Työpäivä alkoi vartti sitten ja lasken tunteja
Että pääsee pois. Kuuluuko työn olla tällaista? Ei kiinnosta yhtään.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Myös se, että joka tunnista kertyy rahaa, auttaa selviämään paremmin epäkiinnostavasta työpäivästä. Ja se, että enin osa vuorokaudesta on sentään omaa vapaa-aikaa. Työssähän ollaan vain tietty tuntimäärä päivässä.
Kannattaa suunnitella jo etukäteen, mitä virkistävää tekee sitten, kun pääsee töistä. Kun on mielekästä puuhaa vapaa-ajalla, on jotain odotettavaa ja elämä kevenee. Jaksaa taas paremmin seuraavana päivänä kestää sen työajan.
Savut heti töiden jälkeen on paras kannustin. Työt on ärsyttävä elämän pilaaja. Jos rahaa olisi muuten niin suurin osa lopettaisi töissä käymisen heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa. Kannattaa työnhaun ohessa jemmata myös fuck you -rahastoa, jonka avulla voi irtisanoutua vaikka uutta työtä ei löytyisi heti. Pitkittyessään alkaa jo naamastakin näkyä tuo työvtutus ja uusen työn saanti hankaloituu sen vuoksi. Pieni huili voi rauhoittaa ylivirittyneen hermoston ja työnhaku helpottuu
Minä aloin purkamaan työvitutuksen työpaikalla. Se ihan oikeasti auttaa kun ei tuo sitä kotiin. Suosittelen.
Toivottavasti et pura sitä työkavereittesi päälle.
Puran niihin ääliöihin jotka tulee esittämään tyhmiä kysymyksiä tai pitää torikokousta avokonttorissa, kyllä minä saan esittää mielipiteeni miten he estävät työntekoni metelöimällä. Jos tulee lounaalla kysymään mitä kuluu niin kyllä minä sen kerron että vituttaa olla siellä ja että pitää turpansa kiinni kun olen tauolla. Eli purkaminen menee ihan oikeaan kohteeseen.
Työpäivistä saadaan entistä pahempia kun sinimusta hallitus poistaa työntekijöitä niiden oikeudet.
Tuolla asenteella mahtaa elämä olla raskasta.