Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syötkö tummaa suklaata terveysvaikutusten toivossa päivittäin?

Vierailija
06.09.2008 |

Itse aloitin sen syömisen. Jos siitä vielä saa terveysvaikutuksia hyvän maun lisäksi niin sehän on suorastaan mahtavaa :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asia voi olla sekä terveellistä että hyvää :) Ei kun suklaata syömään, tytöt!

Vierailija
22/29 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

70% on parasta. Ja todellakin määrä jää vain siihen muutamaan palaan (2-3), sillä vaikka maku ON hyvä, ei tee mieli enempää, makeanhimo tyydyttyy jo pienestä määrästä. Toisin kuin jotain hyvää maitosuklaata, mitä voin helposti syödä koko levyn...

Ja tumman suklaan vihaajille on pakko sanoa, että maistakaa eri laatuja, jokainen on erimakuista. Aivan kuten maitosuklaatkin. Taloussuklaata maistaanena ei voi sanoa vielä yhtään mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fazerin tummaa suklaata... kaakaopitoisuudesta en tiedä, mutta hyvää on!

Vierailija
24/29 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä korvike kaikenmaailman kekseille. Eikä sen enempää tummaa suklaata mun teekään mieli, on se sen verran vahvan makuista.

Vierailija
25/29 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sen verran tuhtia tavaraa ettei mene kuin max. yksi pieni pala kerralla.

Vierailija
26/29 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja syön myös voita ja kuohukermaa ja silti vain laihdun.

Vierailija
27/29 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari palaa keskimäärin päivässä syön kahvin kanssa. Lisäksi juon iltaisin kupillisen kaakaota ilman sokeria, siis tummaa kaakaojauhetta, kuumaa vettä ja maitoa. Aluksi panin sokeriakin, sitten vähitellen jätin pois (kuten kahvistakin). Tuosta varmaan tulee jo niitä flavonoideja riittävästi.

Vierailija
28/29 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

palan tummaa suklaata kuin keksin kahvin kanssa, vaikken edes karppaa. Tapa taisi jäädä päälle imetysdieetistä kun vehnä ja muna ja maito oli kiellettyjä. Lidlin alkuperämaasuklaat on mun makuun parempia kuin esim Fazerin tumma suklaa, jossa on vähän kitkerä jälkimaku. Se Lidlin vihreä pahvipakkaus on suosikki, siinä taitaa olla 89 % kaakaopitoisuus.

Vierailija
29/29 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummaa suklaata päivittäin ja yhden positiivisen vaikutuksen olen huomannut: olen paljon rauhallisempi enkä enää rähjää lapsilleni :)