Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori diili, onko turvallinen käyttää?

Vierailija
16.04.2024 |

Kun tunnistautuu, niin tulee teksti että tori saa käyttöön pankkitilin numerot, saldot ym. Onko ihan turvallista käyttää? Onko joku kokeillut?

Kommentit (221)

Vierailija
21/221 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ne haluaa päästä tilille?

Vierailija
22/221 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai nyt sentään olet kuullut nimityksen "Kohdennettu markkinointi"....

Villi veikkaus:

Tori/Schibstead myy käyttäjänsä dataa Kolmansille osapuolille juurikin siihen "kohdennetuun markkinointi" tarkoitukseen. Sinä sovelluksen/torin käyttäjänä olet se tuote/sivutuote tässä tapauksessa.

Kun pankkitiliäsi seurataan, voi sitä dataa analysoida ja niitä tietoja sitten luvallasi myydä eteenpäin. Tarpeeksi monelta ihmiseltä kun tietoja kerätään on sillä Datalla jo heurestiikka analyysi arvoakin myös. Vaikka ihmisten varallisuus-maksukyky jne tiedot per Lääni alue kerättynä yhteen ja siitä Heurestiikka analyysi vaikka vakuutus myyntiin tms pankkilaina tarpeisiin jne jne pikavippi mainostamiseen.

Kuulostaako loogiselta ?

Ei se Tori sua samalla lailla analysoi kuin sun S-kaupan bonuskortti, mutta tavallaan kumminkin, perusidea on sama, jos ymmärsit selityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/221 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä tässä ihmetellään. Ostajan tilille varmaan siksi, että pystyvät varmistamaan että siellä on riittävästi saldoa kauppoja varten. En tiedä miksi myyjän tilille halutaan päästä. Tilinumerot toki tarvitaan, jotta raha voi siirtyä. 

Vierailija
24/221 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ToriDiilin rahojen siirron "viive" on kusetus Torin puolelta. Sanovat, että rahat on muka maksettu ja "näkyvät" tilillä 3-5 päivän päästä.

Paskan marjat, rahojen käsittelijä Adyen pystyy siirtoon heti ja heidän suositus on kahden tunnin viive.

Ei eletä enää missään 90-luvulla, jossa kassavirkailija siirtelee rahoja päiväkaupalla.

Vierailija
25/221 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan yksityisenä satunnaisesti rahapulassa tavaroita myyvänä vähävaraisena henkilönä käy mielessäkään ANTAA OSTAJALLE MAKSUAIKAA JA PALAUTUSOIKEUTTA.

Tuommoiset jutut kuuluu verkkokauppaan. Sitten, jos perustan joskus yrityksen ja sille verkkokaupan, vastaavia "diilejä" voi harkita.

Myyjälle vain riskejä tuossa.

Vierailija
26/221 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole turvallinen myyjälle. Ostajalle ja varsinkin huijariostajalle on turvallinen.

Vierailija
27/221 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt ja ostanut toridiilin kautta. Toimii loistavasti. Rahat on tullut neljässä päivässä siitä, kun ostotarjous hyväksytty. Ei myöskään turhaa viestittelyä. Torin mukaan tuhannessa ensimmäisessä toridiilissä oli YKSI riitatapaus. Taitaa olla aika minimaalinen verrattuna entiseen.

Vierailija
28/221 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme toteutunutta tori diiliä. Kaksi antoi arvosanaksi 10 ja yksi ei arvostellut lainkaan. 

Neljäs on matkalla saajalle ja viides menee tänään postiin. Tähän saakka toiminut moitteettomasti. 

Vierailija
29/221 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori ottaa 2 e jokaisesta diilistä ja sen maksaa asiakas. Siten tuote voi olla 10 e, postitus 5 e ja diilistä lisämaksu 2 e, 10 e noudettuna maksava tuote maksaakin 17 e .

Vierailija
30/221 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritin lunastaa maksua ja minun tililtä vietiin rahat joten en suosittele toridiiliä kenenllekkään

Vierailija
31/221 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OSTAJAT HALOO!!! Hakekaa pakettinne Postista!

