Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamuseitsemältä tai viikonloppuna kahdeksalta on paras aika käydä kaupassa.

Vierailija
16.04.2024 |

Hyödynnättekö tämän?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yövuorosta n.8.30 kaupan kautta kotiin.

Vierailija
22/25 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käy nykyään oikeastaan ollenkaan. En siksi, että ihmiset ahdistaisi, vaan siksi, että oon aina inhonnut kaupoissa ravaamista ja ostosten etsimistä. 

Joo, ei ole pakko käydä kaupassa ollenkaan!

Siksi mä tilan kotiin. EN tarvitse mitään "ihmeellisiä" aineksia.

Ja vaikka tartteisin, tuossa on kolme isoa kauppaa ja muutama pieni, luulis löytyvän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tosin mikä tahansa aamuaika on yleensä hiljaista. Varsinkaan viikonloppuisin en käy aamupäivän jälkeen kaupassa.

24/25 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vastikään aamupäivällä Kauniaisten S-marketissa, siinä ostarilla olevassa. Minulle oli todella järkytys, kun laittoivat muka tuoreina sämpylöinä sellaisia hyllyyn (Salosen aamiaissämpylät), jotka olivat olleet yön yli heidän pakastimessaan. Siis eilisiä, sitten pakastettuja ja myyntiin muka tuoreina. Oletteko muut havainneet tällaista ?

Mainitsen ostospaikan sen vuoksi, jos tästä menisi noottia S-ryhmän pomoille. Oletettavasti Kauniaisissa on vielä lisäksi vaativa asiakaskunta ?

Vierailija
25/25 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käydä nykyään ruokakaupassa. On vihaisia katseita ym. Itsepalvelukassalla on vartija vieressä tai välillä kuitti ei toimi portin avaamiseen. Välttelen ruuhka-aikoja. On hätävarana esim. purkkiruokaa. Yritän käydä kaupassa sunnuntaisin aamulla klo 9 tai iltauutisten aikaan klo 18->. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi