Onko joku muu kuin minä joka käyttänyt sormusta, jotta saisi olla miehiltä rauhassa?
Onko joku muu kuin minä joka käyttänyt sormusta, jotta saisi olla miehiltä rauhassa?847
Kommentit (90)
Taidan ottaa käyttöön. ViiskybänenN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla hetero, jos miesten lähestymiset ovat noin vastenmielisiä. En minäkään aina jaksa, mutta en myöskään koe tarvetta tehdä kaiken maailman temppuja, jotta kukaan ei ikinä sanoisi vahingossakaan minulle sanaakaan missään.
Heterous ei tarkoita sitä, että haluaa jatkuivasti jotain limaisia äijiä läähättämään kylkeensä.
Niin? Mutta kun todellisuudessa kukaan ei saa jatkuvasti limaisia äijiä kylkeensä läähättämään. Sitä paitsi on itsensä alentamista esittää varattua saadakseen olla rauhassa. Sinkkukin saa sanoa "ei." Kannattaa ihan opetella.
Kun sitä ei- sanaa ei kunnioiteta ellei sano olevansa varattu. "Miehen omaisuutta" kunnioitetaan, ei naisen tahtoa olla rauhassa. Valitettavasti liian usein näin.
Kunnioitetaan, kun laittaa kovan kovaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä otin sormuksen pois, jotta saan olla naisilta rauhassa.
Tämä on muuten totta kuin taivahan taatto. Miehellä sormus ja pieni lapsi ovat varmimpia naismagneetteja. Ilman sormusta saa olla varmasti rauhassa, koska kukaan nainen ei katso päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan mielenkiinnosta missä näitä inttääjiä/vonkaajia tulee vastaan? t. pääosin etätöissä oleva introvertti
ei silleen että näitä itse kaipailisin.
Ihan missä vaan, pahimmat vielä yrittivät silti vaikka minulla oli oma puoliso mukana ja kun puoliso käski painua hiiteen yritti jokunen vielä käydä käsiksi.
Ööö..??? Sinuun vai puolisoon? Tai väliäkö tuolla, jotenkin zombimaiselta kuulostaa
Vierailija kirjoitti:
Taidan ottaa käyttöön. ViiskybänenN.
Kysynnän vähäisyyden ja ryppyjen paljouden vuoksi tuo lienee jo liioittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Missä teitä miehet lähestyy niin paljon, että pitää sormuaksia pitää?
Melkein missä vaan. No gynellä on saanut olla toistaiseksi rauhassa. Noin muuten lähestymisiä tapahtuu kaikkialla bussipysäkistä baaritiskille ja lätkämatsista Prisman hyllyjen väliin.
Mua on lähestynyt miehet (no silloin olivat poikia) joskus kouluiässä ja kerran pari aikuisiällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida olla hetero, jos miesten lähestymiset ovat noin vastenmielisiä. En minäkään aina jaksa, mutta en myöskään koe tarvetta tehdä kaiken maailman temppuja, jotta kukaan ei ikinä sanoisi vahingossakaan minulle sanaakaan missään.
Heterous ei tarkoita sitä, että haluaa jatkuivasti jotain limaisia äijiä läähättämään kylkeensä.
Niin? Mutta kun todellisuudessa kukaan ei saa jatkuvasti limaisia äijiä kylkeensä läähättämään. Sitä paitsi on itsensä alentamista esittää varattua saadakseen olla rauhassa. Sinkkukin saa sanoa "ei." Kannattaa ihan opetella.
Kun sitä ei- sanaa ei kunnioiteta ellei sano olevansa varattu. "Miehen omaisuutta" kunnioitetaan, ei naisen tah
Miehillä toimii varmasti noin. Naiset uskovat, mutta miehistä osa vain innostuu, jos pistät kunnolla hanttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, sitä kutsutaan homoudeksi.
Olen kylläkin saanut olla miehiltä rauhassa, ilman sormustakin.
Aviliitossa olen ja minulla on olemassakin vain vihkisormus. Kihlasormuksia emme ostaneet ollenkaan.
Molempien meidän sormuksissa on vihkimispäivän kaiverrus.
Kaksi lasta on perheessämme ja se riittää meille.
Kyllä se on ihmisestä itsestään kiinni, miten miehet tarraa kiinni, flirttaa ja ehdottelee kaikenlaista.
Hyvin olen työelämässä pärjännyt kaikenlaisten miesten kanssa ja seurassa, fiksulla ja asiallisella käytöksellä. Vaikkei edes aina ole ollut vihkisormus ollut kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein missä vaan. No gynellä on saanut olla toistaiseksi rauhassa. Noin muuten lähestymisiä tapahtuu kaikkialla bussipysäkistä baaritiskille ja lätkämatsista Prisman hyllyjen väliin.
Mua on lähestynyt miehet (no silloin olivat poikia) joskus kouluiässä ja kerran pari aikuisiällä.
Lucky you.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa silmälasit, et tarvitse sormusta. Vielä vähän ylipainoa.
Ne on kyllä hirvityksiä, rillipäiset läskit. Niiltä ei suojaa mikään. Ne hilluu tanssilattiallakin niin ,että meikit roiskuu hikiseltä naamalta pitkin seiniä ja jos ne istuu baaritiskillä niin ne istuu KAIKKIEN vieressä. 🤮
Huomaatteko mammat, miten hyvin ylipaino ja silmälasit toimivat miehiä vastaan. Jopa täällä :D
No en menisi vannomaan, koska täällä pyörii edelleen aika paljon miehiä vaikka väittävät että kaikki palstamammat ovat rumia ja miehettömiä.
Kun olen ulkomailla laitan sormuksen jotta ei tulla iskemään vaan korkeintaan kaveripohjalla juttelemaan. Luulevat että mulla on mies ja ainakin etelän maissa sitä kunnioitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otin sormuksen pois, jotta saan olla naisilta rauhassa.
Tämä on muuten totta kuin taivahan taatto. Miehellä sormus ja pieni lapsi ovat varmimpia naismagneetteja. Ilman sormusta saa olla varmasti rauhassa, koska kukaan nainen ei katso päinkään.
Nope, en varmana koskisi sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja asun siis pk-seudulla ja etenkin nuorena kauniskin. Toki en käynyt baareissa juuri ollenkaan tai festareilla, mutta kaupassa, bussipysäkeillä tms olen kyllä saanut olla aivan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, sitä kutsutaan homoudeksi.
Homot tietääkseni ovat kiinnostuneita nimenomaan miehistä. Mutta en usko, että homotkaan jatkuvasti haluavat limaisia äijiä läähättämään kylkeensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun sitä ei- sanaa ei kunnioiteta ellei sano olevansa varattu. "Miehen omaisuutta" kunnioitetaan, ei naisen tah
Kunnioitetaan, kun laittaa kovan kovaa vastaan.
Konfliktit ja tappelut myöskään eivät ole kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa silmälasit, et tarvitse sormusta. Vielä vähän ylipainoa.
Ne on kyllä hirvityksiä, rillipäiset läskit. Niiltä ei suojaa mikään. Ne hilluu tanssilattiallakin niin ,että meikit roiskuu hikiseltä naamalta pitkin seiniä ja jos ne istuu baaritiskillä niin ne istuu KAIKKIEN vieressä. 🤮
Huomaatteko mammat, miten hyvin ylipaino ja silmälasit toimivat miehiä vastaan. Jopa täällä :D
No en menisi vannomaan, koska täällä pyörii edelleen aika paljon miehiä vaikka väittävät että kaikki palstamammat ovat rumia ja miehettömiä.
Milloin mammasta on tullut deittipalsta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ihan mielenkiinnosta missä näitä inttääjiä/vonkaajia tulee vastaan? t. pääosin etätöissä oleva introvertti
ei silleen että näitä itse kaipailisin.
Ihan missä vaan, pahimmat vielä yrittivät silti vaikka minulla oli oma puoliso mukana ja kun puoliso käski painua hiiteen yritti jokunen vielä käydä käsiksi.
Ööö..??? Sinuun vai puolisoon? Tai väliäkö tuolla, jotenkin zombimaiselta kuulostaa
Yritti siis käydä puolisoon käsiksi, sori kun en viitsinyt vääntää rautalangasta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä baarin vessassa käynnin jälkeen koska haluavat oksennuksen jälkeisen suudelman.
Sitten kun ne plösöt tunkee itseään tyrkylle niin pitää olla kohtelias ja kieltäytyä kauniisti sanomalla vaikka " kyllä mä sua niin paljon rakastaisin, mutta kun ei kädet yllä ympäri".