Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 40-vuotias mies käyttää stringejä?

Vierailija
15.04.2024 |

Minkälainen vartalo on sinulla, joka käytät?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, itse noin 40v urheilullinen mies ja pidän päivittäin. Ulkomailla tulee myös oltua rannalla ja altaalla stringi mallin uikkarit jalassa. 

Vierailija
22/27 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi? käytän itsekkin päivittäin enkä juuri muita pidä kun tuntuu epämukavalle, ja myös uimarannalla käyttänyt eikä tuo ole ketään haitannut, naiset jopa kehuneet stringeihin kun tottunut ja hyvänmalliset löytänyt niin ei muunmalisia halua edes pitää kun ovat vaan niin hyvän tuntuiset jalassa. Mutta tietysti se on jokaisen oma asia minkälaisia haluaa ja tykkää pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain fyysistä estettä joka sanoo ettei voisi? Ei taida olla.

Vierailija
24/27 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v ja käytän stringejä. Suurin osa kalsareistani on tosin boxereita, mutta vaimmo valitsee näin kesällä usein stringit pidettäväksi. Kuljeskelen asunnossa pelkissä kalsareissa ja saan vaimmon taholta tyytyväistä kehräystä.

Vartalotyyppi timmi. Sixpack voisi erottua vähän selvemmin, mutta ei tässä iässä enää tartte.

Vierailija
25/27 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai voi. Olen 43v normaalivartaloinen mies. Käytössä eniten briefit mutta stringit myös varsinkin kesällä. Ck:n string malli tai vastaava, jossa leveähkö vyotärönauha ja niukka takaosa on paras sekä miehellä parhaan näköinen. Bokserit ovat liian kuumat ja hiostavat nivusista. Käytän vaikka joku näkisi alkkarit siinä kuin muutkin. Rannalle en ole vielä uskaltautunut. 

Vierailija
26/27 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tottakai voi. Olen 43v normaalivartaloinen mies. Käytössä eniten briefit mutta stringit myös varsinkin kesällä. Ck:n string malli tai vastaava, jossa leveähkö vyotärönauha ja niukka takaosa on paras sekä miehellä parhaan näköinen. Bokserit ovat liian kuumat ja hiostavat nivusista. Käytän vaikka joku näkisi alkkarit siinä kuin muutkin. Rannalle en ole vielä uskaltautunut. 

Mistäpäi stringien käyttäjät on tällä palstalla Suomesta? 

Siis oma mielipide, et stringit on hyvät alkkarit, mut jotenki tuntuu väärältä käyttää niitä, vaikka ovat paremman tuntuiset ku perus bokserit... 

Plussina sanotaan, et jos on oikeen malliset ja kokoiset, nii ei hierrä, ei purista eikä hiosta, ja tukevat hyvin paikkoja, ja tuntuu ku vaatteiden alla ei ois alkkareita ollenkaan, eli varsin huomaamattoman tuntuiset. 

Miinuksena taas sitten muiden (ja erityisesti naisten, sen enempää kaikkia yleistämättä) mielipiteet, ja turha leimaaminen. 

Missää rantsulla en kyllä pitäisi, mut alkkareina tuntuvat mukavilta. Ei vaan tuu käytettyä jatkuvaan just noista muista syistä. 

T. Vähän nuorempi heteromies. 

Vierailija
27/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Turun seudulta.

Hyvä jos käytät jos tuntuvat sinusta mukavailta ja sopivilta. Samoista syistä itsekin tykkään.

Kyllähän sitä itsekin on miettinyt mitä vaikka kaverit ajattelee jos näkevät onhan se niin erilainen valinta.

Salille tai uimahalliin tms mennessä olen pitänyt ihan rohkeasti. Jos rohkaisi muitakin. Ihan muutaman kerran olen nähnyt jollain muulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän