Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muu kuin minä joka käyttänyt sormusta, jotta saisi olla miehiltä rauhassa?

Vierailija
15.04.2024 |

Onko joku muu kuin minä joka käyttänyt sormusta, jotta saisi olla miehiltä rauhassa?847

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla hetero, jos miesten lähestymiset ovat noin vastenmielisiä. En minäkään aina jaksa, mutta en myöskään koe tarvetta tehdä kaiken maailman temppuja, jotta kukaan ei ikinä sanoisi vahingossakaan minulle sanaakaan missään. 

Heterous ei tarkoita sitä, että haluaa jatkuivasti jotain limaisia äijiä läähättämään kylkeensä. 

Vierailija
22/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin sormuksen pois, jotta saan olla naisilta rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan mielenkiinnosta missä näitä inttääjiä/vonkaajia tulee vastaan? t. pääosin etätöissä oleva introvertti

ei silleen että näitä itse kaipailisin.

Ihan missä vaan, pahimmat vielä yrittivät silti vaikka minulla oli oma puoliso mukana ja kun puoliso käski painua hiiteen yritti jokunen vielä käydä käsiksi. 

Vierailija
24/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan mielenkiinnosta missä näitä inttääjiä/vonkaajia tulee vastaan? t. pääosin etätöissä oleva introvertti

Illanvietot, yökerhot, festarit tai muuten vaan kaupungilla hengaillessa.

Vierailija
25/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkialla muualla paitsi kotona etätöissä.

Vierailija
26/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla hetero, jos miesten lähestymiset ovat noin vastenmielisiä. En minäkään aina jaksa, mutta en myöskään koe tarvetta tehdä kaiken maailman temppuja, jotta kukaan ei ikinä sanoisi vahingossakaan minulle sanaakaan missään. 

Ei taida olla kokemusta asiakaspalveluityöstä, jossa joku ressukka tulkitsee aspan virkaystävällisyyden ns. väärin ja alkaa ravata siinä tiskillä päivittäin osoittamassa ihastustaan. Jotkut odottelevat aspan töistä pääsyä, pyytelevät treffeille tai lähtevät huomaamatta seuraamaan.

Onneksi tällainen pahin skenaario on tosi harvinaista, mutta sellaistakin on tapahtunut.

Ja onneksi kesyimpien tapausten tunteet voi saada jäähdytettyä kultarenkaalla nimettömässä.

Vierailija
27/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa silmälasit, et tarvitse sormusta. Vielä vähän ylipainoa.

Ne on kyllä hirvityksiä, rillipäiset läskit. Niiltä ei suojaa mikään. Ne hilluu tanssilattiallakin niin ,että meikit roiskuu hikiseltä naamalta pitkin seiniä ja jos ne istuu baaritiskillä niin ne istuu KAIKKIEN vieressä. 🤮

Vierailija
28/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku mies kiinnostuisi sormuksestasi?

Kyllä osa siihen reagoi. Ne keskivertoa fiksummat miehet.

No ei kuulosta kyllä kovin fiksuilta.

Vierailija
29/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on kyllä hirvityksiä, rillipäiset läskit. Niiltä ei suojaa mikään. Ne hilluu tanssilattiallakin niin ,että meikit roiskuu hikiseltä naamalta pitkin seiniä ja jos ne istuu baaritiskillä niin ne istuu KAIKKIEN vieressä. 🤮

Huomaatteko mammat, miten hyvin ylipaino ja silmälasit toimivat miehiä vastaan. Jopa täällä :D

Vierailija
30/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heterous ei tarkoita sitä, että haluaa jatkuivasti jotain limaisia äijiä läähättämään kylkeensä. 

Niin? Mutta kun todellisuudessa kukaan ei saa jatkuvasti limaisia äijiä kylkeensä läähättämään. Sitä paitsi on itsensä alentamista esittää varattua saadakseen olla rauhassa. Sinkkukin saa sanoa "ei." Kannattaa ihan opetella.

Vierailija
31/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida olla kokemusta asiakaspalveluityöstä, jossa joku ressukka tulkitsee aspan virkaystävällisyyden ns. väärin ja alkaa ravata siinä tiskillä päivittäin osoittamassa ihastustaan. Jotkut odottelevat aspan töistä pääsyä, pyytelevät treffeille tai lähtevät huomaamatta seuraamaan.

Onneksi tällainen pahin skenaario on tosi harvinaista, mutta sellaistakin on tapahtunut.

Ja onneksi kesyimpien tapausten tunteet voi saada jäähdytettyä kultarenkaalla nimettömässä.

Vaihdoin puhelinaspaan ihan vain siksi, etten enää jaksanut inceleiden päiväunia. Puhelimessa saa sentään linjan poikki, jos tulee paha paikka. 

t. eri

Vierailija
32/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mutta kun todellisuudessa kukaan ei saa jatkuvasti limaisia äijiä kylkeensä läähättämään. Sitä paitsi on itsensä alentamista esittää varattua saadakseen olla rauhassa. Sinkkukin saa sanoa "ei." Kannattaa ihan opetella.

Sä et sitten kovin paljoa ole todellisuudessa käynyt. Olisikin niin, että saisi olla rauhassa ihan vain sillä, että sanoo ei.

t. baarityöntekijä

Vierailija
33/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan sellaiselta joka pitää sormusta sormessa ettei vaan tulisi isketyksi 😂  helpointa olisi jos sanoisi olevansa yyhhoo, silloin kukaan ei lähestyisi tautiriskin takia. 

Vierailija
34/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sitä ei- sanaa ei kunnioiteta ellei sano olevansa varattu. "Miehen omaisuutta" kunnioitetaan, ei naisen tahtoa olla rauhassa. Valitettavasti liian usein näin. 

Vierailija
35/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai alkunsa aikuiskoulutuksessa jossa oppilaista tuli riesa. Yksinkertaista ja toimivaa. Ei tartte mitään selitellä. 

Oli myös ulkomaalaisia (ei Eurooppalaisia) ja joku sanoi että kuunnellaan sua kun olet niin nätti - ei me muuten... 

Vierailija
36/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmin "alennan" itseni kuin toistelen miljoona kertaa ei tampioille, jolle se yksi ei tarkoittaa samaa kuin "älä missään nimessä lähde pois vaan vonkaa kahta kauheammin, koska se kuitenkin vain esittää hankalastitavoiteltavaa"

Vierailija
37/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Missä teitä miehet lähestyy niin paljon, että pitää sormuaksia pitää?

Vierailija
38/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et taidakaan olla myöskään nainen.

Vierailija
39/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Missä teitä miehet lähestyy niin paljon, että pitää sormuaksia pitää?

Melkein missä vaan. No gynellä on saanut olla toistaiseksi rauhassa. Noin muuten lähestymisiä tapahtuu kaikkialla bussipysäkistä baaritiskille ja lätkämatsista Prisman hyllyjen väliin. 

Vierailija
40/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tuo ratkaisun ahdistavaan pulmaanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi