Kevätmerkkien näkemisen peukutusketju- kerro keväänmerkkisi, muut peukuttavat ovatko nähneet merkin
Olen vielä ihan talvimoodissa ja oikein hätkähdin kun tienpientareella västäräkki!
Västäräkistä vähäsen, sanoo kansanviisaus joten keväänmerkkini västäräkki, peukuta joko näitä nähty muuallakin
Kommentit (90)
Japanissa on kevät jo sen verran pitkällä, että eletään siitepölykautta. Japanilaiset naiset ovat alkaneet pukeutua jo kesävaatteisiin. M32
Kyyhkyspari tuli pihalle, Linnut laulavat iloisesti. Krookukset ja sinililjat kukkivat, tulppaanit nousseet penkeistä. Raparperin alkuja näkyy. Tuomessa ja sireenissä nuput. Rikkaruohot nostavat päitään. 2viikon kuluttua siemenet ulos , samettikukissa jo taimet verannalla. Aurinkoihottuma iski käsivarsiin, kun olin lyhythihaisella paidalla ulkona 2 päivää. Tämä Vantaalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyyhkyspari tuli pihalle, Linnut laulavat iloisesti. Krookukset ja sinililjat kukkivat, tulppaanit nousseet penkeistä. Raparperin alkuja näkyy. Tuomessa ja sireenissä nuput. Rikkaruohot nostavat päitään. 2viikon kuluttua siemenet ulos , samettikukissa jo taimet verannalla. Aurinkoihottuma iski käsivarsiin, kun olin lyhythihaisella paidalla ulkona 2 päivää. Tämä Vantaalla.
Yksi asia per viesti, kiitos.
Taloa ei tarvitse lämmittää enää ihan joka päivä.
Eilen illalla lauloi kauniilla äänellään ensimmäinen räkättirastas. Aikaisessa on muihin keväisiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Kyykäärme
Missä näit?!
Vierailija kirjoitti:
Joutsenet
Joutsenia on näkynyt täällä Hgissä läpi talven.
Pelloilla ja ojissa hurjasti vettä
Puiston penkillä Sepe ja Arska tappelee pullosta sillä aikaa kun Kirsi laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyykäärme
Missä näit?!
Etelä-Savo, aurinkoinen tienposki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyykäärme
Missä näit?!
Etelä-Savo, aurinkoinen tienposki.
Höh! Täällä espoon lenkkipoluilla on aina ollut mutta ei ole vielä näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joutsenet
Joutsenia on näkynyt täällä Hgissä läpi talven.
Laulujoutsenia?
Silkkiuikkuja tulee koko ajan lisää.
Kesärenkaat hiljaisesti suhisee 🙂