Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku muu kuin minä joka käyttänyt sormusta, jotta saisi olla miehiltä rauhassa?

Vierailija
15.04.2024 |

Onko joku muu kuin minä joka käyttänyt sormusta, jotta saisi olla miehiltä rauhassa?847

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otin sormuksen pois, jotta saan olla naisilta rauhassa.

Tämä on muuten totta kuin taivahan taatto. Miehellä sormus ja pieni lapsi ovat varmimpia naismagneetteja. Ilman sormusta saa olla varmasti rauhassa, koska kukaan nainen ei katso päinkään.

Nope, en varmana koskisi sellaiseen.

Et uskokaan kuinka moni muu koskisi.

Vierailija
62/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Missä teitä miehet lähestyy niin paljon, että pitää sormuaksia pitää?

Ihan kaupassa käydessä. 55 N.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kylläkin saanut olla miehiltä rauhassa, ilman sormustakin.

Aviliitossa olen ja minulla on olemassakin vain vihkisormus. Kihlasormuksia emme ostaneet ollenkaan.

Molempien meidän sormuksissa on vihkimispäivän kaiverrus.

Kaksi lasta on perheessämme ja se riittää meille.

Kyllä se on ihmisestä itsestään kiinni, miten miehet tarraa kiinni, flirttaa ja ehdottelee kaikenlaista.

Hyvin olen työelämässä pärjännyt kaikenlaisten miesten kanssa ja seurassa, fiksulla ja asiallisella käytöksellä.   Vaikkei edes aina ole ollut vihkisormus ollut kädessä.

Ihme selittelyä sulla. 

Vierailija
64/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humble brag.

Vierailija
65/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta kuin taivahan taatto. Miehellä sormus ja pieni lapsi ovat varmimpia naismagneetteja. Ilman sormusta saa olla varmasti rauhassa, koska kukaan nainen ei katso päinkään.

Pitäisikö ottaa lapsi mukaan baariin..sormus mulla jo onkin.

Vierailija
66/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kun lukee, muistaa taas olla kiitollinen siitä, että naama on kuin petolinnun peräpää. Ei vahingossakaan kukaan lähesty :D

Vierailija
67/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon, mutta on meitäkin joita en todellakaan kiinnosta varatut pikkulasten isät.

Vierailija
68/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen ulkomailla laitan sormuksen jotta ei tulla iskemään vaan korkeintaan kaveripohjalla juttelemaan. Luulevat että mulla on mies ja ainakin etelän maissa sitä kunnioitetaan. 

Eikö lomaromanssi kiinnostaisi? 

Vierailija
69/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaupassa käydessä. 55 N.

Nyt mummo huijaa 😂 

Vierailija
70/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä kun lukee, muistaa taas olla kiitollinen siitä, että naama on kuin petolinnun peräpää. Ei vahingossakaan kukaan lähesty :D

Ei se voi olla siitä kiinni, koska kauniitakaan ei lähestytä...

Vierailija
71/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lezoo lehmä

Vierailija
72/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se voi olla siitä kiinni, koska kauniitakaan ei lähestytä...

Tuohan ei pidä paikkaansa.

t. kauniin nuoren kassaneidin keski-ikäinen työkaveri

Vierailija
73/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskon, mutta on meitäkin joita en todellakaan kiinnosta varatut pikkulasten isät.

Ihan samalla tavalla kuin on meitäkin, joille on ihan sama onko naisella sormusta vaiko ei ole. Eikä sormuksen puuttuessa ainoa vaihtoehto ole se, että pitää heti lähentyä.

Vierailija
74/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommaa silmälasit, et tarvitse sormusta. Vielä vähän ylipainoa.

Ne on kyllä hirvityksiä, rillipäiset läskit. Niiltä ei suojaa mikään. Ne hilluu tanssilattiallakin niin ,että meikit roiskuu hikiseltä naamalta pitkin seiniä ja jos ne istuu baaritiskillä niin ne istuu KAIKKIEN vieressä. 🤮

Kuulostaa ihan sellaiselta joka pitää sormusta sormessa ettei vaan tulisi isketyksi 😂  helpointa olisi jos sanoisi olevansa yyhhoo, silloin kukaan ei lähestyisi tautiriskin takia. 

Minkä v.i tun tautiriskin? Niistä lapsistako jotain tauteja tulee?.

Vierailija
75/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä mun ulkonäöllä on saanut olla rauhassa teinivuosista saakka ja vanhaksi piiaksi jäin. 

Vierailija
76/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on kyllä hirvityksiä, rillipäiset läskit. Niiltä ei suojaa mikään. Ne hilluu tanssilattiallakin niin ,että meikit roiskuu hikiseltä naamalta pitkin seiniä ja jos ne istuu baaritiskillä niin ne istuu KAIKKIEN vieressä. 🤮

Huomaatteko mammat, miten hyvin ylipaino ja silmälasit toimivat miehiä vastaan. Jopa täällä :D

No en menisi vannomaan, koska täällä pyörii edelleen aika paljon miehiä vaikka väittävät että kaikki palstamammat ovat rumia ja miehettömiä.

Palstamammoilta saa niin helposti pimppiä. Se on se juttu. Ei kukaan sitä naamaa pane .

Vierailija
77/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä vaan toimii päinvastoin, jos ei sormusta niin naiset ei kiinnostu ravintolassa.  Pidän sormusta vain kun reissussa ilman puolisoa.

Vierailija
78/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida olla hetero, jos miesten lähestymiset ovat noin vastenmielisiä. En minäkään aina jaksa, mutta en myöskään koe tarvetta tehdä kaiken maailman temppuja, jotta kukaan ei ikinä sanoisi vahingossakaan minulle sanaakaan missään. 

Heterous ei tarkoita sitä, että haluaa jatkuivasti jotain limaisia äijiä läähättämään kylkeensä. 

Ei niin, sitä kutsutaan homoudeksi.

Homot tietääkseni ovat kiinnostuneita nimenomaan miehistä. Mutta en usko, että homotkaan jatkuvasti haluavat limaisia äijiä läähättämään kylkeensä. 

Kyllä me halutaan. Ja taakse.

Vierailija
79/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä mun ulkonäöllä on saanut olla rauhassa teinivuosista saakka ja vanhaksi piiaksi jäin. 

Mä en omasta mielestäni ole edes ruma, mutta silti olen elänyt yli 40 vuotta ilman, että yksikään munallinen henkilö on lähestynyt iskemismielessä. Ei kyllä munattomiakaan ole niillä asioilla näkynyt :D

N41

Vierailija
80/90 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko mammat, miten hyvin ylipaino ja silmälasit toimivat miehiä vastaan. Jopa täällä :D

No en menisi vannomaan, koska täällä pyörii edelleen aika paljon miehiä vaikka väittävät että kaikki palstamammat ovat rumia ja miehettömiä.

Milloin mammasta on tullut deittipalsta?

En tiedä mutta ihmettelen kovasti miksi jotkutt miehet viettävät täällä aikaansa kun niin vahvasti vihaavat mammoja. Joku äititrauma kenties?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän