Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rivitalo ja sisäkissat

Vierailija
16.04.2024 |

Mitenkähän helposti saa luvan tehdä rivariin pienen kissatarhan takapihalle🤔

Kokemuksia?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu ihan taloyhtiöistä, itse asun erillistalossa, mutta iso taloyhtiö, ja sain luvan tarhaan kunhan on sellainen, jonka saa tarvittaessa siirrettyä/purettua. Kysymällä selviää!

Vierailija
2/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiralle on aitojen välissä, oli ilmoitusluontoinen isännöitsijälle.  On vaan kesällä käytössä kun ovi voi olla auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varautua siihenkin ettei lupaa heru. Muutin rivitaloon ja vasta sitten kysyin niin naapurit kielsi, oli muutenkin kissavihamielistä porukkaa. Oli pakko muuttaa pois koska eihän nyt sisälläkään voinut kissaa pitää koko elämänsä kun oli tottunut parvekkeella ulkoiluun. Valjaissa käytin mutta naapurit valitti maukumisesta kun olisi halunnut itse päättää ulosmenonsa...

Vierailija
4/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varautua siihenkin ettei lupaa heru. Muutin rivitaloon ja vasta sitten kysyin niin naapurit kielsi, oli muutenkin kissavihamielistä porukkaa. Oli pakko muuttaa pois koska eihän nyt sisälläkään voinut kissaa pitää koko elämänsä kun oli tottunut parvekkeella ulkoiluun. Valjaissa käytin mutta naapurit valitti maukumisesta kun olisi halunnut itse päättää ulosmenonsa...

Miten paperiset seinät pitää olla että kissan maukuminen kuuluu naapuriin?

Vierailija
5/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi kuulua jos kissa on hyvin kovaääninen sekä naapuri on korva seinässä kiinni. Minulla on siamialainen ja se tykkää mölytä milloin mistäkin koska on hyvin puhelevaa sorttia. Ja ääni ei todellakaan ole mikään hento miu. Välillä kuulostaa siltä kuin päätä vietäisiin jos haluaa huomiota.

Vierailija
6/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se voi kuulua jos kissa on hyvin kovaääninen sekä naapuri on korva seinässä kiinni. Minulla on siamialainen ja se tykkää mölytä milloin mistäkin koska on hyvin puhelevaa sorttia. Ja ääni ei todellakaan ole mikään hento miu. Välillä kuulostaa siltä kuin päätä vietäisiin jos haluaa huomiota.

Äänekkäät eläimet ei kuulu kerrostaloon eikä rivitaloon

Vierailija
7/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin sitä kuunteleen eläinten kuin ihmisten möykkää, kunhan voivat hyvin.

Vierailija
8/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa ei voi hyvin jos se maukuu ulos, se on ahdistunut 

Vierailija
9/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me laitettiin tarha kysymättä. On helppo purkaa jos tulee sanomista. Ei ole ainakaan viiteen vuoteen kukaan motkottanut kun tässä asuttu.

Vierailija
10/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissa ei voi hyvin jos se maukuu ulos, se on ahdistunut 

Lapsikin kitisee aikansa jos ei saa tahtoaan lävitse, ei se siitä ahdistu

Vierailija
11/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kompostikehikosta sellainen aitaus. Jos kissa on suht rauhallinen niin pysyy pihalla ja tuota ei voi kieltää mitenkään 

Vierailija
12/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lupa ennen mitään muuttoja, on todella v*ttumaista muuttaa sitten sen vuoksi jos ei saa tarhaa tehdä. Olen kysynyt aina kerrostalon parvekkeestakin ennen sopimuksen tekoa saako verkon laittaa jos on avoparveke.

Rivitalosta kissa sitten karkaa todella helposti koska ulkomaailman tuoksu tulee ovista. Kokemusta on, kerrostalossa ei niib helposti koska käytävä on enemmänkin pelottava kuin mielenkiintoinen.

Vierailija
13/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Onko kellään kokemusta ihan itsellään. Mistä täytyy kysyä luvat, riittääkö taloyhtiö vai täytyykö kysyä naapureiltakin?

Vierailija
14/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapurit eivät suostuneet. Kauhea nillitys siitä tuli. Nyt muuttamassa omakotitaloon, että kissat saa kunnon kissatarhan.

Vierailija
15/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän se pikkukoiran räkytys haittaa kuin kissan ääni, vielä kokonsa takia ärsyttäviä uhoajia. 

Vierailija
16/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin tämä tyylinen . Jos naapuri valittaa niin laittaa kukkia tai viherkasvit, eihän kukaan sellaisia voi kieltää 🤭

https://blogit.meillakotona.fi/kotiasemalla/kissojen-ulkotarha/

Vierailija
17/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi lupia :)

Vierailija
18/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kissatarha kuin koiratarha. Koirien räksytys on ärsyttävän kuuloista. 

Vierailija
19/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaadi lupia :)

Kylläpä kuule vaatii. 

https://yle.fi/a/3-11892250

Vierailija
20/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä naapurit eivät suostuneet. Kauhea nillitys siitä tuli. Nyt muuttamassa omakotitaloon, että kissat saa kunnon kissatarhan.

Itse en ymmärrä miksi naapureilla on aihetta valittaa kissatarhasta. Syynä ei käy koska se on ruma. H*ittoako tarvitsee sitten toisen pihalle kyyliä.