Isän puoleiselta suvussa ei lapsia
Isän puolelta on serkuksia 5. Meitä sisaruksia on 3. Olemme iältämme 30-40 vuotiaita. Meistä kenelläkään ei ole omia lapsia.
Muutamat serkukset ovat syrjäytyneitä ja mt-ongelmaisia. Jotkut ovat akateemisia ja uraputkessa.
Itse olen enemmänkin uraputkessa oleva syrjäytynyt ja vietän vapaa-aikani pääosin omissa oloissani. Koulutustasona sähkötekniikan di. Siedettävää naista en ole elämäni aikana kohdannut. Serkuksista ja sisaruksista kukaan ei ole myöskään naimisissa. Naispuoleiset ovat parisuhteissa. Miespuoleiset eivät.
Minulle henk.koht koko naimisiin meno ja lapset ovat täysin outo käsite ja instituutio. Olen elänyt koko aikuiselämäni yksin enkä tiedä tuollaisesta elämästä mitään.
Muita, joiden suvussa ei ole 2000-luvulla syntyneitä?
M39
Äidin puolella meitä serkuksia on 6, lapsia yhteensä 12. Vanhimmat heistä vasta hädin kaksikymppisiä, niin seuraavasta sukupolvesta ei vielä tiedetä. Omat lapset ovat ainakin lapsirakkaita, niin on toivoa, että saisivat joskus aikanaan lapsia. Sitä olen valmis myös tukemaan sen, minkä isovanhempana sitten pystyy.
Isän puolelta en tiedä kaikista serkuista, onko heillä nykyään lapsia, mutta ainakin 12 serkun lasta tiedän varmuudella.