Törkeän kallista nykyään, käytiin miehen kanssa kahvilla maksoi yhteensä 10,30€
Kahvit 2 kertaa 2.20€
Lohipasteija 3.30€.
Täytetty patonki 4.80€
Ihan ryöstöhintoja nykyään.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän tuota hintaa jopa halpana. Minulla menee n.13€ kun käyn yksin kahvilla.
Miten kullakin, tuolla ostan viikon ruuat itselleni.
Pk-seudulla menee enemmän pelkkiin kahveihin. Käydään silti, koska satunnaisesti on varaa enkä halua, että kaikki kahvilat kuolevat pois hintojen nousun takia.
Siis vitosella kahvi ja suolainen leivos?
Ei todellakaan paha hinta. Yleensä paljon kalliimpaa.
Aika halpa. Yksi kahvihan on 15 egee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän tuota hintaa jopa halpana. Minulla menee n.13€ kun käyn yksin kahvilla.
Höpö, höpö
Halvaltahan tuo vaikuttaa näinä aikoina.
Ap laski väärin. Tuostahan tulee 12,50€.
Käydään ystävän kanssa kahvilassa silloin tällöin. Erikoiskahvi ja makea tai suolainen lisuke 12-15 euroa per nenä keskimäärin. Ydinkeskustan ulkopuolella voi selvitä piirun verran vajaa kympillä.
Kahvi termokseen ja eväät maun mukaan ja piknikille.
Siis tuo kaikki, ja vain päälle 10e. Halvalla olette saaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö
Helppo homma tuohon hintaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö
-eri
Mitä mahdat syödä, jos kuukauden ruokaostokset maksavat neljä kymppiä?
Ostin terveyskeskuksen kahvilasta välipalaksi samanlaisen smoothien kuin yleensä K-kaupasta. Kaupassa hinta 1,85 e, terveyskeskuksen kahviossa 3,90 e. Hyvät katteet, pitäisi aina olla omat eväät mukana.
Miksi käyt kahvilassa? Keitän kotona presidentistä kahvit moccamasterilla ja leivon mustikkapiirakan. Lisään vielä kermaviilin joukkoon vehnäleseitä ja kaurajauhoja ja kotimaisesta mustikasta piirakan teen. Kaura- muro pohja kaupan pakastealtaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö
-eri
Niin. Totta se on, höpö höpöttelijät eivät ymmärrä, että joidenkin on pakko.
-22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö
-eri
Niin. Totta se on, höpö höpöttelijät eivät ymmärrä, että joidenkin on pakko.
-22
Siis mihin rahat menevät, jos sitä ei riitä ruokaan kuin alle 50 e kuussa? Eikö tukien suojaosakin ole jotain 500 e, jos muita tuloja ei ole?
Arnoldissa yksi munkki n 5e :D normi pikku kahvi siihen päälle lähemmäs 3e. :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö
-eri
Mitä mahdat syödä, jos kuukauden ruokaostokset maksavat neljä kymppiä?
Siitäkö nyt oli puhe?
Marjat pakastimesta, leipominen jauhelihaa makaroonia, joskus lehtisalaattia,. Kaikkea edullista ja maittavaa. Mutta kysehän oli saada viikon eväät 13 eurolla ja se kyllä onnistuu. Ainakin itselläni, kun näkee vaivaa ja koluaa tarjous/punalappulaarit jne.
Me ollaan alettu käymään keskustassa, vähintään joka 2 viikonloppu. Mennään jonnekin kaffelle ja sitten ennen kotiin lähtöä mennään syömään. Vähän iloa arkeen ja yrittäjille rahaa.