mitä teen: en ole tiennyt, että boordit on juntteja, joten
meillä on _joka huoneessa_ boordi!! Paitsi kylppärissä. Mun mielestä kivan näköiset, mut ilmeisesti ei oikeesti :(
Kommentit (12)
että BOOORDIT VOIKO ENÄÄ JUNTIMPAA OLLA?
Kyllä ne vanhantyyliset boordit tulee näyttämään junteilta seuraavat 50 vuotta, minkä jälkeen ne on antiikkia, eikä niitten kauneusarvoja enää pohdita.
Eikös kotia sisusteta itselle eikä vieraille?
Anna boordien olla jos ne miellyttävät silmääsi.
Ei boordit sen juntimpia kuin mikään muukaan sisustuselementti. Kyse on aina siitä kuinka niitä käytetään. Lahjakas sisustaja osaa yhdistellä erilaisia sisustuselementtejä kauniiksi kokonaisuudeksi. Lahjaton sisustaa trendien perusteella mikä sekin on täysin sallittua.
trendikkäät välttää kuin ruttoa. Uudentyylisestä boordista ei ole vielä tietoa, koska boordien uusi tuleminen on vielä jossain tulevaisuudessa.
Vai kuinka moni on oikeasti voinut pukea päälleen vanhoja kasarivaatteita? Vanha tulee uudestaan aina vähän muuttuneena ja uudennäköisenä.
ne kohomaalattavat kuviot, jotka jäljittelevät esim jugend-tyyliä.
Anteeksi so last season -ilmaisuni, junttia.
Tärkeintä on, että siellä itse viihtyy
Ihan välttämättä halusin lastenhuoneeseen nalleboordin ja nätti on.
kyllä mä vaan kastson sisustuslehdistä avotakasta ja Glorian kodista uusimmat trendit keväin ja syksyin ja panen koko sisutuksen uusiksi. Onneksi on luottomaalarit ja hyvä lattiamies! Eikä tarvitse katsella mitään kauhtuneita kalusteita tai tekstiilejä. En mä vaan vois asua minkään vanhanaikaisen moskan keskellä!
Sitäpaitsi parin vuoden päästä ne ovat taas muotia.