavalla? Eikö se ole varmempi ostaa sillä diilillä?
Miten siinä siis myyjä tai ostaja pääsee huijaamaan enemmän kuin ennen postin kanssa?
En suosittele.
muutaman kerran möin.
paketit loju postissa.sai kysellä perään hyväksyykö kaupat loppuun jotta rahat tulee maksuun.
en ymmärrä näitä et kiire saada paketti postiin heti mut sit se lojuu postissa tai ei hyväksytä kauppoja loppuun.
Jos myyjä toimii nopeasti samaa odotan myös ostajalta.
joku kyseli et pääseekö ne oikeasti tutkimaan tilit niin tuossa eka sivulla tais olla linkki missä kerrotaan et tutkivat tilit.
en käytä enää koko toridiiliä koska kaupat myyjälle riskialttiit,saat odottaa haetaanko paketti ikinä ja millon tulee rahat.
onko ostaja rehellinen ja lopun kruunaa pääsy tilitietoihini niin ei kiitos.
jos ostaja ei nouda tai maksa tililleni niin etsikööt muuaalta.
olen tehnyt kauppoja 2015 vuodesta asti ja ongelmat alko toridiilin tulosta joten ei kiitos enää.
Toridiilissä ostaja joutuu todellakin syöttämään pankkikorttinsa numeron sinne. Sitä en tule koskaan tekemään. Maksan suoraan myyjän tilille summan postituskuluineen.
Tein kaupat ja käytössä oli tuo toridiili, sain ostajalta super huonon arvostelun, jossa jopa perättömiä väitteitä. Torin asiakaspalvelu ei reagoi mitenkään ja poista asiatonta arvostelua. On suuri vaiva ottaa uusi tori profiili käyttöön vanhan tilalle, jos myynnissä useampi kymmenen tuotetta. Näinkin voi käydä toridiilin käytössä.
Olin myymässä Tori diilillä ja kyllä se Tink vaan käyttöehtojen mukaan saisi henkilöllisyystiedot ja pankkitilin käyttöaktiivisuuden sekä saldot. En hyväksy.
Olisiko ihmisillä kertynyt lisää kokemuksia diilistä? Itse en ole uskaltanut ottaa sitä, mutta kovasti ostajaehdokkaat kyselee myisinkö sillä. Yksikin sanoi, että haluaa nähdä tuotteen ennen ostopäätöstä. Mutta jos hän haluaakin palauttaa tuotteen, niin kuka maksaa palautuksen?
Lisäys vielä edelliseen, että olen monesti huomannut kuinka jo ostopäätöksen tehnyt ostaja alkaa empimään, jos tavara ei menekkään pienimpään pakettiin. Se kolmen euron korotus muka olis liikaa. Itse en vaan tykkää herkästi hajoavaa tavaraa iskeä sellaseen laatikkoon minne ei saa mitään pehmikettä, sanomalehteä, kuplamuovia tms. enää mukaan, vaan pitäis pelkkä arvokas astia työntää pahvilaatikkoon ja rukoilla sekä toivoa, ettei hajoa matkalla.