Mua luultiin taas alle kolmekymppiseksi
Kommentit (48)
Minulla sama 41-vuotiaana, mutta tiedän, että minussa hämää se, että olen vain 153cm, minulla on korkea ääni, pukeudun omituisesti ja akne iho (ei tule ryppyjä, mutta kipeitä näppylöitä senkin edestä, prkl, hoidetaan juuri lääkkeillä).
Meillä tämä vauvanaamaisuus kulkee suvussa. Samoin autismi ja autismille on tyypillistä, että näyttää usein ikäistään nuoremmalta, mukaanlukien pukeutuminen ja käytös. Ja mikäs muu minä kuin autisti...
Pittää nyt äkkiä ostaa kaikki väkevät ennenku kallistuu, saa sitten ihon näyttään vanhemmalta.
Oliko mathu joka kysyi? Eivät erota neljätoista vuotiasta nrlikymppisestä.
Minua luullaan useasti 80vuotiaaksi vaikka olen 5kymppinen,peiliä kun katson siellä on 3kymppinen pojankoltiainen, taidampa lähteä illalla diskoon, jospa sieltä löytyisi joku Jessica 20v.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama 41-vuotiaana, mutta tiedän, että minussa hämää se, että olen vain 153cm, minulla on korkea ääni, pukeudun omituisesti ja akne iho (ei tule ryppyjä, mutta kipeitä näppylöitä senkin edestä, prkl, hoidetaan juuri lääkkeillä).
Meillä tämä vauvanaamaisuus kulkee suvussa. Samoin autismi ja autismille on tyypillistä, että näyttää usein ikäistään nuoremmalta, mukaanlukien pukeutuminen ja käytös. Ja mikäs muu minä kuin autisti...
Minä olen pitkä, matalaääninen ja hyväihoinen enkä pukeudu omituisesti. Näytän vaan ikäistäni nuoremmalta.
Ap
Ylipaino tekee vanhemmaksi.. Lihavia nykyään niin paljon ja se läskin määrä tekee jokaisesta kantajastaan vanhemman näköisen. Sen takia ikää on nykyään niin vaikeaa arvioida.
Vierailija kirjoitti:
En usko että johtuu pituudesta, olen nimittäin 182cm ja mua on aina erehdytty luulemaan n. 20-23v. Luulen että johtuu neoteenisistä piirteistä kasvoissa. Voi googlettaa.
Minä taas olen 56 , ja minua luullaan eläkeläiseksi.....tasan ei käy nallekarkit.
Johtuuko siitä, että olen läski? Auttaako laihtuminen? ( olen laihiksella) Kaksoisleuka, hamsterinposket, pallomaha jne?
Joo, johtuu....
Naama kyllä varmaan roikkuu laihtumisen jälkeen, ja maha.
minua on koko ikäni luultu alle 100-vuotiaaksi
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen 56 , ja minua luullaan eläkeläiseksi.....tasan ei käy nallekarkit.
Johtuuko siitä, että olen läski? Auttaako laihtuminen? ( olen laihiksella) Kaksoisleuka, hamsterinposket, pallomaha jne?
Joo, johtuu....
Naama kyllä varmaan roikkuu laihtumisen jälkeen, ja maha.
Eii tuossa iässä enää voi näyttää 20v :D
Aina tätä samaa jankkaanista. Ikää on oikeasti vaikea arvioida. Kassalla voi olla myös likinäköinen henkilö, joten hän kysyy paperit ehkä melkein kaikilta?
Jokainen on ihan itsensä näköinen. Miksi tämä totuus ei kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
23v loukkaannuin kun keppanaa ostaessa kysytttiin papereita .nyt 50v "loukkaannuin," kun alkon myyjä sanoi, sulta en kysy papereita.
Itsehän olin aikoinaan 18-v synttäreiden kunniaksi siideriostoksilla, ja sitä pettymyksen määrää, kun ei edes pyydetty henkkareita.
Sinulta siis kysyttiin paperit kun ostit tupakkaa tai viinaa? Ettei myyjä tehnyt sitä uteliaisuuttaan että näki minkä ikäinen mummo yrittää epätoivoisesti näyttää teiniltä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne Alkossa kysyy.
t. 46v
En käynyt Alkossa, uusi tuttava teki tämän arvion.
Ap
Jos Alko kysyy, siellä tehdään se ulkonäön perusteella.
Jos uusi tuttavuus kysyy, kyse voi olla myös persoonastasi. Mielestäni se ei sitten olisi välttämättä enää kohteliaisuus. Näin on käynyt itsellenikin, ja valitettavasti sillä on vaikutusta työpaikalla, jos pidetään nuorena tytönheitukkana eikä asiantuntevana aikuisena. Saa miettimään.
Oispa kaljaa. En lähe yrittään ostaan, kun ei o voimassaolevia henkkareita, eikä vanhat kelpaa. LOL.
t:41v
Haa, joku uskoi! Ei minua ole luultu yhtään nuoremmaksi kuin olen. Halusin vain kokeilla kuinka moneen menee täydestä.
Ap
Onko farmariasua ja tennaria jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Haa, joku uskoi! Ei minua ole luultu yhtään nuoremmaksi kuin olen. Halusin vain kokeilla kuinka moneen menee täydestä.
Ap
Älä viitsi vale-ap trollata..
Ap
Ok..