Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nykyään kauhean moni käyttää noita ihme räpyläkenkiä?

Vierailija
15.04.2024 |

Näyttävät ihan hölmöiltä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin näyttävät hölmöiltä. Ei sopisi itselleni kun plantaarifaskiitti.

Vierailija
2/8 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaihtaneet raamattuun uskomisen Aku Ankkaan. Kohta niillä ei oo houja ja niillä on teko pyrstöt ja nokat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasjalkakengät?

Käytän koska tykkään miltä ne tuntuu. Vahvistaa jalkojen ja selän lihaksia. 3v olen käyttänyt ja nykyään tavallinen kenkä tuntuu paljasjalkakenkiin verrattuna hyvin ahtaalta ja jäykältä. Kyllähän ne vähän hassuilta näyttää, mutta tuovat arkeen mukavuutta. Kaikille eivät sovi. 

Vierailija
4/8 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi käyttää muovisia paljasjalkakenkiä. Minulla on tanskalaiset Duckfeet kengät. Ne ovat nahkaa.

Varpailla on ihanasti tilaa. Ei tarvitse tunkea varpaita suppuun ja päällekkäin kenkään.

Ei tule vaivasenluuta, eikä liikavarpaita. 

Ainoa huono puoli on, että harvat kenkäkaupat pitävät näitä valikoimissaan. Aina pitää ostaa netistä nämä kengät. No sisäänostajat ottavat vain varpaiden tappajia myyntiin. Minä äänestän jaloillani.

Vierailija
5/8 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendit vaihtelevat. Vaikka ne kenties ovatkin terveellinen vaihtoehto (kaikessa mennään tässä ajassa terveys edellä, kun muuta merkitystä elämälle ei keksitä), niin 10 vuoden päästä niitä ei enää käytetä, paitsi jotkut vähän oudot tyypit.

Vierailija
6/8 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duckfeetit ovat ihanat, mutta hintavat. Tilasin aikanaan samanlaisia Briteistä, mutta nyt tulevat nekin yhtä kalliiksi. :( Suomessakin näitä teki joku taho n. 20  v. sitten, ei varmaan enää (ei näytä löytyvän ainakaan netistä).

Vierailija
7/8 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljasjalkakengät?

Käytän koska tykkään miltä ne tuntuu. Vahvistaa jalkojen ja selän lihaksia. 3v olen käyttänyt ja nykyään tavallinen kenkä tuntuu paljasjalkakenkiin verrattuna hyvin ahtaalta ja jäykältä. Kyllähän ne vähän hassuilta näyttää, mutta tuovat arkeen mukavuutta. Kaikille eivät sovi. 

Näillä saa tehtyä itselleen myös pahempia ongelmia.

https://www.is.fi/terveys/art-2000010339891.html

Vierailija
8/8 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljasjalkakengät?

Näillä saa tehtyä itselleen myös pahempia ongelmia.

https://www.is.fi/terveys/art-2000010339891.html

Minkä ongelman? En voi lukea. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan