*~* KULTAINEN 60-luku, viikko 4 *~*
Ei ollut aloitusta, joten tein sellaisen :)
Hyvää huomenta kaikille ja mukavaa alkanutta viikkoa! Pinoutukaatten, olkaa hyvä :)
Kommentit (74)
Onnitteluista. Mutta asia on kuitenkin harkinnassa tämän vauvan kanssa. Olihan tuo hätkähdyttävää jälleen, kun näki pienen pienen möykyn ultrassa, jossa sydän sykki!
Mies on työmatkalla ja palaa perjantai-iltana. Tänään hän kyllä kuuli uutisen, toisessa päässä oli pitkä hiljaisuus - sitten tuli hiljainen joo...
En tunne Teitä " uusia" täällä, mutta hengessä olen mukana, onnea ja peukkuja, myös voimia ja jaksamisia sitä tarvitsijoille!
ihan ekaks pahoittelut Sävelasteikolle kokemuksestasi, anna kyynelten virrata ja sure suru pois, jonain päivänä kyyneleet kuivuvat ja päivä päivältä helpottaa, unohtaa toki ei voi milloinkaan !!
Tule jaksamisesi mukaan kertomaan meille kuulumisia !!
Elmalle onnittelut onnellistista ultrakuulumisista !!
Kirjoitin eilen teille iltavuorossa pitkät jutut mutta hups heijaa ne vaan
hävisi merkillisesti jonnekkin ja mulla meni hermot !!
Täällä oli keskusteltu jos jonkinlaisista ompeluksista ja pelaamisista ja täytyy sanoa että iltapuhteissa meillä on ollut niin hiljaista etten muista koska viimeks olisi ollut peräti viikontauko niinkuin nyt on ollut ja sen kyllä huomaa kun tuo mies alkaa olemaan puuteessaan niin kiukkuinen !!
Tänään nappasin vikan ihanan lilan pienen pillerin ( clomin ) ja täytyy sanoa, että kyllä se yks
Tänään oli kaiken muun yleisen sarvinen meillä niinkauan hyvin viihtyy kunhan vaan jotain pikkuisia pillereitä naamaani napsin oli ne sitten clomeja tai teroja ja sitten kun ei niitä ole tarjolla ykssarvinenkin menee matkoihinsa..
Jospa se taas tässä pikkuhiljaa helpottaa kunhan ens viikolla pääsen metsästämään afrikan tähteä ; -)
Vm.lle lohtuhalit kun se paska akka taas ferrarinsa kanssa kaahasi teille, tiedän tuntee kun kuukausi kuukauden jälkeen pettyy.
Mulla tulee nyt helmikuun alussa vuosi siitä kun kierukan poistatin enkä tuulimunaa kummempaa ole saanut aikaseksi !
Noh ei pitäis valittaa ja naukua kun on saanut jo 4 ihanaa muksua, enemmän kun olis kohtuudella voinut pyytää mutta minkäs teet kun sydämessä olis vapaana se yks pieni kolo sille iltatähdelle !!
Nyt on pakko lopettaa mutta oikein paljon haleja teille kaikille rakkaat ja kiitos kun olette olemassa täällä ompeluseuroja pyörittelemässä ja jutskailemassa !!
T. Isotikru kera toooooooosi pitkän ykssarvisen
sitä mun van piti sanoa, että ykssarvinen on tosi perso noille clomeille ja teroille, että niinkauan on paikalla kun niiitä on tarjolla !!
Sorry kaikki kirjoitusvirheet!!
Isotikru
Isotikru kirjoitti taas mun ajatukset... Että mitä tässä valittamaan... Mutta se kolo sitä pientä vauva varten vaan kasvaa ja kasvaa ja vaikka kuinka yrittää ajatella muita kivoja asioita tässä elämässä, ei vaan auta.
Mulla on niin surkee olo tänään, että itku ei ole kaukana. Eikä olo helpottunut yhtään, kun luin teidän kaikkiena kauniita sanoja sävelasteikolle...
Kokemuksesta kyllä tiedän, että kunhan kp:t lisääntyy, olokin kohenee. Joten rämmitään nyt täällä pohjilla pari päivää ja sitten ensi viikolla taas iloisempana riennetään kohti ovista...
Tsemppiä kierron loppuvaiheessa oleville. (huom. en käytä piinailijoille-sanaa)
vm69
P.S. anteeksi tää omanapailu!
Maailma meinasi romahtaa kun ei kotona ollut maitoa niin että olisi voinut aamupuuroa keittää. Yksisarvinen todellakin tykkää teroista ja varmaa clomeista vielä enemmän. Ärsyttää kun koko ajan tuntuu alavatsassa siltä, että täti on tulossa ja nyt on vasta kp21 ja sitten kun se tulee, niin v..ttaa vielä enemmän, siis pari viikkoa tätä iloista oloa.
Sävelasteikolle pahoittelut ja jaksuja.
Savelasteikolle pahoittelut...
Ei mulla oikeestaan mitaan uutta, kunhan valilla ilmoittelen etta taalla lueskelemassa kayn.. Peleja pelaillaan meillakin nykyisin aika laiskanlaisesti ja sen tosiaan huomaa ukkokullasta! On huomattavasti karttyisampi kun elaa ' vahilla varoilla' , heh .
Pahaa aklo-oloa on pukannut talla iikolla, ja ruuan laitto on piinaa. Onneks tuo mies on sita kultainentetta tosiaan tietaa tan olevan vaan ohimeneva vaihe, ja auttaa minka jaksaa; eilenkin teki meille lounaan valmiiksi! Eika muita hajuja paljon tarvii nuuskia paivan mittaan. Ja oma tekemiani korppuja mussutan minka ehdin, kun kilojakin tasta syomismaarasta on alkanu kertya!!
Muuten vointi on hyva ja edelleen toiveikas! Mies on yllyttanyt menemaan jo aikaisemmin laakariin, jos sitten ens viikolla uuden kuun kunniaksi?! Voikaa kaikki hyvin !!!
- levinia ja ' Hope' rv 6+4 -
Kiva huomata, että kirjoittelu vilkastuu! Vaikka vähän alavireisiäkin tekstejä sai lukea:-(
Kyllä tuli eilen yksisarvinen mieleen ja hymyilytti..Lähdin eilen viemään poikaa kouluun unenpöpperössä. Mulla on sellanen komee pipo, mitä ukko sanoo kukkaruukuksi. Sellanen musta munankuori, jossa on virkattu aika iso ruusu ohimolla. Kotona sitten riisuessa huomasin, että olin laittanut sen ruusun sojottamaan suoraan eteen..näytti aika hauskalta..
Mitä Elma tarkoitit, että " harkinnassa" ? Mieskö ei oikein tykännyt ajatuksesta? Kyllä hän varmaan lämpenee, kunhan vähän sulattelee ensin!
Mulla on aivan älyttömän kipee kurkku ja se vuorostaan valvotti viime yönä. Pelit on jääneet vähiin eikä näin pitkää taukoa ole ollut koskaan suhteemme aikana. Viikonloppuna tulee 2 viikkoa. Vitsailin kyllä siellä kylpylälomalla, että nyt sait kyllä kuukauden annoksen, kun tuli köyrittyä useamman kerran päivässä. En kuitenkaan uskonut, että siinä oikeesti käy näin. Mies tulee illalla n. klo 21 kotiin ja meikäläinen uupuu sohvalle viim 21.30. Kai se tästä taas virkistyy sekin elämänalue, kun mitään kipuja tms. mulla ei ole.
Näin viime yönä unta, että vauva syntyi. Se piti jostain syystä ottaa vatsasta vähäksi aikaa pois. Se oli kuitenkin niin valmis ja terhakka vauva, että eihän sitä sinne enää millään takaisin saanut. Sukupuolta en saanut selville, mutta oli aika kaunis lapsi. Sitten olin sen vauvan kanssa uima-altaan reunalla ja esikoinen halusi mennä sellaseen putoukseen. Hän meinasi hukkua sinne, enkä pystynyt vauva sylissä auttamaan. Selvisi siitä kuitenkin. Alitajunta varmaan tekee töitä, että miten jaksan huomioida esikoisen tarpeet vauvan synnyttyä.
Pakkaspäivän jatkoja! Toivottavasti otsasarvet jäätyvät ja katkeavat pakkasessa..
S 18+1
No nyt on lunta ja pakkasta :)) Lumitöitä sai eilen tehdä tauotta.. niin plajon sitä pykäsi taivaalta alas. Mutta nyt on kaunista ja aurinkoinenkin paistaa :)
Sävelasteikolle suuren suuret lohtuhalit ja paljon voimia kestää menetys!! Kuten monet ovat sanoneet, älä jätä meitä. Tule kertomaan kuulumisia, purkamaan pahaa oloasi ja kenties uudestaan kuumeilemaan. Minä ainakin kaipaan " nasevia ajatuksiasi" .
Emmillä on sitten äippäloma alkanut :)) Mukavaahan se on aloittaa näin kauniissa säässä ja kaalilaatikot massussa :) Kaalilaatikko on minunkinherkkua, laitappa lankoja pitkin tulemaan.. vai joko söit kaiken ? ;) Toivottavasti miehesi pian paranee. Kyllä se niin on, että kun mies sairastaa niin on kuin pieni lapsi.. Tai pieni lapsikin on reippaampi potilas kuin aikuinen mies!!!
Kyllä minäkin hieman ihmettelin Elman plussaonnitteluja, mutta löysin hänen oman viestinsä sitten tuonnempaa.. Eli onnea rutkasti ja paaaaaljon vauvaliimaa!!!!
Isotikrulla ja Vm:llä on ihan samat aatokset kuin mulla. Elämä on mallillaan ja asiat hyvin. Kaksi ihanaa tyttöä (olkoonkin toinen murkkuiässä toinen uhmassa... ) olen jo saanut, mutta silti on vielä se vauvan kokoinen kolo olemassa. Luulen kyllä, että mun koloni ei täyty koskaan.. olen sellainen krooninen kuumeilija. Vaikka yksi lapsi vielä suotaisiin, niin se kolo olisi silti olemassa :))
Vai on Senniinalla kipeä kurkku ja kukkaruukku päässä ;) Hitsi kun nauratti tuo sinun pipokuvaus ;) Hui miten paljon sulla on jo viikkoja.. puoliväli kohta plakkarissa :))
Omanapa ei kummempi. Oviksesta ei vielä minkäänlaisia merkkejä.. kaippa tuo vloppuna tulee jos on ylipäätään tullakseen.
Voikaa hyvin!!
ANI
tuon ylälaidassa ärsyttävästi pomppivan Perhe -lehden mainoksen, jossa Tuuli Matinsalon&kumpp. kertovat nukkuvansa perhepedissä. Niillä ei varmaan pidetä peli-iltoja, ehkä mies saa työn puolesta painia tarpeekseen...
kommentin takia :)))
Mulle tulee tuo kyseinen Perhe-lehti, ja kyllä asiaa hieman ihmettelin, kun tuo " pomppiva numero" ilmestyi. Asia on varmaan kuten Ankkis sanoi.. mies saa töissään painia tarpeeksi, niin ei vaimon selätyksestä enää saa pisteitä ;)
Tää nyt oli vaan tämmöinen pikavisiitti, mies kuorsaa sohvalla ja pikkulikka omassa sängyssään. Olen varmaan niin väsyneen näköinen kotiäiti, kun kaikki talossa olevat nukkuu :))
ANI
Sävelasteikolle pahoittelut ja jaksamista. Sitten kun jaksat palaahan seuraan mukavaan kertomaan kuulumisia.
Elmalle onnittelut! Jotenkin jäi vähän epävarma olo että eikös se ole ihan mukavaa kun pieni ilmoittaa tulostaan? Kyllä ne miehet siitä pehmenee ajan myötä niin on käynyt meilläkin vaikka ihan yhteen pekkaan yritettiin tätä raskautta.
Peli-iltaa edelleen odottelen:) Lie täällä minä enemmän puutteessa tai tunnen puutetta enemmän kuin mies. Jotenkin vaan sitten kun olisi aika alkaa pelamaan niin minua ahdistaa mahasta ja fiilis häviää. Kohtahan sitä voi alkaa muutenkin pehmittämään tuota rööriä vauvalle eikös ne pelit vaikuta siihen:)
Täällä taloa lämmittäessä päivä mennyt kun ulkona kova pakkanen ei oikein uloskaan viitsi lähteä.
Teti
Hiljaista on pinossa kuin huopatossutehtaassa ;) Täällä lännessä sataa nolla-asteista lunta (lue: märkää)ja tuulee kovasti. *hhhhrr*
Toivottavasti Tetin peli-ilta pääsi alkamaan ;) Kyllähän sitä sanotaan, että synnytyksen lähestyessä (ja varsinkin monilla la:n jo mentyä) asiaan vaikuttaisi kolme ässää: sauna, siivous ja seksi :) Tuosta viimeisimmästä moni on saanut kuulemma lähtökäskyn synnärille :))
Tulossa ihan rauhallinen viikonloppu. Se on ihan tervetullut viime viikkoisen hautajaisvlopun jälkeen. Oli kyllä tarkoitus lähteä sunnuntaina Hesaan Muotimessuille, mutta pitäisi saada sisäänpääsy jostain. Olin siellä 8 vuotta mukana näytteilleasettajana, ja nyt olisi kiva mennä moikkaan tuttuja parin vuoden tauon jälkeen :) No, pitää ottaa yhteyttä pariin tuttuun josko sisäänpääsy järjestyisi.
Saatanpa palailla vielä tänään lukemaan kuulumisianne, eli pinolle hop hop :))
ANI
Tuulee niin, että matot lenteli terassin kaiteelta hankeen.
Eli täällä vietän kotipäivää siivoten.
Eli, siitä se lähtee... illalla saunotaan ja jos sitten se kolmaskin ässä illemmalla. Vaikkei tässä synnytys olekaan käsillä, niin ihan mukava yhtälö kumminkin. No joo, ei voi, vaikka vuotokin on niukahkoa tänään ollut, niin pitänee odotella vielä pari päivää.
Hyvää viikonlopua kaikille!!
vm69
siivoomaan vissiin ruvettava täälläkin. Alkaa taas ahistaa tuo vauvan liikkumattomuus. Ja vielä 13 päivää neuvolaan:-( Sori, kun tätä aina jauhan, mutta kun se nyt sattuu olemaan päällimmäinen asia mun päässä. Taidan mennä lumitöihin riehumaan pahaa oloa pois. Ei muutaku kyrdepipo päähän.
t.Senniina & liikkumaton lapsi (olis hyvä nimi bändille..)
Siivousta se pitäisi täälläkin aloitella, mutta taidanpa odottaa apujoukkoja mukaan!. Kun en asu täällä yksin, niin en aio yksin siivotakaan!
Aamulla kun lähdin liikenteeseen tarkistin kahteen kertaan, ettei mun pipon ruusuke ole otsalla kuten Senniinalla ;)
Koska mulle jo kerran kävi samoin kun sulle Senniina, sen pissanäytteen kanssa! Uunohdin aamulla unenpöpperössä pissata purkkiin... Ei muuta kun seuraavana aamuna uusi yritys!
Ja vielä sulla on piinaavat 13 päivää kunnes pääset neuvolaan. Ärsyttävää! Ihanasti osaat kyllä repiä tota huumoria vähemmän hauskoistakin asioista. Ja tuo liikkumaton lapsihan saattaa vielä muutta vaikka millaiseksi teknotiinaksi kun vauhtiin pääsee.
Onneksi itse pääsen ensi viikolla neuvolaan tarkistuttamaan, että kaikki on okei. Nyt ei pariin päivään kuulunut edes " perhosen hipsutuksia" vatsasta. Eilen illalla sitten kun sohvalla makasin, vähän tyyppi ilmeisesti yritti töniä koiraa masun vierestä pois kun hipsutukset palasi ja nyt ei ainakaan ollut ilmaa - vaikka sitä " Emmin kaalilaatikkoa" söikin.
Muuten Emmi, voisit tulla antamaan viikonlopun ruokavinkit!
Pelionnea viikonloppuun sitä tarvitseville, nythän on lotossakin jättipotti - tiedä vaikka tulisi kaksi...
-valdevina-
Onnittelut Elmalle plussasta, olin minäkin jotenkin missannut tuon plussauutisen.
Senniina, ymmärrän täysin että on mielessä ne liikkeet koko ajan. Mutta etkös ollutkin jo tuntenut jotain liikkeitä? En minäkään sitten kun en silloin viikko sitten ensimmäisen kerran vasta tunsin niin ole edes joka päivä huomannut. Nyt olen tänään ja eilen vasta kahtena peräkkäisenä päivänä tässä istuskellessa tuntenut liikkeet. Melkein koko ajan niitä yrittää kytätä. Minä taas tunsin eilen illalla sellaisen pistoksen alavatsassa, tai ennemminkin nipistyksen. Toivottavasti ei mitään huonoa merkkaa.
Rautatablettien syönti täytyy aloitaa, hg alkaa olla jo tuolla sadan pinnassa, ilmankos on varsinkin iltaisin paleltanut ja väsyttänyt.
Eilen sitten hankittiin vauvalle ihka ensimmäiset tavara eli turvaistuin kun möivät tuolla yhdessä liikkeessä viime vuoden kuoseja ja malleja halvemmalla. Sitten katseltiin sellaista hoitotasoa putkijaloilla, missä on amme samassa. Meillä yläkerran kylppäri kun on pieni ja siinä on kyllä suihku, mutta ei me sitä ikinä käytetä, kastuu koko vessa. Mutta on siinä makkareiden vieressä. On sitten pesu- ja vaipanvaihtopiste siinä lähellä. Muuta pöytätasoa kun siinä vessassa ei ole. Mutta senpä ehtii sitten myöhemminkin.
Vielä olen pantannut kertomista, jos sitten maanantaina kertoisi pomolle. En minä sitä kertomista pelkää, vaikka kuinka pomo kiroilisi. Tiedän vain että sitten kun kerron niin asia varmaan leviää sen jälkeen kulovalkean tavoin ja sitä tässä vähän jarruttelen. Jos noituu sitä etten ole aiemmin kertonut niin jospa sanoisi että noudatan vain tässä talon politiikkaa, pantataan ehkä oleellisiakin asioita, kerrotaan asioista vain kun on ihan pakko ja silloinkin viime tingassa¿Joo, meinaa taas yksisarvista välillä täälläkin pukata¿ Onneksi on vain pari tuntia ja sitten viikonlopun viettoon!
Järkyttävä ilma, luna tulee ja tuulee niin ettei pystyssä meinaa pysyä (jos siis ulos menisi). Pitää lähteä ajoissa töistä ajelemaan, on taas varmasti liikenne tukossa.
Jaahas, kohta onkin kahvitauon paikka =)
Kaikille Moi :-))
Neuvolassa tuli käytyä, ja Ä-polille meni lähete, eli kättärille pääsen jo ensi viikolla. Lähetteeseen löytyi kolme syytä: Daami oli kääntynyt raivotarjonnasta istuma asentoon, eli jalat ne siellä alamasulla on potkineet, hitto kun harmitti .. Miksi on kääntynyt taas noin päin (?) No th:n mielestä on parempi mennä kättärille ultraan (yesyesyes näkee vauvan ensi viikolla) Ja he saavat päättää miten edetään, jos ei käänny. Minä en SUOSTU, siihen että kääntäisivät, sanoin jo hoitajallekin, ja hän sanoi, ettei ketään voi pakottaa, joten sitten täytyy vain toivoa, että neiti kääntyy itse tai sektio-hieman himmensi olotilaa :-// Kaikki muuten ok, eli virtsa puhdas, painoa ' too much' ihmettelen vain millainen vaaka siellä nlassa on, kun kotona näyttää muutaman kilon vähemmän(?) Hb 130 (uskomatonta) mutta verenpaineet olleet aikas korkealla ihan jo kotonakin alapaine 85-90 ja yläpaine 125-140, joten th halusi, että sitäkin tsekataan, kuten häntä myös ihmetyttää tämä paino. Ja yläkäyrille mentiin SF-mitassakin oli mahtavat 33cm ja kolme viikkoa sitten oli 27.5cm (muistaakseni) Voitte siis vain kuvitella miten iso masu mulla on :-)) Ja rintaliiveissäkin siirryin uusiin ulottuvuuksiin ;-))
Tytön sykkeet hyvät 146krt/min
Vauvani näen siis ensi viikolla ' mahtavaa'
valdevina: Nyt ei ole vinkin vinkkiä päässäni, kävin kaupassa, ja mietin mitä ostaa, ja otin hornetteja rasian ja sianlihaa yhden paketin, mitäköhän siitä sianlihasta tekisi ?? Kaalilaatikkoa laitoin pakkaseenkin, saa sitten ottaa, kun ei jaksa mitään laittaa. Kun teette seuraavan kerran pottumuussia niin laittakaa ainakin 1 pataatti joukkoon, se antaa ihanan makean maun ja oranssin värin, ja 1 raaka sipuli sinne sekaan ja avot. Kalaruokaa tekisi mieli, mutta täällä, kun ei ole hyvää kalakauppaa lähellä, pitäisi lähteä Helsinkiin saakka, hankkimaan uunikalaa naminami ..
Teti: Onkos sinun masu-asukki jo kääntynyt raivotarjontaan ? Miten olet muutoin voinnut, onko ollut supistuksia ja miten paljon ? Aattele mua ei ole tainnut supistaa vielä kertaakaan koko r-aikana :-? Onkos sinulle kertynyt paljon paljoa r-aikana ja ootko kärsinyt turvotuksesta ?
Senniina: Kyllä sen ymmärtää, että olet huolissasi ' omasta lapsestasi' Muuten ónko tuo kyrdepipo se kukkaruukkupipo ?? Täällä sataa lunta tuhatta ja sataa ja teitä ei voi mm. aurata kun sitä tulee koko ajan lisää, joten saas nähdä, miten pääsee eteenpäin muutaman tunnin kulutta.
Vm: hyvää SSS -päivää ja iltaa :-)) vai jäikö se kahteen ässään ?? No nythän on puheet ihan kuin oikeassa pokerissa, kaksi ässää, tuplaatko ?? haha ..
Nyt tytöt kyrdepipot pois päästä ja isotkyrdet otsilta pois, ja nauttimaan talvesta, lumesta ja tuiskusta. Oon muuten sokerihumalassa täällä, kun ostin lauantaipussin ja söin sen jo, ja vielä olis laskiaispulla jääkaapissa.
t. emmi rv-31+5
Lunta ja tuiskua täällä etelä-savossakin,mutta ei valiteta,tätä sitä on toivottu. No ei ihan tuota tuiskutuulta mutta tuulkoon nyt.
Siis emmillä alkanut äippäloma,hieno juttu. Nyt vain nautiskelet olosta.
Ja kohta päästään " ponnistamaan" tetin vauvaa maailmaan. Jokos sinä teti tiesit sukupuolen vai oletko sykkeestä ennustanut/arvaillut kumpaakaan?
Älä senniina suotta pyytele anteeksi että sinulla on lapsen liikkeet mielessä ja kirjoituksissa koko ajan. Niin on/olisi meillä jokaisella odottavalla mielessä. Kaikki on varmasti ihan hyvin ja niinkuin valdevina sanoi,ei tiedä mikä teknotiina siellä on kun syntyy.
Sinullakin valdevina jo paljon viikkoja kasassa,taidatte olla sonjaemman kanssa hyvin samoissa,vai?
Vm,kiva että alkaa jo pelilaudat olla " pölyistä puhtaana" ja nappulat hiottuna, ei muuta kuin ruletti pyörimään. Sinulla taisi kierto olla lyhyempi kuin mulla ja sitten mulla lisäksi menee vajaan viikon pidemmäksi(tod.näk) kuin normaali.No siitähän tämä ero syntyykin, miksi piinataan,ups,kuumeillaan eri aikaan vaikka lähtö oli lähes sama.
Kuinkas ankkiksen ja minean piina voi,siis vaikka ei piinaillakaan? Huvittaa oikein tämä oma idioottimaisuus noiden oireiden etsinnän suhteen. Alamahaa nippailee,rinnat arat,paleltaa....kaikkea mahdollista,toivo nostaa päätään kunnes tajuaa että niinhän ne oireet menee joka kuukausi. Vaikka kuinka yrittää niin korkealta tullaan ja kovaa....Nyt siis 27/32-eli ensi viikon puolivälin jälkeen ollaan viisaampia. Mutta se on kyllä erona että puristellut en ole enkä paiskonut olkani yli noita puolityhjiä pussiani joten rinnan aristus on hormonaalista tässä kierrossa.
Nyt päiväkahveelle,siellä on naminami pullaakin tänään tarjolla. Emmi,mitä teillä on viikonloppuna muuten ruokana? Helpottaisi paljon ostoksien tekemistä. Ajattelin kyllä tänä iltana laittaa leivinuuniin,yllätysyllätys,kaalilaatikkoa. Onneksi se uppoaa myös lapsiin.
Viikonlopun alkuja kaikille.
-pietu-
Ai tätäkö me odotettiin kaksi kuukautta...? Lunta on tullut niin paljon, ettei ovi meinaa aueta. On tuuli kasannut oikeen hienot dyynit.
Senniina: Yhdyn Pietun sanoihin, että älä suotta pyytele anteeksi. Minä kun jauhan omiani jo sen vuoksi, että menkat alkaa... Sulla sentään mielessäsi pyörii " asia joka on ihan eri luokkaa" . Mutta, olen ihan varma, että kaikki on kunnossa!! Ja tuo sun huumori, ihan mieletöntä. Nimittäin se bändin nimi. Oikein hyvää vointia sulle ja yritä olla huolehtimatta liikaa. Halit sun masullesi.
Ja Emmin tytölle myös halit!! Laitoin täältä rokkia soimaan, jotta alkaisi tanssimaan ja kääntyisi samantien oikeaan asentoon. Minä en ole ollut koskaan vastaavassa tilanteessa, mutta en myöskään suostuisi käänöön. Eräs kaveri kertoi aika epämillyttäviä kokemuksiaan siitä.
Täällä ollaan valmiina peleihin, jospa vaikka tänään pelattaisi ihan oikeilla pelikorteilla ja huomenissa sitten niillä vertauskuvallisilla. Mies jo ihan intoa täynnä ollut kaksi iltaa. En ymmärrä miksi, tavallisesti on ihan tyynenä menkka-aikaan.
Kaksi ässää - tuplaatko, täällä on niin hyviä juttuja, että väkisin alkaa unohtuu masennus..
Hyvää vointia ja ihanaa äippäloman jatkoa.
Pietu: Niinpä, mulla oli kierto lyhyt. Tai kun en tiedä mistä päivästä alkoi alusta. Ekasta vuotopäivästä(tuli vain vähän pyyhkiessä) vai siitä kun tuli kunnolla. Mutta parempi kun en tiedäkään niin varmasti. Jospa osaisin paremmin " ottaa rennosti" . Ihmeen vähän aikaa tätä vuotoa nyt on sitten ollut. Tänään ihan olematonta.
Jatka sinä vielä ... no sanotaan nyt, piinailua. Sitähän se mulla ainakin oli. Sellaiset oireet oli, että oksat pois. En viitsi edes kertoa, kun niin lupasin olla piinailematta.
Nyt mä kirjoitin liian paljon, kun unohdin mitä mun piti vielä muille kommentoida. Enkä mennyt vastaamaan niinkuin Senniina kerran neuvoi. No, saatanpa vielä iltasella poiketa.
vm69
Sävelasteikolle haleja ja voimia. Sanat on niin vähissä mutta älä kuitenkaan unohda meidän palstaa ja meitä,sitten kun jaksat...
-pietu-