Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muu kuin minä joka käyttänyt sormusta, jotta saisi olla miehiltä rauhassa?

Vierailija
15.04.2024 |

Onko joku muu kuin minä joka käyttänyt sormusta, jotta saisi olla miehiltä rauhassa?847

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa silmälasit, et tarvitse sormusta. Vielä vähän ylipainoa.

Ne on kyllä hirvityksiä, rillipäiset läskit. Niiltä ei suojaa mikään. Ne hilluu tanssilattiallakin niin ,että meikit roiskuu hikiseltä naamalta pitkin seiniä ja jos ne istuu baaritiskillä niin ne istuu KAIKKIEN vieressä. 🤮

Kuulostaa ihan sellaiselta joka pitää sormusta sormessa ettei vaan tulisi isketyksi 😂  helpointa olisi jos sanoisi olevansa yyhhoo, silloin kukaan ei lähestyisi tautiriskin takia. 

Minkä v.i tun tautiriskin? Niistä lapsistako jotain tauteja tulee?.

Yyhoo naisilla sukupuolitaudit ovat hyvin yleisiä ja varsinkin kunnon naisiin verrattuna moninkertainen johtuen jakelumäärien erosta.

Vierailija
82/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otin sormuksen pois, jotta saan olla naisilta rauhassa.

Tämä on muuten totta kuin taivahan taatto. Miehellä sormus ja pieni lapsi ovat varmimpia naismagneetteja. Ilman sormusta saa olla varmasti rauhassa, koska kukaan nainen ei katso päinkään.

Pitäisikö ottaa lapsi mukaan baariin..sormus mulla jo onkin.

Hanki koiranpentu. Näet enemmän avonaisia kaula-aukkoja kuin koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen ulkomailla laitan sormuksen jotta ei tulla iskemään vaan korkeintaan kaveripohjalla juttelemaan. Luulevat että mulla on mies ja ainakin etelän maissa sitä kunnioitetaan. 

Eikö lomaromanssi kiinnostaisi? 

Ei kiinnosta. Kiva paikallisten miesten kanssa on jutella, mutta näpit irti!!!! Mä en halua satunnaisia "lomarakkauksia". 

Vierailija
84/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on kyllä hirvityksiä, rillipäiset läskit. Niiltä ei suojaa mikään. Ne hilluu tanssilattiallakin niin ,että meikit roiskuu hikiseltä naamalta pitkin seiniä ja jos ne istuu baaritiskillä niin ne istuu KAIKKIEN vieressä. 🤮

Kuulostaa ihan sellaiselta joka pitää sormusta sormessa ettei vaan tulisi isketyksi 😂  helpointa olisi jos sanoisi olevansa yyhhoo, silloin kukaan ei lähestyisi tautiriskin takia. 

Yyhoo naisilla sukupuolitaudit ovat hyvin yleisiä ja varsinkin kunnon naisiin ver

Meinaatko vakavissasi, että yh-äiti on kovinkin kuumaa tavaraa seksiä haluavien keskuudessa :D:D Missä ne halukkaat sen yh:n edes tapaisivat, kun se on jatkuvasti lastensa kanssa. 

Vierailija
85/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan olla aivan rauhassa ilman sormustakin. Olen kuin näkymätön suurimmalle osalle ja niille jotka minut näkee olen ilmeisen vastenmielinen, koska ilme näillä miehillä on jotenkin ylenkatsova ja halveksiva.

Vierailija
86/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yyhoo naisilla sukupuolitaudit ovat hyvin yleisiä ja varsinkin kunnon naisiin ver

Yhdestäkin seksikerrasta voi tulla raskaaksi.

Vierailija
87/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko mammat, miten hyvin ylipaino ja silmälasit toimivat miehiä vastaan. Jopa täällä :D

No en menisi vannomaan, koska täällä pyörii edelleen aika paljon miehiä vaikka väittävät että kaikki palstamammat ovat rumia ja miehettömiä.

Milloin mammasta on tullut deittipalsta?

En tiedä mut

Näin miehenä vietän aikaa täällä, koska tämä on keskustelupalsta ja haluan keskustella. 

Vierailija
88/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin missään baarissa tai ravintolassa tulee vastaan normi mitoissa olevaa naista joten yhden kerran sadasta tulee ketään lähestyttyä. 

Vierailija
89/90 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin harvoin missään baarissa tai ravintolassa tulee vastaan normi mitoissa olevaa naista joten yhden kerran sadasta tulee ketään lähestyttyä. 

Vielä harvemmin törmää fiksuun, hyväkäytöksiseen ja siistiin mieheen. 

Vierailija
90/90 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äitejä ei olisi ilman vastuuntunnottomia miehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme