Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* KULTAINEN 60-luku, viikko 4 *~*

22.01.2007 |

Ei ollut aloitusta, joten tein sellaisen :)

Hyvää huomenta kaikille ja mukavaa alkanutta viikkoa! Pinoutukaatten, olkaa hyvä :)

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun minäkin siivouksen lomasta...... tai lomasta ja lomasta. Imuroin tuvan ja takkahuoneen ja eteisen ja se saa riittää. Makuuhuoneet siivoan toiste. Lastenhuoneeseen ei meinaa edes jalka mahtua (lelut lattialla) saati sitten imuri ja oman makkarin siivosin paripäivää sitten.

VM; peli-iloitteluja :) puhtoisilta pöydiltä ;)

Emmi, älä sure, jos se tytsy on kääntynyt istumaan, se melko varmasti mahtuu kääntymään vielä takaisin. Ja istumaan ja takaisin ja istumaan ja takaisin siihen asti, että kylkiluissasi paukkuu...... Eräällä tuttavalla lapsi päätti vielä viime hetkellä synnytyslaitoksella kääntyä istumaan. Siinä sitten olivat veivanneet toisen takaisin ja mahan päältä pitelivät, ettei toinen kiepahtaisi uudestaan istumaan. On kuulemma lapsonen yhä tämänlainen viimehetken jäärä.

SSS voi auttaa synnytyksen lähestyessä, mutta olen myös kuullut, että äidin perinpohjainen rentoutuminen ja " olkoon sitten ja tulkoon koska haluaa, nyt loppui häätö-yritys" -asenne ovat auttaneet synnytyksen käynnistymisessä.

Senniina, älä anteeksi pyytele. Varmasti liikkeet ja niiden puuttuminen/ei-tuntuminen on mielessä. Minä sain tuntumaan sillain, että hiljaa saunassa makasin selälläni ja pidin kättä vatsalla. Silloin tunsin kalanpyrstön heilahduksen :) Sauna kai siksi, että on meillä ainoa hiljainen paikka, jossa saan olla rauhassa.

Nykyään, jos (lue: kun) yöllä herään, silloin tenavalla on liikuntatuokioita. Usein aamuyöstä paremmin kolmen jälkeen. Voi olla aiemminkin, tiedä sitten huomaako minun olevan hereillä(??????) vai melskaako ihan omia aikojaan. (Nyt taidan puksuttaa jossain rv 24+ tietämissä)

Ei tule mitään, on jatkettava hommia ja leivottava kahvihyvää työväelle. Ei siis proletariaatille, vaan meillä oleville työmiehille.

Vierailija
62/74 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaapas mitä ? Ettekö arvaa .. No äsken juuri soitti Ä-polin lääkäri ja sanoi, että kaikki arvoni on OK, eli normaalin rajoissa, ja vauvan asentoa alkavat ihmettelemään vasta viikolla 35, jollei ole kääntynyt raivotarjontaan itsekseen ennen sitä, joten Ä-poli käynti jäikin käymättä, ja juuri kun olin unelmoimassa, että saan nähdä oman pienokaisen ensi viikolla-haistakoot huilut :-)) Alapainekin pitää olla 95-100 luokkaa ennen kuin aletaan tutkimaan ja hutkimaan, ja se pitää olla noin korkea ihan päivittäin ei riitä että silloin tällöin, .. huh huh .. Sanoi, että kun kerran pissa on puhdas niin silloin ei ole huolen häivää. Ja lapsen asentoa ihmetellään 3vkon kuluttua. Ja painoa ei tarvitse kuulemma ihmetellä, kun raskaana kerran ollaan.

VM: Olen samaa mieltä täällä on parhaat jutut, mitä olen koskaan kuullut yhtikäs missään. Kaikenmaailman norjankielen kurssit ja kyrdepipot on tulleet tutuiksi ;-)) Kiitos haleista ja rokista, toivotaan että auttaa ..

Pietu: Toivotaan ettei tätsy kurvaa teille !!! Joo en kyllä todellakaan tiedä mitä laittaisi pataan porisemaan. Oishan tuolla sitä sianlihaa, mutta juuri nyt ei kiinnosta sika. Jos ottaisi tämän viikonlopun ihan rauhallisesti, ja unohtaisi koko keittiön.

Ja sonjaemman liikkeet lisääntyy .. kivakiva .. Itseä alkaa välillä harmittamaan, kun väsyttäisi, mutta tyttö tuolla masussa, joka istuu parhaillaan siellä on sellainen potkija, ettei anna mahdollisuutta uneen.

t. emmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietu, sun " oireet" on kuin meikäläisen ja lisäksi väsyttää. Ajattelin mennä jumppaan töiden jälkeen mutta saa nähdä jaksanko.

Emmi, olen Pinkertonin kanssa samoilla linjoilla, että tytsy kyllä mahtuu kääntymään vielä monet monituiset kerrat, jos haluaa. Ja jos ei halua, niin ei sekään ole niin kauhea asia. Mun esikoinen oli perätilassa, joka varmaksi havaittiin ultrassa rv38. Syntyi sitten viikkoa ennen laskettua aikaa suunnitellulla sectiolla ja kyllä oli siloinen ja kaunis kuin pieni nukke kun ei ollut liiskaantuuneena synnytyskanavassa tuntikausia. Siinä oli myös se mukava puoli, että tiesi koska vauva syntyy eikä tarvinnut odottaa ja odottaa kuten pikkuveljen kanssa, joka meni 2 viikkoa yliaikaiseksi ja syntyi silti sectiolla 20 tunnin synnyttelyn jälkeen. No, se synnytystarinoista.

Huomenna olis 40-vuotissynttärijuhlat tiedossa ja vastapainoksi myös 1-vuotisjuhlat.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
64/74 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on tosiaan hauskat jutut, kyrdepipot ja tuo sss pokeri on myö hauska.

Emmiille, meidän kaveri on ollut koko ajan raivotarjonnassa ei ole siitä mihinkään kääntyillyt. Toivotaan et pysyykin nyt ihan noin päin ettei tarvitse mitään kepulikonsteja käyttää. Suppareita minulla on jonkin verran ja nyt ovat kyllä jo muuttuneet napakammiksi kuin aikaisemmin. Painoa on tullut sellainen kymmenisen kiloa nyt voi olla jo rikki tuo kymppi. Minulla sama kokemus että kun kotona olen puntaroinut näyttää vähemmän kuin tuolla neuvolassa, sen takia olenkin lopettanut kotona puntaroinnin:) Maanantainna sitten neuvolaan tsekkaamaan.

Senniina elä ole huolissasi liikkeista ne ei minullakaan tuossa alussa tuntunut ja olin jo varma jossain vaiheessa että ei sielä enää mikään liiku. Sitten kun alkaa tuntua niin sitten tuntuu ja välillä toivoo että eikö voisi välillä ottaa pienet tirsat että sais äiskä olla rauhassa:)

Minulla taisi tuo kolmen S:n systeemit mennä sekaisin kun en tänään saanut siivottua mutta huomenna yritän todella päästä käsiksi hahaa pölyyn jota on joka paikassa:) jospa muut kaksi S:ää tulisi sitten ihan itsestään:)

Hyvää pokeri ja ruletti viikonloppua kaikille kultaisille!

Teti

Vierailija
65/74 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti Pinkerton,ankkis, teti, Vm jnejne .. Voi että menee jännäksi tämän kanssa, kääntyykö, eikö käänny, kääntyy, lyödäänkö vetoa tytöt, sopisi meille hyvin, kun ollaan tälläisiä pelihenkisiä naisia, vähän niin kuin raveissa :-))

Voi kökkö, teti oon todella kade sinulle, mistäköhän syystä, no painostasi :-// Miksi juuri mun piti olla tätä kaliiperiä, ketä lihoo niin ettei numerot vaakassa enää riitä. Ja selluliittiä on tullut reisiin ' miljoonakiloa' oikein houkuttelevan näköiset ovat. Saakos noita koskaan pois ? Sanokaa, että saa ... Silloin edes on jotakin lohduttavaa, mitä ajatella. En todellakaan tunne tuota naista ketä peilistä katsoo takaisin, ja välillä olen melkein tervehtinyt, kun olen aatellut, että vieraita on talossa ;-))

Nyt lähden suosiolla keittiöön, en syömään mutta ihailemaan jääkaapin sisältöä .. t.emmi

Vierailija
66/74 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkerton: Kiitos, joo odotellaan, että pöytä putsaantuu kokonaan. On sietten parempi pelailla.

Emmi: Kyllä ne kilot lähtee!!! Ja puhun kokemuksesta.

vm69

Vierailija
67/74 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jösses kun tuli tai oikeastaan sataa koko ajan lunta. Pari tuntia vierähti pihaa kolaten kevyesti. No aamulla sitten uusiksi.

Emmi,harmi sun puolesta kun ultra peruuntu. Jeps,minä lähden veikkaukseen mukaan ja veikkaan että typsy vielä kääntyy ympäri. Ja painosta älä ole huolissasi. Sinullahan on masussa niin vilkas neiti ettet ehdi paikallasi pysyä kun perässä menet joten paino varmasti tippuu.

Ankkis,kiva että näitä " oireita" on sullakin niin en ole ainoa " kahjo" näiden oireiden kanssa tässä kierrossa. Rintapussit ovat kyllä tooosi arat vaikka kiertopäiviä on vielä ensi viikon puoleen väliin saakka paaaaljon jälellä. Ei kai ne vielä voisi olla kipeät jos tärppi olisi käynyt,eihän?

No nyt pitämään seuraa vanhimmalle tytölle kun reppanalle tuli koulussa pieni kuume. Toivotaan että huomenna on jo parempi kun tytöt mielivät hiihtämään viikonlopun aikana.

Mukavaa viikonlopun alkua.

-pietu-

Vierailija
68/74 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinainen tervehdys teini-iästä tuo aloitus, tosi siistiä..

Juu, kyllä se kyrdepipo=kukkaruukku. Loistolakki:-)

Käytiin äsken pojan kanssa uimahallissa ja oli ihan mukavaa. Vähän vaihtelua ja virkistystä elämään. Kiitokset kaikille kannustavista sanoista! Mieli parantui huimasti.

Onkohan munkin hempat laskeneet alas, kun palelee aivan älyttömästi koko ajan. Sisällä on lämmintä rapiat 20 ja mulla perusasu: raappahousut+toppahousut, aluspaita, välipaita ja päällyspaita miel. villaa, villasukat ja karvatossut. Mulla pyörii lukemat yleensä tuolla 150:ssä, joten tippuminen sinne 120 tienooseenkin varmaan tuntuu.

En muistanut painaa dementianappulaa, joten kommentoinnit jää vähiin.

Vierailija
69/74 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä taas ollut vilkasta keskustelua ja kyllä tämä on aivan mahtavaa tekstiä ja huumoria mikä täällä meillä kukkii ! Upeaa naiset,

kyllä kelpaa kun itekseen saa harvasa päivää hihitella kun jutut muistuvat mieliin jos vaikka missä tilanteissa : -)töissä kesken palaverin ja kohta mut varmaan viedään jonnekkin laitoshoitoon kun kesken kaiken alan itekseni naureskelemaan kauppareissulla mm ihmisten hattuja katselemalla ..

SENNIINA mua alkoi naurattaa tuo sun kuvauksesi pukeutumisestasi kun mulla on asiakkaana kohta yks 90-v rouva jonka kanssa tuota kerrospukeutumista harrastetaan joka päivä oli kesä tai talvi..kaiken lisäksi tuo mummeli istuu aina tosi iso villapipo silmillä kun kuullema otsaa palelee...

PIETU vautsi vau oireita hmmm taitetaan saada kuulla lussa-uutisia ensviikolla ?? Lussa-sädetystä sinne päin...

EMMI usko vaan se neiti siellä masussa menee vielä muutaman kerran kuperkeikkaa kunnes asettuu lähtöasemiinsa..ja siitä painosta älä ole huolissasi, kyllä ne kilot lähtee liukkaasti kun synnytyksen jälkeen kun hoitelet neitiä ja pääset taas aktiivisesti harrastaa sisäliikuntaa " pallo-pelien merkeissä ! Harmi kun et ultraan pääse ja neitiä katsomaan, mutta ei ole enään sullakaan pitkästi aikaa kun saat neitokaisen sylkkyyn asti

TETI vähiin käy ennen kuin loppuu,,tsemppiä ja jaksuja loppumetreille, vikat viikot kun on henkisesti niitä raskaimpia ..

ANKKIS mukavaa viikonloppua juhlien merkeissä !

VM joko olet vinkkupullon korkannut näin perjantai-illan kunniaksi ?

Mä otan ihan just siiderin nam..ja peli-illat pitäis pikkuhiljaa aloitella, ens viikolla vois vaikkaa löytää afrikan-tähden jos hyvin käy ??

PIETU piinailee ja ens viikolla tulee lottovoitto.. kaks oikein testissä ??

Plussä-säteitä sinnekkin oikein rekkalasteittain !!

SONJAEMMA tsemppiä maanantaille kun julkistat uutisen. mä en olisi voinut yhdessäkään raskaudessa pitää tietoa noin kauaa " piilossa " "

ja jos se ei ois näkynytkään mutta kun olen tälläinen lärppä!!

VALDEVINA jokos apujoukot saapuivat ja koti kiiltää ?? Mä pistin kanssa muksut siivoamaan jälkensä kun tulin töistä kotiin ja voi sitä marinaa mutta edellenkään en ole tämän talon orja ja täällä asuu mun lisäksi 5 muutakin immeistä ja yks koiruus ...

SENNIINA pura vaan tuntojasi meille täällä ja mahtavaa tuo sun huumorisi !!

Mulla jylläsi tänään mahassa iltapäivällä niin kamalsti että jos en varma olisi ettei siellä pierupeikkoa kummempaa otusta asustele niin olisin voinut vaikka mitä alkaa kuvittelemaan...

ANI pääsetkös muoti-messuille?? ja kuin myös mäkin nauroin tuolle Tuuli Matinsalo jutulle... ja toivotaan että viikonloppuna peleissä löydät sen afrikan tähden !!

No niin nyt on pakko lopetella kun tuntuu olevan ruuhkaksi asti tulijoita tälle koneelle..

Mukavaa viikonloppua kaikille !!

Isotikru jonka luota yksarvinenkin on lähdössä pois kun en enään tarjoa sille clomeja tai muita pienen pieniä pillereitä...( ette usko kuinka mua rupes naurattaa että kait sille pitää pameja hakea jos seuraavan kerran tulee... )

Vierailija
70/74 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isotikru, mukavaa, että se sarvi jättää sut jo rauhaan. Ja kiitos kysymästä, tässä on jo useampi lasillinen punkkua nielaistu. Nauti sinäkin siideristä. Hyvää viikonloppua. Kohti parempaahan tässä mennään, jokohan helmikuussa on meidän vuoro plussata...?

Vierailija
71/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa..a onpas päivät menneet vauhdilla. Huomasin että olisinko kerran tämän viikon pinoon kerennyt jotain raapustaa. Töissä on ollut ihan älyttömän kiirettä ja illalla olen raatona kaatunut sänkyyn heti kun on ollut mahdollista.

Mutta. Tänään mennään ristiäisiin! Kummilapseni saa nimen. Vaatteet on silitetty, kukkalaitteet pöytiin vielä hakematta mutta muuten kohta aloitan peiliin katsomalla että mistäs alkais korjaavat toimenpiteet, naamataulusta varmaan.

Viikonloppu on menny raksalla hommissa ja tänään siis huilataan siitä hommasta. Massu on niin turvoksissa että oikein ärsyttää. Millähän senkin juhlaväeltä peittelis? Ei tuota muuten tarttis, mutta kun näyttää ihan vauvamasulta ja jotenkin olen skeptinen että ei taida vauvanalkua siellä olla. Syötättänyt on vaan tosi paljon.

Paitsi, ovis oli kyllä tosi myöhään, vasta kp19, luulin jo ettei tule tässä kierrossa ollenkaan. Mutta jotenkin, nyt ei oo ollu oikein piinailufiiliksiäkään, yritänkö tässä henkisesti varautua jotenkin, etten sitten liikaa tipu ja kolise korkealta. Eli se omasta navasta.

Unohdin dementiaikkunan avata, mutta muistan että Pietulla oli lupaavat oireet. Käteni ovat kyynärvarsia myöten koukussa ja peukutan täältä. Olisi se mahtava jos sinä edes plussaisit!

Sävelasteikolle oli käynyt kurjasti, tosi paljon jaksamisia. Jos jaksat, käy kertomassa kuulumiset.

Kaikille masunkasvattajille vilkutukset näin tasapuolisesti (huom se dementiaikkuna kun jäi..) on niin mukava kun käytte kertomassa miten menee. No, Sonjaemma meinaa töissä kertoa, tuu sitten päivittämään kommentit tännekin;) Tooosi pitkälle olet päässyt ilman kertomista, hieno juttu. Itselläni se on jo taidelaji jos muutaman viikon voi piilotella...

Mutta, tosiaan tänään pääsen nuuhkuttamaan vauvatuoksua ja olen siitä tosi iloinen!

-Minea-

Vierailija
72/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikaiseen ennen hiihtämään lähtemistä tulin lukaisemaan pinoa,hiljaista on.

Minealla on tänään hieno päivä edessä. Kummina oleminen on kunniatehtävä. Mukavaa päivää sinulle.

Täällä katkesi kuin seinään eilen oireet. Alamahanippailut ja rinnan aristukset kaikkosivat ykskaks. Minulla oli jopa toissayönä lievää etovaa oloa ja sekös nosti toiveet avaruuteen. Mutta kyllä ne tänä aamuna taas ovat palanneet päivän valoon. Jotenkin olo oli tosi luottavainen ja tuntui jo siltä että tärppi olisi osunut kohdalle. No nyt ei auta muuta kuin odotella.

Anteeksi tämä omanapaisuus ja alakuloisuus tänä aamuna, jospa illalla olisi jo parempi mieli. Nyt on pakko rientää porukan kanssa hiihtämään. Eilen hiihdettiin tyttöjen kanssa 14 km ja sama meinattiin ottaa tänään uusiksi. Mukava kun tytöistä on jo seuraa ladulla,vaikka vauhti ei vielä aivan kovaa olekkaan mutta villapaita alle niin tarkenee. Hiljalleen satelee lumihiutaleita ja -9 astetta pakkasta,ihan hieno keli.

Palataan myöhemmin uudelleen.

-pietu-

Vierailija
73/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu täällä meilläkinpäin on pakkasta -10 ja talvinen ihana luminen maisema ja aurinkokin vähän jo pilkistää

Äsken olin koiruuden kanssa aamulenkillä ja mukava oli ulkoilla, tosin raaka tuuli vähän peltoaukeilla kiusasi, mutta lämpimästi päälle niin on oikein ihana ulkoiluilma.

Pikkupimujen kanssa oltiin jo eilen luistelemassa ja tänään taas olis tarkoitus jossain vaiheessa mennä. Omista luistimista on edelleen nauhat poikki ja unohdin eilenkin ostaa kauppareisssulla uudet joten katselen nyt toistaiseksi.

Kotihommia en ole juurikaan jaksanut tehdä nyt viikonloppuna mutta eipä ne pyykit ja siivoukset karkaa.Teenpä sitten kun isnspiraatio iskee !!

Pietulle mukava hiihtoreissua ja malttia odotteluun, plussa-sädetystä sinne lähettelen !!

Minealle mukavia ristiäishetkiä, nauti etuoikeudestasi kun sinut on valittu juuri tuon lapsen kummiksi!!

Nyt tekemään jotain järkevää...palaamisiin ja mukavaa sunnuntaita teille kaikille halien kera !!

Isotikru

Vierailija
74/74 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehdin tulla pölisemään tämän viikkopinon loppusivulle :)

Ilma on ollut viikonloppuna aivan mahtava!! EIlen olin hiihtämässä kahden vuoden tauon jälkeen ja ihanaa oli!!!

Pietukin on päässyt jo hiihtämään :) Voi harmi, jos lupaavalta kuulostaneet oireeet ovat kaikonneet :( Mutta odotellaan ja ihmetellään.. vielähän on muutama päivä sitä piinaamatonta piinailua.. vai mitä? ;) SOrmet ja varpaat pystyssä täällä olen sinulle bd bd bd bd

Minealla on ollut tärkeä päivä tänään :) Toivottavasti kaikki meni hyvin ja päivänsankarilla ei mennyt hermo :) Kummius on ihana asia! Olisit voinut lähettää tänne meille virtuaalista vauvatuoksua!! Se on kyllä maailman ihanin tuoksu!!

Älä ole Senniina huolissasi vauvan liikkumattomuudesta. Teille taitaa olla tulossa vain rauhallisempi yksilö, tai sitten hän alkaa ladata täysillä ihan näinä päivinä :))

Sonjaemmalla on sitten eka isompi vauvantarvike hankittu :) Siitä se sitten alkaa.. ja loppua ei näy ennenkuin lapsi muuttaa kotoa pois. :) Eikä se taida loppua vielä silloinkaan se vanhempien rahapussilla käynti :) Onhan niitä vauvan tarvikkeita ihana laittaa valmiiksi. Mullakin oli varmaan kaksi kuukautta ennen vaunut pedattuna ja niitä kävin hiplailemassa :))

No voi sun saakuri, kun et Emmi pääsekään ultraan!! On kurjaa kun ensin innostuu asiasta ja odottaa että näkee vauvansa, ja sitten joku tylsä doktoore vetää maton pois jalkojen alta :( *auts* Myös minä olen vakuuttunut siitä, että neitinne ehtii vielä kääntyä takaisin " väärinpäin" .. eli siis oikeinpäin ;) Olen kuullut kääntämisyrityksistä vähän ikäviä juttuja... eli kannattaa varmaan kaksi kertaa miettiä ennenkuin suostuu.

Kiiitos kysymästä Isotikru, mutta en päässyt lähtemään Muotimessuille :( En saanut lippua joten lähtemättä jäi.. MUtta jos elokuussa sitten pääsisin. Ja Afrikan tähteä metäsästettiin eilen aika ahkeraan, jos tänään vielä jatkaisi etsintöjä, niin ei meitä ainakaan yrittämisen puutteesta voida syyttää ;))

Ankkiksella ollut merkkipäivä, ONNEA!!! Aika samaan aikaan olet syntynyt kuin tuo minun siippa.. hän täyttää 40 vee 31.1. :)) (Tai siis oletan että kyse oli omista synttäreistäsi.)

Vm: No olet ollut varmasti pettynyt tädin tuloon, jos sinulla kerran jo oireitakin oli!! Mutta minä vähän kummastelen tuota sinun lyhyttä tädin vierailua (kertoo kateellinen ani, jolla tätsy viipyy aina 5-7 pvää).. jospa kyseessä olisikin valemenkat *hehkuttaa ihan sata lasissa* On tää muuten ihme paikka, kun jo " ventovieraiden" naisten kuukautiskiertoja miettii :))) Tässä on vaan niin täysillä mukana kaikkien kuumeilussa ja yrittää löytää niitä pieniäkin toivonjyviä välillä.

Omassa navassa ovis taitaa olla käsillä :) Illalla siis vielä jatketaan tähden etsintää ;)))

Heit teille kaikille!!!

ANI