Mua luultiin taas alle kolmekymppiseksi
Kommentit (48)
Tänään kävelin alakoulun ohi ulkoiluvaatteissa, ja lapset pyysivät leikkimään. Olen 31 parin viikon päästä.
Sama juttu alkossa, aina kysytään. Liekö siinä sitten syy, että kuljen pääosin rässiliivi ja punk-henkiset revityt ja paikatut farkut jalassa. Ei kai oleteta, että kolmikymppinen vois noin pukeutua.
Näytit varmaan niin väsyneeltä ja ryytyneeltä, että se kassa halusi piristää sua. Ja onnistui siinä 😍
Vierailija kirjoitti:
Näytit varmaan niin väsyneeltä ja ryytyneeltä, että se kassa halusi piristää sua. Ja onnistui siinä 😍
Ei ollut mitään kassaa.
Ap
Nuoriso aina kysyy minulta papereita. Olen kohta 40. Eikö ne tunnista miltä näyttää minkäkin ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
Multa kysyttiin paperit 53-vuotiaana, kun ostin kaupasta pari lonkeroa. Enkä oo alkoholisti tai sen näköinen..
Miksi luulet että alkoholisteilta kysyttäisiin herkemmin papereita kuin kohtuukäyttäjiltä? Kyllä ikä on se juttu, ei kiskottu viinan määrä.
Vierailija kirjoitti:
Näytätte ikäiseltänne, mutta osa alle 30 vuotiaista näyttää yli 40 vuotiaasta. Siksi kassat kysyvät henkkareita muiltakin kuin alle- ja noin 30 vuotiailta
Suomi on kyllä naurettava pikku-amerikka sääntöineen.
On luultu silloinkin, kun olen vaan kävellyt vastaan ja sanonut moi.
Ap