Jos et hae pakettia se palautuu lähettäjän Postii, ja  kun lähettäjä ei tietenkään voi eikä halua lunastaa, siis maksaa lisämaksua, niin lähetys menee tuhottavaksi.

Ensin on kiire ostaa ja hokea nopeaa toimitusta, ja sitten paketti saakin olla noutamatta viimeiseen hetkeen asti, tai siis jopa palautua.

Vierailija
32/221 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori ottaa 2 e jokaisesta diilistä ja sen maksaa asiakas. Siten tuote voi olla 10 e, postitus 5 e ja diilistä lisämaksu 2 e, 10 e noudettuna maksava tuote maksaakin 17 e .

Tuo 2€ on minimi.  Kalliimmasta enempi.  Mutta tilasin diilillä nyt kun oli postimaksut 0€ on vielä 12.5 saakka.  Tuotteen hinta oli 75€ ja tarjosin 50€ johon myyjä suostui ja perille tuli.  Uuden vastaavan hinta 115€

Vierailija
33/221 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo väite "näkee tilitiedot".  Ei näe yhtään enempi kun missään Visalla maksettaessa.  Tulee Visa numero samalla tavalla kun kaikissa nettikaupoissa.  

Vierailija
34/221 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin tätä 4euron kaupassa (olin siis myyjänä). Rahoja odottelin reilu viikon. Tämä kokeilu riitti minulle.

Vierailija
35/221 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiilissä voi ostaja huijata helposti. Ostaa tuotteen. Vaatii tuotteen palauttamista. Ostaja palauttaa tuotteen sijaan kiviä. Myyjä noutaa paketin. Tori palauttaa rahat ostajalle.

Varokaa yleinen huijaus!

Vitutti kun menetin tälleensä toridiilin takia 700euron arvoisen tuotteen.

Vierailija
36/221 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin kaksi tuotetta tällä diilillä ja nyt aloin pelkäämään saanko rahoja ollenkaan? Paketit jo viety molemmat postiin.

Vierailija
37/221 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diilit ehkä toimii eri maiden ja valuuttojen välillä (Vinted), mutta mitä järkeä Torissa,  Suomen sisällä, kun kaupat voi tehdä suoraan kasvotusten tai posti/matkahuolto ja maksu käteen tai Mobilepay/tilisiirto.

Esim. Oulun ja Helsingin välillä tosi kätevää tehdä kaupat kasvotusten.

Vierailija
38/221 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka sitten myydä turvallisesti Torin kautta, tai muutenkin jos lähettää tuotteen ostajalle Suomessa?

Olen aikaisemmin antanut tilinumeroni ja kaikki on mennyt hyvin, mutta en enää uskaltaisi? 

En halua käyttää Tori-Diiliä.

Miten saada maksu tavarasta kaikkein turvallisimmin? 

Vierailija
39/221 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pääse edes ostamaan tori.fi kautta kun ei hyväksy tunnistaumista. Kyllä muualla onnistuu ihan normaalisti tunnistautuminen

Vierailija
40/221 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt paljon tuotteita torin kautta ja saanut tavaraa kaupaksi ihmeen hyvin vuosien varrella. Eniten mua pännii Postin jatkuva hintojen korottaminen ja pakettikoon pienentäminen. Aikasemmin S-paketti oli tuplakorkunen nykyseen 11 centtimetriin verrattuna. Nyt mulla on ostajaehdokas kahdelle mukille, jotka myyn 25 euron hintaan. Ajattelin ehdottaa diiliä, jotta ostaja saisi mukit postikuluitta (tällä hetkellä torissa menossa kampanja, joka mahdollistaa isompienkin pakettien lähettämisen ilmaseksi, mikäli myynti tehdään toridiilinä). Muuten postikuluista joutuisi pulittamaan 8,90 euroa, joka on aivan hirveä summa. Ostaja vaikutti täyspäiseltä ja oli myös tunnistautunut toriin kuten minäkin. Koska pakettihintaa ei tarvitse kustantaa niin pahimmillaan jäisin plus-miinus-nolla-tilanteeseen. Harkitsin mukien antamista hyväntekeväisyyteen, mutta olen tehnyt niin paljon sinne lahjotuksia viime aikoina ja noistahan voisi rahaakin saada. Muuten tämä koko diilihomma on ihan peestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme